eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chodecz"Modernizacja pomieszczeń Szkoły Podstawowej w Chodczu"



Ogłoszenie z dnia 2018-08-16

Ogłoszenie nr 500195191-N-2018 z dnia 16-08-2018 r.

Chodecz: "Modernizacja pomieszczeń Szkoły Podstawowej w Chodczu"
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 560132-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500145802-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Chodecz, Krajowy numer identyfikacyjny 91086683800000, ul. ul. Kaliska 2, 87860 Chodecz, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 542 848 070, e-mail inwestycjechodecz@op.pl, faks 542 848 070.
Adres strony internetowej (url): www.chodecz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Modernizacja pomieszczeń Szkoły Podstawowej w Chodczu"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

In.272.10.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Inwestycja polega na wykonaniu prac modernizacyjnych pomieszczeń Szkoły Podstawowej na działce w Chodczu w następującym zakresie: - wykonanie gładzi gipsowych gr. 3mm w pomieszczeniach sal lekcyjnych, - wykonanie sufitów podwieszonych w pomieszczeniach sal lekcyjnych, zastosować płyty gipsowo-kartonowe ognioochronne, - wymiana istniejących parapetów drewnianych na parapety z PCV szer. 50cm, - malowanie ścian sal lekcyjnych, - ułożenie posadzek z płytek ceramicznych antypoślizgowych na istniejących posadzkach z lastrico.


II.4) Główny kod CPV: 45214200-2
Dodatkowe kody CPV:

45453000-7

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Termin realizacji zamówienia: od 25.06.2018 r. do dnia 31.08.2018 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: "Modernizacja pomieszczeń Szkoły Podstawowej w Chodczu"
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 25/06/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Usługi Remontowo-Wykończeniowe "Lux-Bud" Łukasz Tyde , lukasz_tyde@wp.pl , Pyszkowo 16/2, 87-851, Pyszkowo, kraj/woj. kujawsko - pomorskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 394000.00 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
11/07/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
udzielenie dotychczasowemu Wykonawcy dodatkowych robót budowlanych, nieobjętych zamówieniem podstawowym

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W trakcie realizacji zadania, Zamawiający zdecydował się na zlecenie obecnemu Wykonawcy robót budowalnych dodatkowych prac związanych z realizacją przedmiotu umowy polegających na wykonaniu instalacji wi-fi przy okazji prowadzonych prac remontowych. Zgodnie z pismem dostarczonym przez Dyrektora Szkoły - Pana Andrzeja Nowackiego z dnia 27.06.2018 r., biorąc pod uwagę, że prace dotyczące wi-fi będą wymagały pewnej dezorganizacji prowadzonych zajęć, to logicznym i zasadnym jest ich przeprowadzenie w tym samym czasie co prac remontowych, które zaplanowane zostały na okres wakacyjny. Ponadto, mało efektywnym i racjonalnym byłoby wykonanie instalacji wi-fi po zakończeniu prac remontowych, gdyż ona również będzie wymagała interwencji w strukturę ścian i sufitów, które z kolei będą objęte gwarancją przez Wykonawcę obecnie trwających prac remontowych. Wraz z wyceną z dnia 02.07.2018 r., Wykonawca zgłosił konieczność wykonania dodatkowych prac nie ujętych w projekcie polegających na: - wymianie, wykuciu i wstawieniu 4 ościeży wraz z drzwiami w pomieszczeniach gospodarczych nie ujętych w projekcie - obecne drzwi są przestarzałe, zniszczone i posiadają stare zawiasy, - wykonaniu gładzi oraz malowaniu pomieszczenia gospodarczego przy frontowym wejściu do szkoły wraz z doprowadzeniem kanalizacji i wody - nie zostało ono w ogóle ujęte w projekcie, - wykonaniu kanalizacji oraz doprowadzeniu ciepłej wody na parter budynku - w budynku Szkoły tylko na piętrze i piwnicy jest dostęp do tych instalacji. Pracownicy szkoły (zwłaszcza panie sprzątaczki) muszą iść po ciepłą wodę na piętro lub do piwnicy, co znacznie utrudnia im wykonywanie swoich obowiązków i jest mało wygodne, - wymianie rur z zimną wodą na korytarzu w szatni - obecna rura jest bardzo zardzewiała i wielokrotnie była już spawana. Biorąc pod uwagę, że wszystkie rury będą zabudowane płytą kartonowo-gipsową, to w celu uniknięcia kolejnego pęknięcia rury a tym samym przecieku wody przez obudowę, konieczna jest jej wymiana, co zapewni trwałość wykonanych prac, - zerwaniu oraz wykonaniu wylewki wejścia na strych - schody na strych jako jedyne posiadają stopnie drewniane. Ze względu na warunki p.poż. należy je zdemontować i wykonać nowe - murowane, - wymianie w łazienkach w piwnicy baterii i zaworów wody - obecne zawory są przestarzałe i zardzewiałe z powodu cieknącej z nich wody. WW. prace nie zostały uwzględnione w pierwotnym zakresie umowy. Biorąc pod uwagę, że jest to budynek oświatowy, to koniecznym jest zapewnienie odpowiedniego poziomu pracy zarówno nauczycielom jak i uczniom. Zatem realizacji ww. prac jest jak najbardziej uzasadniona do realizacji.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Konsekwencją wykonania zgłaszanych robót będzie zrealizowanie zamierzenia podstawowego zgodnie z oczekiwaniami Zamawiającego oraz uzyskanie właściwych wartości technicznych i użytkowych robót. Koszt robót dodatkowych ustalono na podstawie wyceny robót dodatkowych przedstawionych przez niego dnia 02.07.2018 r. w wysokości 91 000,00 zł brutto.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.