To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-08-20
Ogłoszenie nr 500198276-N-2018 z dnia 20-08-2018 r.
Urząd Gminy w Tworogu: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Tworóg
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 dla osi priorytetowej:IV. Efektywność energetyczna, odnawailane źródła energii i gopsodarka niskoemisyjna dla działania: 4.3. Efektywność energetyczna i odnawialane źródła energii w infrastrukturze publicznej i mieszkaniowej dla poddziałania. 4.3.1. Efektwyność energtyczna i odnawialne źródła energii w infrastrukturze publicznej i mieszkaniowej-ZIT.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 543233-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Gminy w Tworogu, Krajowy numer identyfikacyjny 54522500000,
ul. ul. Zamkowa
16,
42690
Tworóg, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
322 857 493, e-mail
tworog@poczta.wp.pl, faks
322 857 414.
Adres strony internetowej (url): http://bip.ugtworog.rekord.com.pl/BIP.aspx?Sel=5800&ident=25114
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Tworóg
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):Grp.I.271.5.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Tworóg. Zamówienie obejmuje 7 zadań związanych z termomodernizacją budynków użyteczności publicznej. Zamówienie będzie dofinansowane ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 dla osi priorytetowej: IV. Efektywność energetyczna, odnawialne źródła energii i gospodarka niskoemisyjna dla działania: 4.3. Efektywność energetyczna i odnawialne źródła energii w infrastrukturze publicznej i mieszkaniowej dla poddziałania: 4.3.1. Efektywność energetyczna i odnawialne źródła energii w infrastrukturze publicznej i mieszkaniowej - ZIT. 2. Zakres rzeczowy zamówienia: Zadanie nr 1 Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Boruszowicach Kubatura budynku - 4 582,66 m3 W projekcie przewidziano: o docieplenie ścian zewnętrznych budynku i dostosowanie ich do aktualnych wymagań w zakresie izolacyjności termicznej; o ocieplenie stropodachu styropapą oraz wykonanie nowego pokrycia z papy termozgrzewalnej; o wymiana starej stolarki okiennej w budynku; o izolacja ścian piwnic; o wykonanie nowej opaski wokół budynku; o przełożenie istniejącej instalacji odgromowej. o Wymiana oświetlenia wewnątrz budynku i na elewacji. Zadanie nr 2 Termomodernizacja budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Tworogu Kubatura budynku - 1 374,41 m3 W projekcie przewidziano: o docieplenie ścian zewnętrznych budynku i dostosowanie ich do aktualnych wymagań zakresie izolacyjności termicznej; o ocieplenie stropodachu styropapą oraz wykonanie nowego pokrycia z papy termozgrzewalnej; o wymiana starej stolarki okiennej oraz montaż nowej stolarki okiennej w miejscu luksfer; o wymiana drzwi wejściowych do budynku; o montaż nowego odwodnienia budynku. Zadanie nr 3 Termomodernizacja budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Tworogu. Kubatura budynku - 6 906,7 m3 W projekcie przewidziano: o wymianę stolarki drzwiowej o Docieplenie ścian zewnętrznych budynku i dostosowanie ich do aktualnych wymagań w zakresie izolacyjności termicznej; o ocieplenie stropodachu styropapą oraz wykonanie nowego pokrycia z papy termozgrze-walnej; o instalacja odgromowa o Wykończenie zewnętrzne - obróbki blacharskie o remont kotłowni, w skład którego wchodzą prace: o roboty demontażowe o roboty budowlane o remont kotłowni i instalacji c.o. Zadanie nr 4 Termomodernizacja budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Kotach. Kubatura budynku - 1 467,28m3 W projekcie przewidziano: o docieplenie ścian zewnętrznych budynku i dostosowanie ich do aktualnych wymagań w zakresie izolacyjności termicznej; o ocieplenie stropodachu nad budynkiem oraz kotłownią oraz wykonanie nowego pokrycia papy termozgrzewalnej; o wymiana stolarki okiennej w budynku; o wstawienie nowej stolarki okiennej w miejscu istniejących luksfer; o wymiana drzwi wejściowych do budynku; o wykonanie nowej opaski wokół budynku; o montaż daszków nad wejściami do budynku; o wymiana oświetlenia wewnątrz budynku i na elewacji; o montaż nowych krat okiennych; o przełożenie istniejącej instalacji odgromowej Zadanie nr 5 Termomodernizacja budynku LKS Orzeł Koty Kubatura budynku - 1 467,28m3 W projekcie przewidziano: o Rozebranie istniejącego zadaszenia z blachy trapezowej na konstrukcji stalowej (w części dobudowanej budynku), o Rozebranie istniejącego wieńca i nadproży okiennych w części dobudowanej, o Przemurowanie i wzmocnienie uszkodzonych fragmentów ścian, o Wykonanie nowego wieńca obwodowego oraz nowego zadaszenia w części dobudowanej, o docieplenie ścian zewnętrznych budynku i dostosowanie ich do aktualnych wymagań w zakresie izolacyjności termicznej; o ocieplenie stropodachu oraz wykonanie nowego pokrycia z papy; o montaż nowego odwodnienia budynku z blachy ocynkowanej i powlekanej o montaż daszka nad wejściem do budynku; o wymiana oświetlenia wewnątrz budynku i na elewacji na oświetlenie energooszczędne; o wykonanie nowej opaski wokół części budynku; Zadanie nr 6 Termomodernizacja budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Świniowicach. Kubatura budynku - 1 484,28m3 W projekcie przewidziano: o docieplenie ścian zewnętrznych budynku i dostosowanie ich do aktualnych wymagań w zakresie izolacyjności termicznej; o ocieplenie stropodachu nad budynkiem oraz wykonanie nowego pokrycia z papy termozgrzewalnej; o wymiana pustaków szklanych na nowe; o wymiana stolarki drzwiowej o wykonanie nowej opaski wokół budynku o odnowienie zadaszenia nad wejściami; o przełożenie istniejącej instalacji deszczowej o wymiana oświetlenia wewnątrz budynku i na elewacji o wykonanie parapetów zewnętrznych okien. o modernizację kotłowni wraz z wymianą źródła ciepła na biomasę UWAGA ! Przewiduje się montaż nowego automatycznego pieca na biomasę. Montaż pomp obiegowych i układu sterującego wraz z automatyką pogodową wyposażoną w zewnętrzny czujnik umożliwiającą regulację dobową w zakresie przerw w ogrzewaniu. Modernizację instalacji c.o. poprzez wymianą na nową. Montaż nowych grzejników. Montaż termostatów na grzejnikach umożliwiających miejscową regulację. Wycenę przyjęto na podstawie kalkulacji uproszczonej i cen rynkowych. W projekcie budowlano wykonawczym na OSP Świniowice brak informacji o przewidywanym zakresie robót. W kosztorysie ofertowym na OSP Świniowice (kotłownia) brak informacji do wykonania prawidłowej wyceny robót . Dotyczy to między innymi braku parametrów technicznych: kotła grzewczego, niezbędnej armatury, wielkości grzejników. Zamawiający informuje, iż dla modernizacji kotłowni w budynku OSP Świniowice posiada jedynie kosztorys ofertowy wraz z przedmiarami. Ponadto informuje się zainteresowanych oferentów, aby w swoich ofertach uwzględnili koszty związane z wykonaniem projektu budowlano-wykonawczego modernizacji instalacji grzewczej. Informujemy, iż przedmiotowy budynek nie jest wpisany do rejestru zabytków i nie podlega nadzorowi Konserwatora Zabytków. Zadanie nr 7 Termomodernizacja budynku Przedszkola w Wojsce Kubatura budynku - 5 5557,69 m3 W projekcie przewidziano: o termomodernizację przegród budowlanych (ocieplenie ścian zewnętrznych, stropodachu, oraz fundamentów), o wymiana stolarki okiennej i drzwi zewnętrznych, o remont kominów. o nawierzchnia wokół budynku, o instalacja odgromowa, o remont schodów i podestów
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45110000-1, 45111300-1, 45450000-6, 45410000-4, 45320000-6, 45330000-9, 45331100-7, 45333000-0, 45310000-3, 45310000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Termomodernizacja budynku sZKOŁY Podstawowej im. Jana Pawła II w Boruszowicach |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07/08/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
501893.65
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ZAW-BUD
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
501893.65
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Termomodernizacja budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Tworogu |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07/08/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
267383.29
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
179112.05
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Termomodernizacja budynku Gminnego Ośrodka Kultury |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07/08/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
768913.42
Liczba otrzymanych ofert:
6
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
630342.45
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Termomodernizacja budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Kotach |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/08/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
387132.34
Liczba otrzymanych ofert:
8
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
tak IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
268353.09
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Termomodernizacja budynku LKS Orzeł KOTY |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07/08/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
469362.77
Liczba otrzymanych ofert:
6
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
317496.79
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Termodernizacja budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Świniowicach |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07/08/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
468073.98
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
351517.17
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Termomodernizacja budynku Przedszkola w Wojsce |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07/08/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
326594.50
Liczba otrzymanych ofert:
7
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
247959.08
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci wodociągowo-kanalizacyjnej w Boszkowie, Boszkowie Letnisku, Dominicach i Ujazdowie - etap II
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Pawłowie
- "Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych dla budynków OSW Porażyn i kancelarii leśnictw wraz z infrastrukturą towarzyszącą".
- "Utworzenie żłobka w miejscowości Gnojno"
- Kapitalny Remont Bloku Żywieniowego
- NAPRAWA POSADZKI W HALI KOMPOSTOWNI ODPADÓW Zakładu Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Białej ul. Krakowska 315 d, 43-300 Bielsko-Biała
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.