eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZgierzWykonanie prac remontowo-konserwatorskich elewacji Kościoła Farnego pw. Świętej Katarzyny Aleksandryjskiej w Zgierzu - etap Iremont konserwatorski elewacji frontowej - części z wejściami do naw bocznych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-08-10

Ogłoszenie nr 500191666-N-2018 z dnia 10-08-2018 r.

Parafia Rzymskokatolicka pw. św. Katarzyny: Wykonanie prac remontowo-konserwatorskich elewacji Kościoła Farnego pw. Świętej Katarzyny Aleksandryjskiej w Zgierzu - etap I: remont konserwatorski elewacji frontowej - części z wejściami do naw bocznych

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 579314-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Parafia Rzymskokatolicka pw. św. Katarzyny, Krajowy numer identyfikacyjny 4002645100000, ul. plac Jana Pawła II 42687, 95100 Zgierz, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 42 716 33 18, e-mail swietakatarzyna@gmail.com, faks .
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Parafia rzymskokatolicka

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie prac remontowo-konserwatorskich elewacji Kościoła Farnego pw. Świętej Katarzyny Aleksandryjskiej w Zgierzu - etap I: remont konserwatorski elewacji frontowej - części z wejściami do naw bocznych

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PRzK.1.PN.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zamówienie obejmuje wykonanie remontu konserwatorskiego części elewacji frontowej (wschodniej) Kościoła Farnego pw. Świętej Katarzyny Aleksandryjskiej w Zgierzu. Prace polegają na remoncie konserwatorskim fragmentów z wejściami do naw bocznych (zakreskowana część elewacji na zdjęciach nr 1 i 2) o powierzchni ok. 2x66,6m²=133,2m². Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym (zał. nr 2) stanowiącym załącznik do decyzji pozwolenia na budowę nr 245/2018 z dnia 01.03.2018r. (zał. nr 1), specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (zał. nr 4), oraz zgodnie z przedstawionym poniżej szczegółowym zakresem rzeczowym zamówienia i aktualnie obowiązującymi przepisami. Przedmiar robót, stanowiący zał. nr 3, należy traktować jako materiał pomocniczy, niebędący podstawą opisu przedmiotu zamówienia i obliczenia ceny ryczałtowej oferty. Przed złożeniem oferty na wykonanie przedmiotu zamówienia zalecana jest wizja lokalna istniejącego stanu elewacji Kościoła Farnego pw. Świętej Katarzyny Aleksandryjskiej w Zgierzu. Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje: - ustawienie rusztowań i pomostów roboczych, zabezpieczenie terenu robót, - oczyszczenie powierzchni elewacji, - ostrożne mechaniczne i ręczne usunięcie cementowych fug w spoinach warstwy licowej, - ostrożne mechaniczne i ręczne usunięcie wtórnych materiałów naprawczych (wtórne spoinowanie, zaprawki i wypełnienia cementowe itp.), - odgrzybianie i dezynfekcja powierzchni murów, - miejscowe odsalanie muru, - wzmacnianie strukturalne cegieł, - przemurowanie i rekonstrukcja fragmentów muru, - uzupełnienie ubytków w cegłach, - naprawa pęknięć muru, - mocowanie odspojonych fragmentów warstwy licowej, - wykonanie spoinowania murów, - restauracja tynków na portalach nad wejściami do naw bocznych, - hydrofobizacja poziomych i ukośnych płaszczyzn murów, - wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki, - rozebranie rusztowań i pomostów roboczych, uporządkowanie terenu robót. Uwaga: Za materiał równoważny Zamawiający uzna materiał którego każdy parametr z karty technicznej jest nie gorszy niż odpowiadający mu parametr przykładowego materiału wyszczególnionego w STWiOR. Załączniki: 1. Decyzja pozwolenia na budowę nr 245/2018 z dnia 01.03.2018r. 2. Projekt budowlany. 3. Przedmiar robót. 4. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. 5. Zdjęcie nr 1 6. Zdjęcie nr 2 UWAGA: Zamawiający wymaga, aby na czas i w zakresie realizacji zamówienia Wykonawca lub Podwykonawca zatrudnił na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące wskazane niżej czynności: - murowanie lub renowacja murów

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45262100-2, 45262521-9, 45262690-4, 45410000-4, 45452000-0, 45453100-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 159858.75
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Tajchman s.c. Konserwacja Zabytków Jan Tajchman Ewa Tomaszewska - Tajchman
Email wykonawcy: tajchaman@mga.com.pl
Adres pocztowy: ul. Makuszyńskiego 54
Kod pocztowy: 87-100
Miejscowość: Toruń
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 181804.87
Oferta z najniższą ceną/kosztem 181804.87
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 190650.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.