eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rudnik › Modernizacja odcinka drogi transportu rolnego w Strzybniku, droga wąwóz - trafo oraz remont drogi dojazdowej do posesji ul. Parkowej 31 B i cmentarza w miejscowości Sławików

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-08-14

Ogłoszenie nr 500194519-N-2018 z dnia 14-08-2018 r.

Gmina Rudnik: Modernizacja odcinka drogi transportu rolnego w Strzybniku, droga wąwóz - trafo oraz remont drogi dojazdowej do posesji ul. Parkowej 31 B i cmentarza w miejscowości Sławików

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 585151-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Rudnik, Krajowy numer identyfikacyjny 27625852300000, ul. ul. Kozielska 1, 47411 Rudnik, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 324 106 428, e-mail przetargi@gmina-rudnik.pl, faks 032 4106418 wew. 123.
Adres strony internetowej (url): www.gmina-rudnik.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Modernizacja odcinka drogi transportu rolnego w Strzybniku, droga wąwóz - trafo oraz remont drogi dojazdowej do posesji ul. Parkowej 31 B i cmentarza w miejscowości Sławików

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.4.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest modernizacja odcinka drogi transportu rolnego w Strzybniku, droga wąwóz - trafo oraz remont drogi dojazdowej do posesji ul. Parkowej 31 B i cmentarza w miejscowości Sławików. Zamawiający podzielił zamówienie na 3 odrębne części w tym: Część 1 - dot. "Modernizacji odcinka drogi transportu rolnego w Strzybniku, droga wąwóz - trafo, Część 2 - dot Remontu drogi dojazdowej do posesji ul. Parkowej 31 B w Sławikowie, Część 3 - dot. Remontu drogi dojazdowej do cmentarza w Sławikowie. a) Część I - dot. Modernizacji odcinka drogi transportu rolnego w Strzybniku, droga wąwóz - trafo, Zakres robót obejmuje: Odcinek nr 1 w KM 0+000 - 0+106,7: -rozebranie istniejącej nawierzchni tłuczniowej/ z płyt betonowych, - wykonanie koryta, - stabilizacja podłoża gr. 20-30 cm, - podbudowa tłuczniowa gr. 20 cm, - nawierzchnia asfaltobetonowa gr. 8+4 cm i szer. 3,5 m, - przebudowa odwodnienia wzdłóz jezdni, - umocnienie skarp. Odcinek nr 1 w KM 0+106,7 - 0+167,8: - wykonanie koryta gł. 10 cm, - stabilizacja podłoża gr. 20 cm, - podbudowa tłuczniowa gr. 15 cm, - nawierzchnia płyta betonowa szer. 3,0 m. Odcinek nr 2 w KM 0+0+000- 0+080: - rozebranie istniejącej nawierzchni tłuczniowej, - wykonanie koryta, - stabilizacja podłoża gr. 20-35 cm, - podbudowa tłuczniowa gr. 20 cm, - nawierzchnia asfaltobetonowa gr. 8+4 cm i szer. 3,0 m, - umocnienie skarp. Odcinek nr 2 w KM 0+0+080- 0+610,3: - oczysczenie nawierzchni z gruntu naworzonego z pól , - wyrównanie istniejącej podbudowy nawierzchni warstwą tłucznia śr. gr. 10 cm, - nawierzchania asfaltobetonowa gr. 5+3 cm i szer. 3,0 m. b) Część II - dot. Remontu drogi dojazdowej do posesji ul. Parkowej 31 B w Sławikowie, Zakres robót obejmuje: Odcinek długości 144,3 m szerokości 3,0 m - rozebranie istniejącej nawierzchni tłuczniowej, - wykonanie koryta, - stabilizacja podłoża gruntowego wapnem gr. 30 cm, - podbudowa tłuczniowa gr. 20 cm, - nawierzchnia z kostki betonowej na podsypce cementowo wapiennej, ograniczona krawężnikami - umocnienie skarpu płytami ażurowymi. c) Część III-.dot. Remontu drogi dojazdowej do cmentarza w Sławikowie. Zakres robót obejmuje: Odcinek długości 89 m szerokości 3,0 m - rozebranie istniejącej nawierzchni gruntowej, - wykonanie koryta, - stabilizacja podłoża gruntowego wapnem gr. 30 cm, - podbudowa tłuczniowa gr. 20 cm, - nawierzchnia z kostki betonowej na podsypce cementowo wapiennej, ograniczona krawężnikami 3.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres robót w tym sposób ich wykonania dla każdej z części zamówienia został szczegółowo opisany w dokumentacji projektowej,specyfikacji technicznej i przedmiarach dla każdej części niezależnie tj:. Dla części I ,II,III a) dokumentacji projektowej (tj. projekt budowlano - wykonawczy), który stanowi załącznik nr 8 do SIWZ, b) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, który stanowi załącznik nr 9 do SIWZ, c) przedmiarze robót który stanowi załącznik nr 10 SIWZ, 3.3.1 Stosownie do treści art. 30 ust 8 ustawy Pzp,Zamawiający informuje, że wymagania o których mowa w przywołanym przepisie Zamawiający określił w specyfikacjach technicznego wykonania i odbioru robót budowlanych ,stanowiących załącznik nr 9 do SIWZ. 3.4 Pozostałe wymagania określono w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz we wzorze umowy , który stanowi załącznik nr 7 do SIWZ 3.5 Wszystkie nazwy własne urządzeń i materiałów użyte w dokumentacji przetargowej są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard i mogą być zastąpione przez inne równoważne, jednak obowiązek udowodnienia równoważności, zgodnie z art.30 ust.5 ustawy, należy do Wykonawcy. Wszystkie wskazane w dokumentacji projektowej znaki towarowe,nazwy lub pochodzenie należy rozumieć jako przykładowe i rozpatrywać łącznie z wyrazem (równoważny) pod warunkiem ,że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. Zamawiający na podstawie art.29 ust.3a ustawy Pzp, wymaga aby wszystkie osoby wykonujące niżej wymienione czynności były zatrudnienia przez Wykonawcę, lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r- Kodeksu pracy. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych (tzn. wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia określonych w przedmiarze robót tj. dla danej części zamówienia) - wykonanie sposobem mechanicznym i/lub ręcznym wszystkich robót ziemnych i rozbiórkowych :, w tym korytowania,wykopy, zasypywanie wykopów,transport ziemi,rozbiórki istniejących nawierzchni drogowych, - wykonanie sposobem mechanicznym i/lub ręcznym wszystkich robót związanych z budową nawierzchni asfaltowych, brukowych i tłuczniowych w tym warstwy podbudów,warstwy nawierzchni asfaltowych, brukowych i tłuczniowych, krawężniki , obrzeża 3.6.1 Obowiązek określony w ust.3.6 (SIWZ) dotyczy także Podwykonawców. 3.7 Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Powyższy wymóg nie dotyczy osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą w zakresie w jakim będą wykonywać osobiście usługi na rzecz Wykonawcy.(W przypadku prac wykonywanych zgodnie z art.12 ustawy Prawo Budowlane tj. tych, które może wykonywać osoba pełniąca samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, Zamawiający nie wymaga zatrudnienia osób na wyżej wymienionych warunkach.) 3.8 Na potwierdzenie powyższego wymaga się, aby Wykonawca lub Podwykonawca w terminie 5 dni od dnia podpisania umowy przedłożył Zamawiającemu: pisemne oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia wraz z wykazem osób zatrudnionych przez Wykonawcę,podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę - według wzoru stanowiącego zał. nr 3 do umowy. Wymóg nie dotyczy między innymi następujących osób: kierujących budową,wykonujących obsługę geodezyjną,dostawców materiałów budowlanych. 3.8.1 Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli zgodności oświadczeń wykonawcy lub ,podwykonawcy, (przedstawionych Zamawiającemu według wzoru stanowiącego zał. nr 3 do umowy) z osobami faktycznie wykonującymi czynności przy zamówieniu: 1) Zamawiający na każdym etapie realizacji przedmiotu umowy ma prawo żądania udowodnienia przez Wykonawcę lub,podwykonawcę faktu zatrudnienia osób na umowę o pracę wykonujących czynności, 2) . W uzasadnionych przypadkach, z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, możliwe jest zastąpienie ww. osób (tj. wskazanych w załączniku nr 3 innymi osobami lub osobą pod warunkiem, że spełnione zostaną wszystkie powyższe wymagania w zakresie pkt 3.6 oraz w zakresie warunków jeżeli były wymagane w SIWZ. 3) Zmiana wykazu osób o których mowa w pkt 2, nie wymaga aneksu do umowy. Wykonawca przedstawia jedynie korektę list osób oddelegowanych do wykonania niniejszej umowy do wiadomości Zamawiającego . 3.8.2 Nieprzedłożenie przez wykonawcę, lub podwykonawcę pisemnego oświadczenia (według wzoru stanowiącego zał. nr 3 do umowy) w terminie wskazanym jak powyżej będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę oraz będzie skutkować naliczeniem kar umownych w wysokości określonej w załączonym do SIWZ wzorze umowy. 3.8.3 W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową inspekcję pracy. 3.9 Wymagany przez Zamawiającego minimalny okres gwarancji dla: a) części I, II, III - wynosi 36 miesięcy. Oferta Wykonawcy, który zaproponuje okres gwarancji krótszy niż 36 miesięcy zostanie odrzucona jako niezgodna ze SIWZ. Okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert. 3.10 Wykonawca, który zamierza wykonywać zamówienie przy udziale podwykonawcy, musi wskazać w ofercie ,jaką część (zakres zamówienia) wykonywać będzie w jego imieniu podwykonawca oraz podać firmę podwykonawcy a także nazwy (firmy) podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art.22a w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu , o którym mowa w art.22 ust.1 b 3.11 Zasady dotyczące zatrudniania i rozliczania podwykonawców zawarte są w załączniku nr 7 tj. projekcie umowy o którym mowa w § 4 stanowiącym integralną część SIWZ. 3.13 Wykonawca jako wytwórca odpadów w rozumieniu art.3 ust.3 pkt.22 ustawy o odpadach ma obowiązek zagospodarowania powstałych podczas realizacji zadania odpadów zgodnie z ustawą o odpadach (tj Dz. U. z 2016poz.1987) i ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2016. poz. 672 z późń.zm.). Gmina Rudnik nie posiada na swoim terenie składowiska odpadów, należy zatem uwzględnić konieczność wywozu odpadów poza teren Gminy Rudnik.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Remont drogi dojazdowej do cmentarza w Sławikowie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 75899.04
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: przedsiębiorstwo Handlowo- Usługowe TRANSKOM
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: 47-143
Kod pocztowy: 47-143
Miejscowość: Jaryszów
Kraj/woj.: opolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 110346.56
Oferta z najniższą ceną/kosztem 110346.56
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 110346.56
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Modernizacja odcinka drogi transportu rolnego w Strzybniku,droga wąwóz -trafo

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Podstawa unieważnienia Uzasadnienie prawne art.93 ust.1 pkt 4 Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę,którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia ,chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty Uzasadnienie faktyczne Zadanie częściowe nr I wyniosło brutto 534.931,51 zł, i jest ceną przewyższającą kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. na kwotę 335.000,00 zł brutto.

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Remont drogi dojazdowej do posesji ul.Parkowej 31B w Sławikowie

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne Art.93 ust.1 pkt 4 Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,chyba,że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. Zadanie częściowe nr II wyniosło brutto 183.747,15 zł i jest ceną przewyższającą kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. na kwotę 96.000,00 zł

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.