eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jarocin"Budowa linii kablowej oświetlenia ulicznego wraz z lokalizacją słupów i opraw oświetlenia ulicznego na nieruchomościach położonych w Jarocinie oś. Kopernika"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-08-07

Ogłoszenie nr 500188025-N-2018 z dnia 07-08-2018 r.

"Zakład Usług Komunalnych" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Jarocinie: "Budowa linii kablowej oświetlenia ulicznego wraz z lokalizacją słupów i opraw oświetlenia ulicznego na nieruchomościach położonych w Jarocinie oś. Kopernika"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 566570-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

"Zakład Usług Komunalnych" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Jarocinie, Krajowy numer identyfikacyjny 25158094500000, ul. ul. Kasztanowa 18, 63200 Jarocin, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 62 747 36 80, e-mail zukjarocin@vp.pl, faks 62 747 90 33.
Adres strony internetowej (url): www.zuk-jarocin.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Budowa linii kablowej oświetlenia ulicznego wraz z lokalizacją słupów i opraw oświetlenia ulicznego na nieruchomościach położonych w Jarocinie oś. Kopernika"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZUK/ZP/3/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

5.1. Przedmiotem zamówienia jest budowa linii kablowych oświetlenia ulicznego wraz z lokalizacją słupów i opraw w Jarocinie na osiedlu Kopernika dz. nr 437/4, 554/1, 554/2, 563/1, 536, 526, 563/2, 523, 521, 473, 477, 465, 490, 458, 504, 453, 437/1, 438/1, 422, 437/3, 438/5, 248/4, 1553, 1561, 1535, 1534. 5.1.1 Charakterystyka zadania: 1) Zasilanie ze złączy zgodnie z wydanymi warunkami technicznymi z układem pomiarowym P1-Rs/LZV/LZR/F na działkach 458,536. Zgodnie z warunkami dokumentacji projektowej na w/w inwestycji znajdują się dwa nowe miejsca przyłączenia i jedno już istniejące dla linii oświetleniowych: a) Ze złącza kablowego nr 1 : -na obwodzie I kabel YAKY4x25 mm2 o długości 714/760m - na obwodzie II kabel YAKY4x25 mm2 o długości 724/804m - na obwodzie III kabel YAKY4x25 mm2 o długości 349/388m - na obwodzie IV kabel YAKY4x25 mm2 o długości 475/529m b) Ze złącza kablowego nr 2: - na obwodzie I kabel YAKY4x25 mm2 o długości 568/654m - na obwodzie II kabel YAKY4x25 mm2 o długości 443/490m - na obwodzie III kabel YAKY4x25 mm2 o długości 549/601m c) Ze złącza kablowego istniejącego ( oświetlenie parkingu przy cmentarzu komunalnym ) -na I obwodzie kabel YAKY4x25mm2 o długości 230/274m 2) Słupy oświetleniowe: - stalowe okrągłe ocynkowane stożkowe CN8/4/76/W do wkopu bezpośredniego z wysięgnikami W12/0,2/1/1-76/10 szt. 115 lub o parametrach równoważnych. 3) Oprawy oświetleniowe: - w technologii LED z możliwością sterowania parametrami pracy oprawy po kablu zasilającym , moc 60 W , szt.115 4) Układ sterowania: - umieszczony w szafce OSZ 40x60+F, - sterownik monitorujący parametry pracy opraw z komunikacją GPRS 3G/4G. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić kompatybilność sytemu monitorowania pracy opraw z użytkowanym już przez Zamawiającego systemem do obsługi inteligentnego oświetlenia (SLC Gateway). Zamawiający zastrzega iż na etapie oceny ofert może zwrócić się do oferenta z prośbą o dostarczenie w wyznaczonym terminie oprawy LED planowanej do zainstalowania. Zamawiający chce mieć możliwość zweryfikowania wszystkich parametrów technicznych zadania. Na tej podstawie, m.in. może zostać potwierdzone spełnienie, bądź nie spełnienie wymogów technicznych, poprzez faktyczną ocenę produktu. 5.2. Kod i nazwa wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45231400-9 Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 45316100-6 Instalowanie zewnętrznego sprzętu oświetleniowego. 5.3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia stanowi Tom III - V SIWZ. 5.4. Szczegółowe zasady realizacji zamówienia zawiera Tom II SIWZ Projekt umowy. 5.5. Informacja nt. wymagań o których mowa w art. 29 ust. 3a: 5.5.1. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę wszystkich osób wykonujących wszystkie prace i roboty będące przedmiotem niniejszej umowy w trakcie realizacji zamówienia, z wyłączeniem Kierownika budowy. WW. prace obejmują: prace i roboty z zakresu przedmiotu niniejszej umowy. Powyższy wymóg nie dotyczy osób odnośnie których Wykonawca wykaże, że ww. czynności nie będą w żadnym zakresie wykonywane pod kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez Wykonawcę lub Podwykonawcę. Wymóg ten nie dotyczy także osób samozatrudnionych oraz wspólników spółki, którzy sami realizują prace związane z przedmiotem niniejszej umowy. 5.5.2. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 5.5.1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 5.5.3. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt. 5.5.1. czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 5.5.4. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 5.5.1. czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości 1.000,00 złotych za każdy stwierdzony przypadek naruszenia obowiązku określonego w pkt. 5.5.1. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie nie krótszym niż 7 dni, żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 5.5.1 czynności. 5.5.5. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 5.5.6. Postanowienia pkt. 5.5.1. - 5.5.4. stosuje się odpowiednio do podwykonawców. 5.6. Ilekroć w niniejszej SIWZ lub w jakichkolwiek dokumentach stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ przedmiot zamówienia został opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę w takim przypadku w/w wskazania traktować należy jako podane przykładowo, a Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Przez rozwiązania równoważne należy rozumieć takie, które przedstawiają opis przedmiotu zamówienia o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych spełniających minimalne parametry określone przez Zamawiającego, lecz oznaczoną innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. 5.7. Ilekroć w niniejszej SIWZ lub w jakichkolwiek dokumentach stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ przedmiot zamówienia został opisany za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 5.8. Podwykonawstwo: a) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia, b) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, c) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców, zgodnie z pkt. 10 Tomu I (IDW) SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45231400-9


Dodatkowe kody CPV: 45316100-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 948532.31
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PHU "IPE" Grzegorz Pilarczyk Roszkówko 25 63-230 Witaszyce
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Roszkówko 25 63-230 Witaszyce
Kod pocztowy: 63-230
Miejscowość: Witaszyce
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 718843.83
Oferta z najniższą ceną/kosztem 718843.83
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 952816.55
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.