To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-08-16
Ogłoszenie nr 500195123-N-2018 z dnia 16-08-2018 r.
Gmina Narol: Rozbudowa i doposażenie PSZOK w gminie Narol
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
RPOWP 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 580240-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500149799-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Narol, Krajowy numer identyfikacyjny 65090063100000,
ul. ul. Rynek
1,
37-610
Narol, woj.
podkarpackie, państwo
Polska, tel.
16 63170 87, e-mail
adolf.adamek@narol.pl, faks
16 6317104.
Adres strony internetowej (url): www.bip.narol.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa i doposażenie PSZOK w gminie Narol
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.7.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie nr 1 - Rozbudowa i doposażenie PSZOK w Gminie Narol na szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załączniki nr 2.1 do niniejszej specyfikacji, Zadanie nr 2 - Dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego na potrzeby usług komunalnych na szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 2.2 do niniejszej specyfikacji, Zadanie nr 3- Dostawa prasy oraz wyposażenia dodatkowego na potrzeby usług komunalnych. Na szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 2.3 do niniejszej specyfikacji, opisujący zakres wykonywanych robót będących przedmiotem zamówienia składają się: - projekt budowlany przedmiar robót.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45222110-3
Dodatkowe kody CPV: 45223210-1, 16700000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego na potrzeby usług komunalnych |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Nie wpłynęły oferty na zadanie nr 1 i 3 |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Dostawa prasy oraz wyposażenia dodatkowego na potrzeby usług komunalnych |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Nie złożono ofert na zadanie część nr 1 oraz część nr3 |
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
13/08/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
152500.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: "ARPIS 8" SP.zo.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
187575.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: Nie dotyczy IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Rozbudowa i doposażenie PSZOK w Gminie Narol |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Nie złożono ofert na część 1 oraz na część3 |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie Przetargu nieograniczonego na podstawie art. 39 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Remont i budowa chodnika wzdłuż ul. Skrajnej, ul. Ogińskiego oraz ul. Malczewskiego oraz dostosowanie chodnika wzdłuż ul. Skrajnej wraz z przebudową przystanku tramwajowego"
- Zakup ciągnika rolniczego dla ZGK w Dębowcu
- Zakup i dostawa ciągnika z pługiem, kosiarką, zamiatarką i posypywarką na potrzeby Gminy Aleksandrów Kujawski
- Zakup i dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu fabrycznie nowego ciągnika dla Pomiechowskiego Przedsiębiorstwa Wielobranżowego "WKRA" Sp. z o.o.
- Dostawa ciągnika z osprzętem
- Dostawa ciągnika rolniczego z przyczepą
więcej: Ciągniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.