eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaPrzebudowa pomieszczeń Małej Sceny wraz z wymianą konstrukcji stropu



Ogłoszenie z dnia 2018-08-20

Ogłoszenie nr 500198467-N-2018 z dnia 20-08-2018 r.

Warszawa: Przebudowa pomieszczeń Małej Sceny wraz z wymianą konstrukcji stropu
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: "Nowa jakość kultury - poprawa dostępności do zasobów kultury poprzez modernizację i wyposażenie sali widowiskowej oraz wybranych scen teatralnych m.st. Warszawy" w ramach Działania 5.3 Dziedzictwo kulturowe, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 629724-N-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500012292-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Teatr Dramatyczny m.st. Warszawy, Krajowy numer identyfikacyjny 14646332700000, ul. pl. Defilad 1, 00-901 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 228 262 154, e-mail inwestycje@teatrdramatyczny.pl, faks 228 262 154.
Adres strony internetowej (url): www.teatrdramatyczny.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Instytucja kultury

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa pomieszczeń Małej Sceny wraz z wymianą konstrukcji stropu

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są dla roboty budowlane w zakresie robot ogólnobudowlanych, sanitarnych, elektrycznych oraz teletechnicznych przebudowy pomieszczeń Małej Sceny wraz z wymianą konstrukcji stropu


II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:

45261000-4,

45400000-1,

45330000-9,

45310000-3,

45237000-7,

45430000-0,

45420000-7

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
160 dni liczonych od dnia zawarcia Umowy lecz nie później niż do dnia 18.06.2018 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Przebudowa pomieszczeń Małej Sceny wraz z wymianą konstrukcji stropu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 16/01/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

ELTRI Sp. z o.o., eltri@eltri.pl, ul. Plażowa 3, 04-666, Warszawa, kraj/woj. mazowieckie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 3609886 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
02/07/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
roboty dodatkowe

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zakres i uzasadnienie konieczności wykonania robót dodatkowych. Demontaż sufitu zawierającego azbest w pomieszczeniu garderoby na Malej Scenie Po rozpoczęciu robót demontażowych oraz prac związanych z wykonaniem wentylacji i klimatyzacji w pomieszczeniu garderoby przy Małej Scenie, zinwentaryzowano azbest w warstwach istniejącego sufitu. W wyniku prowadzonych prac demontażowych w obszarze sufitu, pojawiło się duże prawdopodobieństwo uwolnienia szkodliwych substancji zagrażających zdrowiu osób przebywających w pomieszczeniach garderoby na Małej Scenie. Dodatkowo z uwagi na zagwarantowanie przyszłym użytkownikom przestrzeni zmodernizowanych, wolnych od substancji rakotwórczych Inwestor w porozumieniu z Inspektorem Nadzoru oraz Projektantem zadecydował o bezwzględnej konieczności usunięcia i utylizacji sufitu wraz z azbestem. Wykonanie ww. robót dodatkowych warunkuje należyte wykonanie przedmiotu Umowy. Wskazane roboty nie były ujęte w dokumentacji projektowej, z uwagi na lokalizację azbestu w warstwach istniejącego sufitu , konieczność ich wykonania nie była możliwa do przewidzenia zarówno na etapie projektowania, w dniu wszczęcia postępowania oraz w momencie podpisywania Aneksu do Umowy tj. dnia 4.06.2018r., dotyczącego między innymi zwiększenia zakresu podstawowego o roboty budowlane w zakresie modernizacji pomieszczenia garderoby. Kosztorys robót dodatkowych stanowi załącznik nr 1 do niniejszego Protokołu konieczności. Wykonanie ww. robót dodatkowych warunkuje prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia określonego Umową nr 7/DG/TS/2018 oraz Aneksem nr 1 z dnia 04.06.2018r., Konieczności wykonania robót dodatkowych opisanych powyżej dochowując należytej staranności, nie można było przewidzieć na etapie przygotowania przedmiotowego postępowania. Zatem stwierdzić należy, iż bez wykonania robót dodatkowych, których zakres nie został ujęty w zwartej Umowie Nr 7/DG/TS/2018 wraz z Aneksem nr 1 z dnia 04.06.2018r., nie można wykonać należycie przedmiotu Umowy. Dodatkowo wskazać należy, iż zakres robót objętych zamówieniem dodatkowym musi zostać udzielony Wykonawcy zamówienia określonego Umową nr 7/DG/TS/2018 oraz Aneksem nr 1 z dnia 04.06.2018r., ze względów technicznych z uwagi na niezbędną koordynację oraz niemożliwe rozdzielnie wskazanych robót. Wykonanie robót dodatkowych przez innego Wykonawcę groziłoby wadliwym wykonaniem zadania inwestycyjnego z uwagi na niezbędne prace instalacyjne i budowlane, co wymaga ścisłej współpracy jednocześnie przy wykonywaniu zakresu prac objętych zamówieniem określonym Umową nr 7/DG/TS/2018 oraz Aneksem nr 1 z dnia 04.06.2018r., oraz objętych zakresem dodatkowym. Ponadto udzielenie zamówienia dodatkowego innemu Wykonawcy stanowiłoby utrudnienie dla Zamawiającego w przypadku wad w okresie gwarancyjnym. Jednocześnie wskazać należy, iż wykonanie robót dodatkowych przez Wykonawcę zamówienia podstawowego uzasadnione jest również ekonomicznie mając na uwadze obecnie wykonywanie prace przez w ww. Wykonawcę.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.