To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-08-06
Ogłoszenie nr 500185381-N-2018 z dnia 06-08-2018 r.
Wojewódzka Biblioteka Publiczna im. H. Łopacińskiego w Lublinie: "Zakup, dostawa i montaż sprzętu meblowego do Wojewódzkiej Biblioteki Publicznej im. H. Łopacińskiego w Lublinie"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
"Modernizacja historycznej infrastruktury Biblioteki celem stworzenia przestrzeni do aktywnego udziału mieszkańców Lubelszczyzny w kulturze" Zadanie jest współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 7 OCHRONA DZIEDZICTWA KULTUROWEGO I NATURALNEGO, Działania 7.1 Dziedzictwo kulturowe i naturalne
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 568898-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500132381-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Wojewódzka Biblioteka Publiczna im. H. Łopacińskiego w Lublinie, Krajowy numer identyfikacyjny 27635700000,
ul. ul. Narutowicza
4,
20950
Lublin, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
081 5287430, 5287400, e-mail
zamowienia@hieronim.wbp.lublin.pl, faks
815 287 406.
Adres strony internetowej (url): http://hl.wbp.lublin.pl/wbp/
Adres profilu nabywcy: http://hl.wbp.lublin.pl/wbp/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Zakup, dostawa i montaż sprzętu meblowego do Wojewódzkiej Biblioteki Publicznej im. H. Łopacińskiego w Lublinie"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):WBP-ZP/6/18
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest: zakup, dostawa i montaż sprzętu meblowego - zabudowy meblowe pod wymiar - do Wojewódzkiej Biblioteki Publicznej im. H. Łopacińskiego w Lublinie. 2. Przedmiot zamówienia opisany został w: SZCZEGÓŁOWYM OPISIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA /SPECYFIKACJA TECHNICZNA/ - SPRZĘT MEBLOWY - Załącznik Nr 6 do SIWZ. 3. Zamawiający zastrzega, że dostawa może być realizowana wyłącznie w dni robocze tj. w dniach od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy oraz dni, w których WBP im. H. Łopacińskiego będzie nieczynna. Dostawy muszą być realizowane w godzinach pracy Biblioteki tj. pomiędzy 7:30-15:30. Zamawiający ma prawo odmówić przyjęcia dostawy realizowanej z naruszeniem powyższych warunków. 4. Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe - meble biurowe 5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 6. Powyższe zadanie stanowi część projektu pn. "Modernizacja historycznej infrastruktury Biblioteki celem stworzenia przestrzeni do aktywnego udziału mieszkańców Lubelszczyzny w kulturze" realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 7 OCHRONA DZIEDZICTWA KULTUROWEGO I NATURALNEGO, Działania 7.1 Dziedzictwo kulturowe i naturalne 7. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 8. Gwarancja. (Uwaga: Długość okresu gwarancji stanowi kryterium oceny ofert) Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na meble i akcesoria meblowe na okres wskazany w Formularzu ofertowym. Długość okresu gwarancji stanowi kryterium oceny ofert. Zamawiający określa go na okres od 36 miesięcy (termin minimalny). Oferta Wykonawcy, który zaproponuje okres gwarancji krótszy niż 36 miesięcy zostanie odrzucona. 9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty przewidującej odmienny niż określony w niniejszej SIWZ sposób wykonania zamówienia (oferty wariantowej). 10. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia w dodatkowym zakresie, który przekracza zakres opisany w niniejszej SIWZ (zamówienia uzupełniające), ani na zasadach wskazanych w art. 67 ust. 1 pkt. 7 Pzp. 11. Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców, wymaga jednakże wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę (o ile jest wiadome) firm podwykonawców. 12. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza zastosowanie przez wykonawców rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań opisanych w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca może powołać się w ofercie na zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia składając Opis rozwiązań równoważnych. W takim przypadku Wykonawca jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego sprzęt spełniają określone przez Zamawiającego wymagania (kryteria równoważności).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 39130000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
01/08/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
210889.87
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Meriwa Sp.J. Paweł Filipiuk, Iwona Filipiuk
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
196800.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- RDW w Zamościu Usługi sprzątania pomieszczeń w 2025 r.
- Kompleksowa organizacja VI Konferencji naukowej prac realizowanych przez pracowników Wydziału Budownictwa i Architektury Politechniki Lubelskiej w 2024 r.
- Usługa polegająca na wykonaniu kompleksowych przeglądów technicznych oraz utrzymaniu w pełnej sprawności użytkowej w okresie 12 miesięcy posiadanej przez UM w Lublinie specjalistycznej aparatury ...
- Usługa serwisowo - konserwacyjna kotłowni szpitala.
- Dostawa papieru kserograficznego na potrzeby Prokuratury Okręgowej w Lublinie oraz podległych jej Prokuratur Rejonowych
- Zakup i dostawa mebli na potrzeby realizacji przedsięwzięcia pn.: "Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w Pszczelej Woli z zakresu pszczelarstwa"
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wraz z montażem i ustawieniem mebli dla Ośrodka Adopcyjnego z siedzibą w Lublinie wraz przedstawicielstwami
- Dostawa i montaż nowego, pełnowartościowego, wolnego od wad, wykonanego zgodnie z normami branżowymi mebli i wyposażenia do lokalu przy ul. Bydgoskiej 52 w Toruniu
- Zakup i dostawa mebli na potrzeby Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi.
- Dostawa ZESTAWU MEBLI do Biura Transferu Technologii Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku
- ROPS.DO.3321.33.2024 - Dostawa i montaż wyposażenia na potrzeby Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej Województwa Śląskiego w ramach projektu pn.: DI i wsparcie wojewódzkiej pieczy zastępczej
- Dostawa sprzętu i urządzeń, poprawiających ergonomię pracy pracowników ROPS w Toruniu
więcej: Meble biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.