eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chodecz"Budowa targowiska w Chodczu wraz z infrastrukturą towarzyszącą".



Ogłoszenie z dnia 2018-08-16

Ogłoszenie nr 500195172-N-2018 z dnia 16-08-2018 r.

Chodecz: "Budowa targowiska w Chodczu wraz z infrastrukturą towarzyszącą".
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 543573-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500121293-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Chodecz, Krajowy numer identyfikacyjny 91086683800000, ul. ul. Kaliska 2, 87860 Chodecz, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 542 848 070, e-mail inwestycjechodecz@op.pl, faks 542 848 070.
Adres strony internetowej (url): www.chodecz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Budowa targowiska w Chodczu wraz z infrastrukturą towarzyszącą".

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

In.272.19.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest "Budowa targowiska w Chodczu wraz z infrastrukturą towarzyszącą". 2. Zamówienie jest dofinansowane ze środków Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020. 3. Inwestycja prowadzona będzie na terenie działek ewidencyjnych nr: 242/1, 243/1, 243/2, 243/3, 244/1, 245/1, 246/1, obręb Miasto Chodecz, gmina Chodecz. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Projekt obejmuje przebudowę targowiska miejskiego w ramach programu "Mój rynek" w miejscowości Chodecz, działki nr: 242/1, 243/1-3, 244/1, 245/1 i 246/1 obręb Chodecz, powiat włocławski, woj. kujawsko-pomorskie, powierzchnia działek 8084 m2. Celem inwestycji jest poprawienie warunków technicznych targowiska. Wykonanie nawierzchni targowiska przyczyni się do zwiększenia komfortu jazdy i bezpieczeństwa korzystających z targowiska a także podniesie walory estetyczne terenu. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie: 1) Plac targowy (całkowita powierzchnia handlowa) - 2692 m2 (tj. 148 stanowisk), w tym: a) płody rolne - 1398,6 m2 (tj. 51,95% - 77 stanowisk), b) żywność ekologiczna - 306 m2 (11,37% - 17 stanowisk), c) pozostałe - 987,4 m2 (36,68% - 54 stanowiska), 2) Pasaż handlowy - 1021 m2 3) Drogi manewrowe - 1768 m2 4) Teren utwardzony - 679 m2 5) Ciągi piesze - 217 m2 6) Budynki przeznaczone na cele promocji lokalnych produktów a. 12,70m*6,70m + 2,00*5,50 (6,70) (nr 1) b. 6,70m*6,70m (nr 2) - odrębne opracowanie 7) Ogrodzenie wraz z bramą wjazdową 8) Oświetlenie wg projektu branżowego 9) Przyłącza do wewnętrznych instalacji wodno-kanalizacyjnych wg projektu branżowego 10) Zieleń - nowe nasadzenia wg projektu zagospodarowania 11) Zadaszenie powierzchni handlowej wraz z pasażem handlowym - 2178 m2 12) Zadaszenie tylko powierzchni handlowej - 1386 m2 jest to 51,49% całkowitej powierzchni handlowej (2692 m2). Działka nr 243/1 zabudowana budynkami gospodarczymi (budynki do rozbiórki i budynkiem piekarni do przebudowy). Założenia projektowe: 1) dwa budynki socjalno-gospodarcze parterowe, niepodpiwniczone, bez poddasza użytkowego, kryte dachem jednospadowym, 2) plac targowy, miejsca postojowe, drogi manewrowe oraz ciągi piesze - nawierzchnia z kostki betonowej, droga pożarowa szer. 5 m o nawierzchni asfaltowej, 3) wjazd na działkę z drogi powiatowej poprzez istniejący zjazd publiczny, 4) brama główna wjazdowa projektowana z elementów drewnianych oraz jedna brama stalowa z profili zamkniętych przesuwane z automatyką, 5) ogrodzenie z paneli siatkowych wys. 1,5m na słupkach stalowych z profili zamkniętych osadzonych w cokole betonowym prefabrykowanym o rozstawie 2,5m, 6) stoiska targowe zadaszone o konstrukcji stalowej z profili zamkniętych na stopach żelbetowych, 7) odpady komunalne będą gromadzone w szczelnych pojemnikach na nieczystości usytuowanych przy drodze wewnętrznej w miejscu łatwo dostępnym w zabezpieczonym boksie (wiacie). 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie budowlanym, stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ, w szczegółowej specyfikacji technicznej, stanowiących Załącznik nr 8 do SIWZ oraz w przedmiarze robót stanowiącym Załącznik nr 9 do SIWZ. 6. Wykonawca bez dodatkowego wynagrodzenia zobowiązuje się do: 1) wszelkich robót przygotowawczych, w tym robót porządkowych, organizacji i utrzymania placu budowy, dostawy dla potrzeb realizacji przedmiotu umowy niezbędnych mediów, w tym: energii elektrycznej, wody, itp. oraz ponoszenia kosztów ich zużycia, 2) oznakowania terenu budowy, m.in. umieszczenie tablicy informacyjnej wynikającej z ustawy Prawo budowlane oraz 1 szt. tablicy informacyjnej o finansowaniu projektu z Unii Europejskiej zawierającej treść uzgodnioną z Zamawiającym, 3) poniesienia wszystkich kosztów badań, ekspertyz i opinii koniecznych do oceny jakości robót oraz prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, 4) poniesienia kosztów związanych z odbiorami wykonanych robót, 5) poniesienia kosztów wywozu nadmiaru ziemi w miejsce wyznaczone przez Zamawiającego, 6) w przypadku uszkodzenia urządzeń bądź ich części (m. in. sieci wodno-kanalizacyjnej, elektrycznej, elektrotechnicznej, urządzeń melioracyjnych oraz dróg gminnych) w toku realizacji przedmiotu zamówienia - naprawienia ich i doprowadzenie do stanu pierwotnego, 7) pokrycia kosztów ewentualnych odszkodowań za wejście na grunty i zniszczenie plonów, 8) pokrycia ewentualnych kosztów demontażu, montażu bądź naprawy ogrodzeń posesji oraz innych uszkodzeń obiektów istniejących i elementów zagospodarowania terenu, 9) pokrycie kosztów odtworzenia nawierzchni dróg, 10) wykonania badań, prób i itp., jak również do dokonania odkrywek w przypadku nie zgłoszenia robót do odbioru ulegających zakryciu lub zanikających, 11) zapewnienia i pokrycia kosztów obsługi geodezyjnej obejmującej wytyczenie oraz wyznaczenie granicy pasa drogowego przed rozpoczęciem robót a także bieżącą inwentaryzację powykonawczą, 12) dokonania uzgodnień, uzyskania wszelkich opinii niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy i przekazania go do użytku, 13) zapewnienia dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, 14) utrzymania terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, 15) etapowego prowadzenia prac na terenie targowiska tak, aby umożliwić jego funkcjonowanie w pozostałej części, 16) uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego.


II.4) Główny kod CPV: 45215500-2
Dodatkowe kody CPV:

45330000-9,

45310000-3,

45232410-9,

45314310-7,

45233140-2,

34928200-0

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Termin z umowy - 31.07.2018 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: "Budowa targowiska w Chodczu wraz z infrastrukturą towarzyszącą".
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 30/05/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Zakład Remontowo-Budowlany Marek Pawlak , mpawlak1@op.pl, Uklejnica 28, 87-851, Boniewo, kraj/woj. kujawsko - pomorskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 1593496.00 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
11/07/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
udzielenie dotychczasowemu Wykonawcy dodatkowych robót budowlanych, nieobjętych zamówieniem podstawowym

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W trakcie realizacji zadania, Wykonawca pismem z dnia 03.07.2018 r. zgłosił Zamawiającemu, że w trakcie realizacji robót ziemnych, wynikła konieczność wykonania robót dodatkowych, które warunkują jakość i trwałość wykonania dalszych prac a także wpływają na jakość całego zadania inwestycyjnego. Robotami tymi są: - konieczność przełożenia instalacji sieci kanalizacyjnej - podczas prowadzenia robót ziemnych prowadzonych na terenie budowy napotkaliśmy na niezinwentaryzowane sieci mediów podziemnych (sieć kanalizacji sanitarnej), które muszą zostać przełożone, aby dalej kontynuować zadanie. Przełożenie w/w kolizji wiąże się z dodatkowymi robotami budowlanymi oraz z formalnościami prawnymi, które trzeba uzyskać od gestorów sieci, - konieczność wymiany gruntu pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni targowiska ze względu na grunty wysadzinowe nie przenoszące obciążeń - podczas korytowania i osadzania studni deszczowych okazało się, że pod spodem znajdują się grunty wysadzinowe nie przenoszące obciążeń. Grunty te są niestabilne i powodują, że każdy rodzaj materiału (kruszywa, studnie itp.) zapada się. W związku z tym, konieczna jest całkowita wymiana tych gruntów wysadzinowych na piasek, który ma znacznie lepsze zagęszczenie. Dla osiągnięcia oczekiwanych efektów użytkowych przez Zamawiającego oraz dla zapewnienia odpowiedniej funkcjonalności i trwałości obiektu targowiska w Chodczu, konieczne jest wykonanie ww. robót dodatkowych.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Konsekwencją wykonania zgłaszanych robót będzie zrealizowanie zamierzenia podstawowego zgodnie z oczekiwaniami Zamawiającego oraz uzyskanie właściwych wartości technicznych i użytkowych robót. Koszt robót dodatkowych ustalono na podstawie kosztorysu robót dodatkowych przedstawionych przez Wykonawcę dnia 03.07.2018 r. w wysokości 198 891,00 zł brutto. Koszt ten jest niższy niż skalkulował Projektant w swoim kosztorysie robót dodatkowych opracowanym na zlecenie Zamawiającego dnia 06.07.2018 r. dla tego zakresu prac. Przeprowadzenie robót dodatkowych w zakresie objętym niniejszym protokołem wymaga wydłużenia terminu realizacji całej inwestycji. W związku z tym, termin zakończenia robót określony w umowie podstawowej zostaje wydłużony do dnia 02.10.2018 r.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.