Ogłoszenie z dnia 2018-08-16
Ogłoszenie nr 500195191-N-2018 z dnia 16-08-2018 r.
Chodecz: "Modernizacja pomieszczeń Szkoły Podstawowej w Chodczu"
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 560132-N-2018
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 500145802-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto i Gmina Chodecz, Krajowy numer identyfikacyjny 91086683800000,
ul. ul. Kaliska
2,
87860
Chodecz, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
542 848 070, e-mail
inwestycjechodecz@op.pl, faks
542 848 070.
Adres strony internetowej (url): www.chodecz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Modernizacja pomieszczeń Szkoły Podstawowej w Chodczu"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):In.272.10.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Inwestycja polega na wykonaniu prac modernizacyjnych pomieszczeń Szkoły Podstawowej na działce w Chodczu w następującym zakresie: - wykonanie gładzi gipsowych gr. 3mm w pomieszczeniach sal lekcyjnych, - wykonanie sufitów podwieszonych w pomieszczeniach sal lekcyjnych, zastosować płyty gipsowo-kartonowe ognioochronne, - wymiana istniejących parapetów drewnianych na parapety z PCV szer. 50cm, - malowanie ścian sal lekcyjnych, - ułożenie posadzek z płytek ceramicznych antypoślizgowych na istniejących posadzkach z lastrico.
II.4) Główny kod CPV: 45214200-2
Dodatkowe kody CPV:
45453000-7
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Termin realizacji zamówienia: od 25.06.2018 r. do dnia 31.08.2018 r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: "Modernizacja pomieszczeń Szkoły Podstawowej w Chodczu" |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
25/06/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
Usługi Remontowo-Wykończeniowe "Lux-Bud" Łukasz Tyde ,
lukasz_tyde@wp.pl ,
Pyszkowo 16/2,
87-851,
Pyszkowo, kraj/woj.
kujawsko - pomorskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
11/07/2018
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
udzielenie dotychczasowemu Wykonawcy dodatkowych robót budowlanych, nieobjętych zamówieniem podstawowym
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W trakcie realizacji zadania, Zamawiający zdecydował się na zlecenie obecnemu Wykonawcy robót budowalnych dodatkowych prac związanych z realizacją przedmiotu umowy polegających na wykonaniu instalacji wi-fi przy okazji prowadzonych prac remontowych. Zgodnie z pismem dostarczonym przez Dyrektora Szkoły - Pana Andrzeja Nowackiego z dnia 27.06.2018 r., biorąc pod uwagę, że prace dotyczące wi-fi będą wymagały pewnej dezorganizacji prowadzonych zajęć, to logicznym i zasadnym jest ich przeprowadzenie w tym samym czasie co prac remontowych, które zaplanowane zostały na okres wakacyjny. Ponadto, mało efektywnym i racjonalnym byłoby wykonanie instalacji wi-fi po zakończeniu prac remontowych, gdyż ona również będzie wymagała interwencji w strukturę ścian i sufitów, które z kolei będą objęte gwarancją przez Wykonawcę obecnie trwających prac remontowych.
Wraz z wyceną z dnia 02.07.2018 r., Wykonawca zgłosił konieczność wykonania dodatkowych prac nie ujętych w projekcie polegających na:
- wymianie, wykuciu i wstawieniu 4 ościeży wraz z drzwiami w pomieszczeniach gospodarczych nie ujętych w projekcie - obecne drzwi są przestarzałe, zniszczone i posiadają stare zawiasy,
- wykonaniu gładzi oraz malowaniu pomieszczenia gospodarczego przy frontowym wejściu do szkoły wraz z doprowadzeniem kanalizacji i wody - nie zostało ono w ogóle ujęte w projekcie,
- wykonaniu kanalizacji oraz doprowadzeniu ciepłej wody na parter budynku - w budynku Szkoły tylko na piętrze i piwnicy jest dostęp do tych instalacji. Pracownicy szkoły (zwłaszcza panie sprzątaczki) muszą iść po ciepłą wodę na piętro lub do piwnicy, co znacznie utrudnia im wykonywanie swoich obowiązków i jest mało wygodne,
- wymianie rur z zimną wodą na korytarzu w szatni - obecna rura jest bardzo zardzewiała i wielokrotnie była już spawana. Biorąc pod uwagę, że wszystkie rury będą zabudowane płytą kartonowo-gipsową, to w celu uniknięcia kolejnego pęknięcia rury a tym samym przecieku wody przez obudowę, konieczna jest jej wymiana, co zapewni trwałość wykonanych prac,
- zerwaniu oraz wykonaniu wylewki wejścia na strych - schody na strych jako jedyne posiadają stopnie drewniane. Ze względu na warunki p.poż. należy je zdemontować i wykonać nowe - murowane,
- wymianie w łazienkach w piwnicy baterii i zaworów wody - obecne zawory są przestarzałe i zardzewiałe z powodu cieknącej z nich wody.
WW. prace nie zostały uwzględnione w pierwotnym zakresie umowy. Biorąc pod uwagę, że jest to budynek oświatowy, to koniecznym jest zapewnienie odpowiedniego poziomu pracy zarówno nauczycielom jak i uczniom. Zatem realizacji ww. prac jest jak najbardziej uzasadniona do realizacji.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Konsekwencją wykonania zgłaszanych robót będzie zrealizowanie zamierzenia podstawowego zgodnie z oczekiwaniami Zamawiającego oraz uzyskanie właściwych wartości technicznych i użytkowych robót. Koszt robót dodatkowych ustalono na podstawie wyceny robót dodatkowych przedstawionych przez niego dnia 02.07.2018 r. w wysokości 91 000,00 zł brutto.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SREBRNA GÓRA, TWIERDZA - DONŻON I BASTION DOLNY (1768 R.) RATUNKOWA RESTAURACJA MURÓW W OBRĘBIE GRODZY. CPV 45000000-7
- WYKONANIE ROBÓT REMONTOWYCH WOLNYCH LOKALI MIESZKALNYCH (PUSTOSTANÓW) STANOWIĄCYCH WŁASNOŚĆ GMINY WROCŁAW
- Wymiana drzwi wewnętrznych w jednostkach Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie
- "Strzegom, wiatrak prochowy (garbarski) (XIX w.): kontynuacja prac konserwatorskich i restauratorskich"
- Dostosowanie budynku Domu Studenta DS3 przy ul. Rejtana 11 w Koszalinie do wymogów ppoż. oraz potrzeb osób z niepełnosprawnościami
- Remont 10 pokoi młodzieży i korytarza w części kuchennej w Zespole Placówek Oświatowych Nr 1 w Białymstoku, ul. Dobra 3,15-034 Białystok
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.