eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańPełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pod nazwąModernizacja trybun głównych na Torze Regatowym Malta w Poznaniu ul. Wiankowa 3- etap III.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-08-14

Ogłoszenie nr 500194848-N-2018 z dnia 14-08-2018 r.

Miasto Poznań Poznańskie Ośrodki Sportu i Rekreacji Samorządowy Zakład Budżetowy: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pod nazwą: Modernizacja trybun głównych na Torze Regatowym Malta w Poznaniu ul. Wiankowa 3- etap III.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 587627-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto Poznań Poznańskie Ośrodki Sportu i Rekreacji Samorządowy Zakład Budżetowy, Krajowy numer identyfikacyjny -, ul. Jana Spychalskiego 34, 61-553 Poznań, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 618 357 901, e-mail zp@posir.poznan.pl, faks 618 334 651.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pod nazwą: Modernizacja trybun głównych na Torze Regatowym Malta w Poznaniu ul. Wiankowa 3- etap III.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.212.39.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pod nazwą: Modernizacja trybun głównych na Torze Regatowym Malta w Poznaniu ul. Wiankowa 3- etap III. Do obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego należy pełen zakres czynności określonych w przepisach ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1332 ze zm.)., w szczególności: a) sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych obejmujących Modernizacja trybun głównych na Torze Regatowym Malta w Poznaniu ul. Wiankowa 3- etap III b) sprawowanie kontroli nad prawidłowością wykonywania robót budowlanych, w tym zgodności wykonania robót z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarem robót udostępnionych przez Zamawiającego, a także obowiązującymi przepisami i zasadami wiedzy technicznej; c) udział w protokolarnym przekazaniu placu budowy; d) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowywanych wyrobów budowlanych; e) sprawdzanie i odbiór robót ulegających zakryciu i zanikowi; f) uzgadnianie z Zamawiającym ewentualnych zmian lub odstępstw od dokumentów wymienionych w lit. b) w trakcie realizacji inwestycji, wykonanie kosztorysów na roboty zamienne, uzupełniające lub dodatkowe oraz weryfikacja kosztorysów ofertowych dotyczących wykonania robót zamiennych, uzupełniających lub dodatkowych; g) współpraca z autorem dokumentów wymienionych w lit. b); h) uczestniczenie w procedurze odbiorów robót objętych nadzorem, w tym potwierdzanie stanu zaawansowania robót zgłaszanych przez ich wykonawcę do odbiorów częściowych; i) przygotowywanie protokołów odbioru robót objętych nadzorem w uzgodnieniu z Zamawiającym w ciągu 5 dni od dnia dokonania zgłoszenia wykonania tych robót przez ich wykonawcę i każdorazowe przesłanie ich Zamawiającemu drogą elektroniczną na adres e-mail wskazany w niniejszej umowie oraz pisemny udział w tych odbiorach celem potwierdzenia faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad; j) analizowanie dokumentacji wskazanej w lit. b) i zgłaszanie w imieniu Zamawiającego uwag do tej dokumentacji jej autorowi wyznaczając termin do ich usunięcia; k) kontrolowanie terminowości wykonania robót w celu dotrzymania terminów umownych, w tym informowanie Zamawiającego o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz poprawność wykonywania robót objętych nadzorem; l) kontrolowanie i nadzór spraw związanych z bezpieczeństwem i higieną pracy, ochroną przeciwpożarową i ochroną środowiska; m) bieżąca oraz interwencyjna - na żądanie Zamawiającego w przypadku zaistnienia takiej potrzeby - obecność na placu budowy, udokumentowana wpisami do dziennika budowy; n) wykonywanie na bieżąco, tj. z częstotliwością umożliwiającą odtworzenie całokształtu prowadzonych robót, dokumentacji fotograficznej w formie cyfrowej oraz przekazanie jej Zamawiającemu, w szczególności w zakresie robót ulegających zakryciu i zanikających; o) sprawowanie nadzoru nad robotami związanymi z usuwaniem wad i usterek; p) weryfikowanie poprawności prowadzenia dziennika budowy przez wykonawcę robót budowlanych; q) kontrolowanie poprawności sporządzenia przez wykonawcę robót geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej i przekazanie jej Zamawiającemu w pełnym, obowiązującym zakresie; r) wykonywanie innych czynności niezbędnych do prawidłowej i zgodnej z prawem realizacji inwestycji, w tym wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczących wykonywanych prac polegających m. in. na usunięciu nieprawidłowości lub zagrożeń. Zakres zadania inwestycyjnego, którego realizacja jest objęta przedmiotowym zamówieniem, został szczegółowo wskazany w następujących dokumentach: a) projekt budowlano-wykonawczy stanowiący zał. nr 1 do SIWZ , b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiąca zał. nr 2 do SIWZ, c) przedmiar robót stanowiący zał. nr 3 do SIWZ. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z ww. dokumentami, obowiązującymi normami i przepisami prawa. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i wariantowych. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów ani zastosowania aukcji elektronicznej. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy, do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego, jeśli w ciągu najbliższych 3 lat zaistnieje potrzeba wykonania podobnych usług w szczególności: pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w budynkach lub budowlach będących we władaniu Zamawiającego położonych na terenie Oddziału Malta, Poznań ul Wiankowa na warunkach określonych w umowie dotyczącej niniejszego zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Każdy Wykonawca musi złożyć ofertę na całość zamówienia. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, obowiązującymi normami i przepisami prawa. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów ani zastosowania aukcji elektronicznej.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 29000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: IdL Projekt Marek Kopiński
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wiązowa 38, Lusówko
Kod pocztowy: 62-080
Miejscowość: Tarnowo Podgórne
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 17822.70
Oferta z najniższą ceną/kosztem 17822.70
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 49200.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.