Ogłoszenie z dnia 2018-08-20
Ogłoszenie nr 500198467-N-2018 z dnia 20-08-2018 r.
Warszawa: Przebudowa pomieszczeń Małej Sceny wraz z wymianą konstrukcji stropu
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Należy wskazać projekt/program: "Nowa jakość kultury - poprawa dostępności do zasobów kultury poprzez modernizację i wyposażenie sali widowiskowej oraz wybranych scen teatralnych m.st. Warszawy" w ramach Działania 5.3 Dziedzictwo kulturowe, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 629724-N-2017
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 500012292-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Teatr Dramatyczny m.st. Warszawy, Krajowy numer identyfikacyjny 14646332700000,
ul. pl. Defilad
1,
00-901
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
228 262 154, e-mail
inwestycje@teatrdramatyczny.pl, faks
228 262 154.
Adres strony internetowej (url): www.teatrdramatyczny.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Instytucja kultury
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa pomieszczeń Małej Sceny wraz z wymianą konstrukcji stropu
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są dla roboty budowlane w zakresie robot ogólnobudowlanych, sanitarnych, elektrycznych oraz teletechnicznych przebudowy pomieszczeń Małej Sceny wraz z wymianą konstrukcji stropu
II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45261000-4,
45400000-1,
45330000-9,
45310000-3,
45237000-7,
45430000-0,
45420000-7
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
160 dni liczonych od dnia zawarcia Umowy lecz nie później niż do dnia 18.06.2018 r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Przebudowa pomieszczeń Małej Sceny wraz z wymianą konstrukcji stropu | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
16/01/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
ELTRI Sp. z o.o.,
eltri@eltri.pl,
ul. Plażowa 3,
04-666,
Warszawa, kraj/woj.
mazowieckie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
02/07/2018
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
roboty dodatkowe
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zakres i uzasadnienie konieczności wykonania robót dodatkowych.
Demontaż sufitu zawierającego azbest w pomieszczeniu garderoby na Malej Scenie
Po rozpoczęciu robót demontażowych oraz prac związanych z wykonaniem wentylacji i klimatyzacji w pomieszczeniu garderoby przy Małej Scenie, zinwentaryzowano azbest w warstwach istniejącego sufitu. W wyniku prowadzonych prac demontażowych w obszarze sufitu, pojawiło się duże prawdopodobieństwo uwolnienia szkodliwych substancji zagrażających zdrowiu osób przebywających w pomieszczeniach garderoby na Małej Scenie. Dodatkowo z uwagi na zagwarantowanie przyszłym użytkownikom przestrzeni zmodernizowanych, wolnych od substancji rakotwórczych Inwestor
w porozumieniu z Inspektorem Nadzoru oraz Projektantem zadecydował o bezwzględnej konieczności usunięcia i utylizacji sufitu wraz z azbestem. Wykonanie ww. robót dodatkowych warunkuje należyte wykonanie przedmiotu Umowy. Wskazane roboty nie były ujęte w dokumentacji projektowej,
z uwagi na lokalizację azbestu w warstwach istniejącego sufitu , konieczność ich wykonania nie była możliwa do przewidzenia zarówno na etapie projektowania, w dniu wszczęcia postępowania oraz w momencie podpisywania Aneksu do Umowy tj. dnia 4.06.2018r., dotyczącego między innymi zwiększenia zakresu podstawowego o roboty budowlane w zakresie modernizacji pomieszczenia garderoby.
Kosztorys robót dodatkowych stanowi załącznik nr 1 do niniejszego Protokołu konieczności. Wykonanie ww. robót dodatkowych warunkuje prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia określonego Umową nr 7/DG/TS/2018 oraz Aneksem nr 1 z dnia 04.06.2018r., Konieczności wykonania robót dodatkowych opisanych powyżej dochowując należytej staranności, nie można było przewidzieć na etapie przygotowania przedmiotowego postępowania. Zatem stwierdzić należy, iż bez wykonania robót dodatkowych, których zakres nie został ujęty w zwartej Umowie Nr 7/DG/TS/2018 wraz z Aneksem nr 1 z dnia 04.06.2018r., nie można wykonać należycie przedmiotu Umowy.
Dodatkowo wskazać należy, iż zakres robót objętych zamówieniem dodatkowym musi zostać udzielony Wykonawcy zamówienia określonego Umową nr 7/DG/TS/2018 oraz Aneksem nr 1 z dnia 04.06.2018r., ze względów technicznych z uwagi na niezbędną koordynację oraz niemożliwe rozdzielnie wskazanych robót. Wykonanie robót dodatkowych przez innego Wykonawcę groziłoby wadliwym wykonaniem zadania inwestycyjnego z uwagi na niezbędne prace instalacyjne i budowlane, co wymaga ścisłej współpracy jednocześnie przy wykonywaniu zakresu prac objętych zamówieniem określonym Umową nr 7/DG/TS/2018 oraz Aneksem nr 1 z dnia 04.06.2018r., oraz objętych zakresem dodatkowym. Ponadto udzielenie zamówienia dodatkowego innemu Wykonawcy stanowiłoby utrudnienie dla Zamawiającego w przypadku wad w okresie gwarancyjnym.
Jednocześnie wskazać należy, iż wykonanie robót dodatkowych przez Wykonawcę zamówienia podstawowego uzasadnione jest również ekonomicznie mając na uwadze obecnie wykonywanie prace przez w ww. Wykonawcę.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- CP-24-260/2025 Wykonanie robót budowlanych polegających na dostosowaniu pomieszczeń po bufecie do funkcji socjalnej i węzłów sanitarnych wraz z łącznikiem i poprzedzającym go fragmentem holu
- Rozbudowa licencji narzędzi do wideokonferencji dla pracowników i studentów Uniwersytetu Warszawskiego
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn.: "Remont, przebudowa oraz rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 731 na terenie gminy Warka, pow. Grójecki, woj. Mazowieckie"
- Zakup usług hotelowo - gastronomiczno - transportowych na potrzeby organizacji konferencji szkoleniowej dla sędziów i asesorów WSA w Warszawie
- Dostawa urządzenia do rejestracji słuchowych potencjałów wywołanych pnia mózgu - ABR - 1 szt..
- Dostawa odzieży i obuwia roboczego dla Wydziału Transportu Politechniki Warszawskiej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie ścieżek oraz nasadzeń w Parku Etnograficznym nad Węgorapą wraz z przebudową schodów zewnętrznych
- Remont drogi pożarowej, zagospodarowanie terenu przed budynkiem Szkoły
- Wykonanie ścieżek oraz nasadzeń w Parku Etnograficznym nad Węgorapą wraz z przebudową schodów zewnętrznych
- "Budowa Centrum Przesiadkowego w Pankach"
- Remont nawierzchni drogi gminnej nr 595044S, Postęp, ul. Szpitalna, dz. nr 335
- "REMONT POMIESZCZEŃ BIUROWYCH WRAZ Z WYKONANIEM ZADASZONEJ WIATY NA STADIONIE PIŁKAKRSKIM PRZY ULICY OLIMPIJSKIEJ W GORZOWIE WLKP."
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.