eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TworógTermomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Tworóg

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-08-20

Ogłoszenie nr 500198276-N-2018 z dnia 20-08-2018 r.

Urząd Gminy w Tworogu: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Tworóg

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 dla osi priorytetowej:IV. Efektywność energetyczna, odnawailane źródła energii i gopsodarka niskoemisyjna dla działania: 4.3. Efektywność energetyczna i odnawialane źródła energii w infrastrukturze publicznej i mieszkaniowej dla poddziałania. 4.3.1. Efektwyność energtyczna i odnawialne źródła energii w infrastrukturze publicznej i mieszkaniowej-ZIT.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 543233-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Gminy w Tworogu, Krajowy numer identyfikacyjny 54522500000, ul. ul. Zamkowa 16, 42690 Tworóg, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 322 857 493, e-mail tworog@poczta.wp.pl, faks 322 857 414.
Adres strony internetowej (url): http://bip.ugtworog.rekord.com.pl/BIP.aspx?Sel=5800&ident=25114

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Tworóg

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

Grp.I.271.5.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Tworóg. Zamówienie obejmuje 7 zadań związanych z termomodernizacją budynków użyteczności publicznej. Zamówienie będzie dofinansowane ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 dla osi priorytetowej: IV. Efektywność energetyczna, odnawialne źródła energii i gospodarka niskoemisyjna dla działania: 4.3. Efektywność energetyczna i odnawialne źródła energii w infrastrukturze publicznej i mieszkaniowej dla poddziałania: 4.3.1. Efektywność energetyczna i odnawialne źródła energii w infrastrukturze publicznej i mieszkaniowej - ZIT. 2. Zakres rzeczowy zamówienia: Zadanie nr 1 Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Boruszowicach Kubatura budynku - 4 582,66 m3 W projekcie przewidziano: o docieplenie ścian zewnętrznych budynku i dostosowanie ich do aktualnych wymagań w zakresie izolacyjności termicznej; o ocieplenie stropodachu styropapą oraz wykonanie nowego pokrycia z papy termozgrzewalnej; o wymiana starej stolarki okiennej w budynku; o izolacja ścian piwnic; o wykonanie nowej opaski wokół budynku; o przełożenie istniejącej instalacji odgromowej. o Wymiana oświetlenia wewnątrz budynku i na elewacji. Zadanie nr 2 Termomodernizacja budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Tworogu Kubatura budynku - 1 374,41 m3 W projekcie przewidziano: o docieplenie ścian zewnętrznych budynku i dostosowanie ich do aktualnych wymagań zakresie izolacyjności termicznej; o ocieplenie stropodachu styropapą oraz wykonanie nowego pokrycia z papy termozgrzewalnej; o wymiana starej stolarki okiennej oraz montaż nowej stolarki okiennej w miejscu luksfer; o wymiana drzwi wejściowych do budynku; o montaż nowego odwodnienia budynku. Zadanie nr 3 Termomodernizacja budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Tworogu. Kubatura budynku - 6 906,7 m3 W projekcie przewidziano: o wymianę stolarki drzwiowej o Docieplenie ścian zewnętrznych budynku i dostosowanie ich do aktualnych wymagań w zakresie izolacyjności termicznej; o ocieplenie stropodachu styropapą oraz wykonanie nowego pokrycia z papy termozgrze-walnej; o instalacja odgromowa o Wykończenie zewnętrzne - obróbki blacharskie o remont kotłowni, w skład którego wchodzą prace: o roboty demontażowe o roboty budowlane o remont kotłowni i instalacji c.o. Zadanie nr 4 Termomodernizacja budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Kotach. Kubatura budynku - 1 467,28m3 W projekcie przewidziano: o docieplenie ścian zewnętrznych budynku i dostosowanie ich do aktualnych wymagań w zakresie izolacyjności termicznej; o ocieplenie stropodachu nad budynkiem oraz kotłownią oraz wykonanie nowego pokrycia papy termozgrzewalnej; o wymiana stolarki okiennej w budynku; o wstawienie nowej stolarki okiennej w miejscu istniejących luksfer; o wymiana drzwi wejściowych do budynku; o wykonanie nowej opaski wokół budynku; o montaż daszków nad wejściami do budynku; o wymiana oświetlenia wewnątrz budynku i na elewacji; o montaż nowych krat okiennych; o przełożenie istniejącej instalacji odgromowej Zadanie nr 5 Termomodernizacja budynku LKS Orzeł Koty Kubatura budynku - 1 467,28m3 W projekcie przewidziano: o Rozebranie istniejącego zadaszenia z blachy trapezowej na konstrukcji stalowej (w części dobudowanej budynku), o Rozebranie istniejącego wieńca i nadproży okiennych w części dobudowanej, o Przemurowanie i wzmocnienie uszkodzonych fragmentów ścian, o Wykonanie nowego wieńca obwodowego oraz nowego zadaszenia w części dobudowanej, o docieplenie ścian zewnętrznych budynku i dostosowanie ich do aktualnych wymagań w zakresie izolacyjności termicznej; o ocieplenie stropodachu oraz wykonanie nowego pokrycia z papy; o montaż nowego odwodnienia budynku z blachy ocynkowanej i powlekanej o montaż daszka nad wejściem do budynku; o wymiana oświetlenia wewnątrz budynku i na elewacji na oświetlenie energooszczędne; o wykonanie nowej opaski wokół części budynku; Zadanie nr 6 Termomodernizacja budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Świniowicach. Kubatura budynku - 1 484,28m3 W projekcie przewidziano: o docieplenie ścian zewnętrznych budynku i dostosowanie ich do aktualnych wymagań w zakresie izolacyjności termicznej; o ocieplenie stropodachu nad budynkiem oraz wykonanie nowego pokrycia z papy termozgrzewalnej; o wymiana pustaków szklanych na nowe; o wymiana stolarki drzwiowej o wykonanie nowej opaski wokół budynku o odnowienie zadaszenia nad wejściami; o przełożenie istniejącej instalacji deszczowej o wymiana oświetlenia wewnątrz budynku i na elewacji o wykonanie parapetów zewnętrznych okien. o modernizację kotłowni wraz z wymianą źródła ciepła na biomasę UWAGA ! Przewiduje się montaż nowego automatycznego pieca na biomasę. Montaż pomp obiegowych i układu sterującego wraz z automatyką pogodową wyposażoną w zewnętrzny czujnik umożliwiającą regulację dobową w zakresie przerw w ogrzewaniu. Modernizację instalacji c.o. poprzez wymianą na nową. Montaż nowych grzejników. Montaż termostatów na grzejnikach umożliwiających miejscową regulację. Wycenę przyjęto na podstawie kalkulacji uproszczonej i cen rynkowych. W projekcie budowlano wykonawczym na OSP Świniowice brak informacji o przewidywanym zakresie robót. W kosztorysie ofertowym na OSP Świniowice (kotłownia) brak informacji do wykonania prawidłowej wyceny robót . Dotyczy to między innymi braku parametrów technicznych: kotła grzewczego, niezbędnej armatury, wielkości grzejników. Zamawiający informuje, iż dla modernizacji kotłowni w budynku OSP Świniowice posiada jedynie kosztorys ofertowy wraz z przedmiarami. Ponadto informuje się zainteresowanych oferentów, aby w swoich ofertach uwzględnili koszty związane z wykonaniem projektu budowlano-wykonawczego modernizacji instalacji grzewczej. Informujemy, iż przedmiotowy budynek nie jest wpisany do rejestru zabytków i nie podlega nadzorowi Konserwatora Zabytków. Zadanie nr 7 Termomodernizacja budynku Przedszkola w Wojsce Kubatura budynku - 5 5557,69 m3 W projekcie przewidziano: o termomodernizację przegród budowlanych (ocieplenie ścian zewnętrznych, stropodachu, oraz fundamentów), o wymiana stolarki okiennej i drzwi zewnętrznych, o remont kominów. o nawierzchnia wokół budynku, o instalacja odgromowa, o remont schodów i podestów

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45110000-1, 45111300-1, 45450000-6, 45410000-4, 45320000-6, 45330000-9, 45331100-7, 45333000-0, 45310000-3, 45310000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Termomodernizacja budynku sZKOŁY Podstawowej im. Jana Pawła II w Boruszowicach

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 501893.65
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ZAW-BUD
Email wykonawcy: zaw.bud@interia.pl
Adres pocztowy: UL.MONIUSZKI 10 28-100 BUSKO ZDRÓJ
Kod pocztowy: 28-100
Miejscowość: BUSKO ZDRÓJ
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 501893.65
Oferta z najniższą ceną/kosztem 501893.65
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 665024.03
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Termomodernizacja budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Tworogu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 267383.29
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 179112.05
Oferta z najniższą ceną/kosztem 179112.05
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 301101.56
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Termomodernizacja budynku Gminnego Ośrodka Kultury

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 768913.42
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 630342.45
Oferta z najniższą ceną/kosztem 615883.89
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 976567.13
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Termomodernizacja budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Kotach

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 387132.34
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 8
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 8
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

tak

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 268353.09
Oferta z najniższą ceną/kosztem 268353.09
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 390505.98
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Termomodernizacja budynku LKS Orzeł KOTY

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 469362.77
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 317496.79
Oferta z najniższą ceną/kosztem 317496.79
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 497652.10
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Termodernizacja budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Świniowicach

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 468073.98
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 351517.17
Oferta z najniższą ceną/kosztem 351517.17
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 557359.81
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: Termomodernizacja budynku Przedszkola w Wojsce

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 326594.50
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 7
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 7
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 247959.08
Oferta z najniższą ceną/kosztem 247959.08
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 436566.62
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.