eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrasnobródAdaptacja budynku pralni położonego w Krasnobrodzie przy ul. Sanatoryjnej 34 na działce Nr 1/2 wraz z niezbędnymi uzgodnieniami w celu dostosowania obiektu na potrzeby Dziennego Domu "Senior+"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-08-09

Ogłoszenie nr 500190965-N-2018 z dnia 09-08-2018 r.

Dom Pomocy Społecznej im. św. Siostry Faustyny w Krasnobrodzie: Adaptacja budynku pralni położonego w Krasnobrodzie przy ul. Sanatoryjnej 34 na działce Nr 1/2 wraz z niezbędnymi uzgodnieniami w celu dostosowania obiektu na potrzeby Dziennego Domu "Senior+"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 568540-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500142959-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

tak


I. 1) NAZWA I ADRES:

Dom Pomocy Społecznej im. św. Siostry Faustyny w Krasnobrodzie, Krajowy numer identyfikacyjny 29773800000, ul. ul. Sanatoryjna 34, 22-440 Krasnobród, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 846 607 685, e-mail dpskrasnobrod@poczta.onet.pl, faks 846 607 686.
Adres strony internetowej (url): www.bip.dps.krasnobrod.roztocze.pl
Adres profilu nabywcy: www.bip.dps.krasnobrod.roztocze.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Jednostka samorządowa podlegająca Powiatu Zamojskiemu

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Adaptacja budynku pralni położonego w Krasnobrodzie przy ul. Sanatoryjnej 34 na działce Nr 1/2 wraz z niezbędnymi uzgodnieniami w celu dostosowania obiektu na potrzeby Dziennego Domu "Senior+"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DPS. DBK 3220.1.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

I. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie: 1) roboty rozbiórkowe przygotowawcze i murarskie: - rozebranie ścianek działowych, - rozebranie ścian, - wykucie z muru stolarki drzwiowej i okiennej, - rozbiórkę elementów metalowych wewnętrznych i zewnętrznych, - uzupełnienie ścian i zamurowanie otworów, - wykonanie ścian działowych, - wykonanie nadproży nad nowymi oknami, - wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki. 2) roboty gipsowe: - wykonanie sufitów podwieszanych modułowych. 3) roboty okładzinowe ścian: - wykonanie okładzin ścian płytami GKBI na profilach metalowych. 4) roboty posadzkarskie ( glazurnicze ): - rozebranie płytek i wykładzin, - przygotowanie powierzchni z gruntowaniem, - ułożenie posadzek z płytek ceramicznych antypoślizgowych wraz z cokołem, - wykonanie okładzin ścian z płytek ceramicznych. 5) roboty malarskie: - malowanie farbami lateksowymi z gruntowaniem ścian gipsowo kartonowych. 6) roboty elewacyjne: - ocieplanie ścian budynku płytami styropianowymi metodą lekką-mokrą, - ocieplenie ścian od strony południowej wełną skalną, - ocieplenie ościeży okiennych i drzwiowych, - malowanie elewacji farbami elewacyjnymi, - malowanie olejne rynien i rur spustowych, - malowanie parapetów. 7) rekonstrukcje stolarki drzwiowej: - wymiana drzwi zewnętrznych na aluminiowe, - wymiana drzwi wewnętrznych na PCV. 8) wymianę stolarki okiennej: - wymiana okien drewnianych na PCV z obróbkami. 9) roboty branżowe wod.-kan. i c.o.: - wykonanie instalacji wodnych i kanalizacyjnych wewnętrznych, - wykonanie węzłów sanitarnych (3), w tym 2 dostosowanych dla osób niepełnosprawnych, - wymianę pieca c.o. na gazowy 2 funkcyjny z zasobnikiem c.w., - wymianę grzejników. 10) roboty branżowe instalacje elektryczne z osprzętem: - wykonanie instalacji elektrycznej wewnętrznej z montażem osprzętu, - wykonanie tablicy rozdzielczej z bezpiecznikami, - montaż oświetlenia LED w sufitach podwieszanych modułowych, - badania i pomiary instalacji. 11) wykonanie podjazdu dla osób niepełnosprawnych: - rozebranie płyt chodnikowych z obrzeżami i podbudową, - wykonanie fundamentów podjazdu dla niepełnosprawnych, - montaż balustrad z pochwytami dla niepełnosprawnych, - wykonanie nowej nawierzchni z podbudową z kostki euro bruk i obrzeżami. oraz pozostały zakres objęty dokumentacją projektową oraz przedmiarem robót.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 228271.82
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Małgorzata Nakapała - Usługi Budowlane
Email wykonawcy: magdanak@op.pl
Adres pocztowy: 22-400
Kod pocztowy: 22-400
Miejscowość: Kalinowice
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 247019.57
Oferta z najniższą ceną/kosztem 247019.57
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 247019.57
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: nie przewiduje

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.