To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-08-08
Ogłoszenie nr 500188976-N-2018 z dnia 08-08-2018 r.
13 Wojskowy Oddział Gospodarczy: Konserwacja malarska, kładzenie płytek oraz wymiana drzwi, okuć i zamków w zakresie pomieszczeń w budynkach znajdujących się w kompleksach wojskowych (bud.nr 2 przy ul. Bema, bud.nr 5 przy ul. Jagiełły w Grudziądzu oraz bud.nr 94 przy ul. Dworcowej w Grupie) - sprawa nr 65/2018
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 585016-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Informacje dodatkowe:
Informacje w zakresie ochrony danych w odniesieniu do RODO znajdują się w SIWZ. Administratorem danych osobowych uczestników postępowania przetargowego jest 13 WOG.
I. 1) NAZWA I ADRES:
13 Wojskowy Oddział Gospodarczy, Krajowy numer identyfikacyjny 34090727700000,
ul. ul. Czwartaków
3,
86-300
Grudziądz, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
261 48 32 90, 261 48 32 00, e-mail
13wog.przetargi@ron.mil.pl, faks
261 48 32 22.
Adres strony internetowej (url): www.13wog.wp.mil.pl
Adres profilu nabywcy: www.13wog.wp.mil.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
Nie dotyczy
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Konserwacja malarska, kładzenie płytek oraz wymiana drzwi, okuć i zamków w zakresie pomieszczeń w budynkach znajdujących się w kompleksach wojskowych (bud.nr 2 przy ul. Bema, bud.nr 5 przy ul. Jagiełły w Grudziądzu oraz bud.nr 94 przy ul. Dworcowej w Grupie) - sprawa nr 65/2018
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):65/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest konserwacja malarska, kładzenie płytek oraz wymiana drzwi, okuć i zamków w zakresie pomieszczeń w budynkach znajdujących się w kompleksach wojskowych (bud.nr 2 przy ul. Bema i bud.nr 5 przy ul. Jagiełły w Grudziądzu oraz bud.nr 94 przy ul. Dworcowej w Grupie). Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności odnowienie powłok malarskich ścian, sufitów, instalacji C.O. oraz stolarki drzwiowej i okiennej oraz kładzenie płytek. Wykonawca w ramach realizacji robót zabezpiecza we własnym zakresie i na swój koszt ustawienie i zabezpieczenie w znaki ostrzegawcze terenu robót, wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy, oznaczenie i zabezpieczenie instalacji i urządzeń na terenie robót, zabezpieczenie terenu przed dostępem osób trzecich. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa w szczególności: specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz dokumentacja projektowa w tym przedmiar robót (Załącznik nr 1 do SIWZ) oraz ogólne warunki umowy (Załącznik nr 3 do SIWZ). 3. Budynki, w zakresie których będą wykonywane roboty na czas ich realizacji będą czynne. Wykonawca jest zobowiązany do: 1) zapewnienia bezpieczeństwa pracy pracowników wykonujących roboty (w szczególności do przeszkolenia pracowników i wyposażenie ich w niezbędny sprzęt); 2) zagwarantowania bezpieczeństwa i ochrony zdrowia osobom korzystającym z budynku i przebywającym w budynku oraz wokół budynku ze względu na fakt, iż roboty odbywać się będą na obiekcie czynnym; 3) umożliwienia podczas realizacji robót korzystania w sposób bezpieczny i niezakłócony z budynku przez pracowników, żołnierzy i interesantów danej jednostki wojskowej; 4) realizacja robót na terenie wykonywania robót w sposób nieuciążliwy dla użytkowników budynku. Wykonawca w przypadku niezapewnienia warunków jak powyżej ponosi odpowiedzialność za szkody i sytuacje powstałe w wyniku jego działań lub ich zaniechania; 4. Wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie przedmiotu zamówienia określa się w sposób kosztorysowy, według cen wskazanych w ofercie Wykonawcy. 5. Wykonawca zapewnia wszelkie materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia we własnym zakresie i na swój koszt oraz zobowiązany jest do stosowania wyrobów budowlanych zgodnych ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz dopuszczonymi do stosowania przez ustawę z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2017 r. poz. 1332 j.t.), posiadającymi aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie. 6. Użyte do wykonania przedmiotu zamówienia materiały, nie mogą obniżać wartości użytkowej i jakościowej wykonanych elementów zamówienia ani ujemnie wpływać na wytrzymałość, funkcjonalność i bezpieczeństwo użytkowania i korzystania z terenu robót i jego granicach. 7. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót zgodnie ze sztuką budowlaną i standardami budowlanymi, obowiązującymi przepisami i normami technicznymi oraz technologicznymi, przy zachowaniu obowiązujących przepisów BHP. 8. W przypadku wskazania w opisie przedmiotu zamówienia znaku towarowego, patentu, pochodzenia - należy przyjąć, że wskazane znaki towarowe, patenty, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym (podstawa prawna art. 30 ust 4 ustawy). 9. Przedmiot zamówienia winien być wykonany zgodnie z dokumentacją opracowaną jak w Załączniku Nr 1 do SIWZ oraz wytycznymi (poleceniami) Zamawiającego i Inspektora Nadzoru. 10. Transport wszelkich materiałów oraz urządzeń na miejsce realizacji robót i ich eksploatacja obciążają Wykonawcę. 11. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia we własnym zakresie wywozu i utylizacji odpadów (śmieci, gruz itp.) zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa a w szczególności ustawy o odpadach (art. 3 ust.1 pkt 32 ustawy o odpadach z dnia 14.12.2012 r., Dz.U. z 2018 r. poz. 21 t.j.) oraz udokumentowania tych czynności. Wykonawca winien posiadać uprawnienia (lub jego podwykonawca) w zakresie zezwoleń wynikających z ustawy o odpadach i spełnieniu wymogów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. 2018 r., poz. 21 z późn.zm.) obejmujące przedmiotowo odpady w postaci gruzu. W przypadku gdy Wykonawca korzysta w powyższym zakresie z podwykonawcy winien wykazać wraz z ofertą podwykonawcę na zasadach określonych w Rozdziale IV ust. 2 SIWZ. W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże powierzenia wywozu i utylizacji podwykonawcy, Zamawiający uzna, że Wykonawca wykona przedmiotowy zakres samodzielnie i posiada w tym zakresie wszelkie uprawnienia zgodne z obowiązującymi przepisami prawa. 13. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2018 r. poz. 108 j.t.). Wykonawca lub podwykonawca jest zobowiązany zatrudnić lub zatrudniać na umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy co najmniej 30% grupy osób przeznaczonych ogółem do realizacji robót malarskich objętych przedmiotem zamówienia, co najmniej na czas realizacji umowy zawartej pomiędzy Wykonawcą z Zamawiającym.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45442100-8
Dodatkowe kody CPV: 45421100-5, 45431000-7, 90500000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
Nie dotyczy
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Konserwacja malarska, kładzenie płytek oraz wymiana drzwi, okuć i zamków w zakresie pomieszczeń w budynkach znajdujących się w kompleksach wojskowych (bud.nr 2 przy ul. Bema, bud.nr 5 przy ul. Jagiełły w Grudziądzu oraz bud.nr 94 przy ul. Dworcowej w Grupie) |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07/08/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
77402.51
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Ogólnobudowlany mistrz Jurek Adrychowski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
95205.09
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 430,50 zł IV.8) Informacje dodatkowe: Nie dotyczy |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Dokumentacja projektowa budowy drogi dla pieszych i rowerów w ciągu drogi powiatowej nr 1380C Grudziądz-Nicwałd i nr 1384C Pokrzywno-Orle-Słup oraz drogi gminnej nr 041429C Annowo-Gruta
- Dostawy wędlin, mięsa, podrobów oraz ryb dla Zakładu Karnego Nr 1 w Grudziądzu.
- Konserwacja serwisowa urządzeń wentylacji i klimatyzacji - 30/2025
- Rozbiórka budynków nr 232 i nr 233 oraz suwnicy wraz z podtorzem w kompleksie wojskowym przy ul. Dworcowej 6A w Grupie gm. Dragacz - 32/2025
- Wynajem i stała obsługa zespołu spalinowo-prądotwórczego do zasilania kontenerów sanitarnych- sprawa 31/2025
- Realizacja robót budowlanych, dostawa, montaż oraz wykonanie prac związanych z instalacją pomp ciepła-Etap II
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa holu oraz remont i adaptacja ustępów ogólnodostępnych oraz adaptacja łazienki w Akademii Muzycznej im. Stanisława Moniuszki w Gdańsku
- Przebudowa i rozbudowa bud. użyt. pub. zlokalizowanego przy Szkole Podstawowej im. Ks. Kan. M. Lipskiego w Osuchowie w związku z tworzeniem klubu dziecięcego w ramach programu Aktywny maluch 2022-2029
- Remont instalacji elektrycznej wraz z robotami malarskimi i wymianą drzwi w Zespole Szkół Nr 1 w Bochni - etap IIIA
- Remont z dostosowaniem do potrzeb OzN kuchni i sanitariatów w akademiku "Fafik" Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie przy ul. Racławickiej 9
- Remont sali gimnastycznej w szkole przy al. Edwarda Dembowskiego 12 w Krakowie
- "Remont dwóch lokali mieszkalnych położonych w budynku przy ul. Powstańców Śląskich 24/2 oraz 24/4 w Strzelcach Opolskich"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.