eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sieraków › BUDOWA HALI WIDOWISKOWO- SPORTOWEJ W SIERAKOWIE (Dokończenie zadania)



Ogłoszenie z dnia 2018-08-20

Ogłoszenie nr 500198482-N-2018 z dnia 20-08-2018 r.

Sieraków: BUDOWA HALI WIDOWISKOWO- SPORTOWEJ W SIERAKOWIE (Dokończenie zadania)
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 584469-N-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500056507-N-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sieraków, Krajowy numer identyfikacyjny 63125892200000, ul. ul. 8 Stycznia 38, 64410 Sieraków, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 612 953 011, e-mail inwestycje@sierakow.pl, faks 612 955 898.
Adres strony internetowej (url): www.sierakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

BUDOWA HALI WIDOWISKOWO- SPORTOWEJ W SIERAKOWIE (Dokończenie zadania)

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

RIK. 271.18.2017.I

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest: Dokończenie zadania pt: "Budowa hali widowiskowo-sportowej" o kubaturze Vcałk= 15 465 m3 i powierzchni Pużytk= 2 255 m2 z infrastrukturą towarzyszącą, wykonaniem zagospodarowania terenu zgodnie z dokumentacją projektową z materiału Wykonawcy. Zakres prac obejmuje: Inwestycja polega na budowie hali sportowo -widowiskowej będącej częścią kompleksu szkolnego Szkoły Podstawowej im. Henryka Sucharskiego przy ulicy Poznańskiej w Sierakowie. W skład inwestycji wpisuje się hala widowiskowo - sportowa z zapleczem socjalno - szatniowym i niezbędną infrastrukturą. Projektowany budynek to obiekt II kondygnacyjny, niepodpiwniczony, z dachem płaskim o kącie nachylenia połaci dachowej 3 st. Ponadto w zakres opracowania wpisuje się projekt zagospodarowania terenu. Zapewniono obsługę komunikacyjną działki, poprzez istniejący wjazd od ul. Dworcowej oraz miejsca parkingowe dla samochodów osobowych oraz dla osób niepełnosprawnych. Łącznik usytuowany na II kondygnacji hali pozwala na swobodne przejście do budynku szkolnego. Budynek ma spełniać następujące funkcje: 1. Parter - hala sportowa 24 x 46 m, - 4 zespoły szatniowo - sanitarne obsługujące halę, - sanitariaty dla publiczności, - szatnia dla publiczności, - trybuny dla publiczności 192 miejsca, - pokój opieki medycznej, - pokój sędziego, - pokój nauczyciela W-F, - magazyny, - pomieszczenia techniczne, - komunikacja 2. Piętro - sale ćwiczeniowe, - bowling, - 4 zespoły szatniowo - sanitarne obsługujących sale ćwiczeniowe i bowling, - kawiarnia z zapleczem, - komunikacja Projektowany budynek hali jest obiektem przeznaczonym do zajęć sportowych i organizowania imprez masowych. Funkcjonalnie całość podzielona jest na główną salę o wymiarach boiska 24x46m z trybunami stałymi na 192 osoby, do których dostęp zapewniony jest z poziomu parteru oraz własnym węzłem szatniowo - sanitarnym i pomieszczeniami towarzyszącymi (magazyn sprzętu, pokój trenera). Hala sportowa wyposażona jest we wszelkie instalacje wspomagające (ogrzewanie, oświetlenie, wentylację), tablicę wyników, nagłośnienie, itp. Wejście do obiektu stanowi reprezentacyjny hol, w pobliżu którego usytuowane są szatnie i toalety dla publiczności. Zaprojektowano również bezpośrednie wejście na trybuny w bocznej części budynku. Połączenie funkcjonalne pomiędzy parterem a piętrem zapewniają klatki schodowe oraz windy. Obiekt w pełni spełnia wymogi dostępności dla osób niepełnosprawnych poprzez m.in.: - sanitariaty, - windę dla osób niepełnosprawnych, - szatnię przystosowaną dla osób niepełnosprawnych, - brak barier architektonicznych, - miejsce parkingowe dla osoby niepełnosprawnej. Wykonawca wykona wszelkie niezbędne prace dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. Prace należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową i dokumentacją przetargową oraz w uzgodnieniu z Zamawiającym. Ponadto zakres prac obejmuje: 1) sporządzenie operatu kolaudacyjnego - 3 egzemplarze, na który składa się: a) dokumentacja powykonawcza: b) obsługa geodezyjna zadania wraz z inwentaryzacją powykonawczą c) atesty na materiały i prefabrykaty, 2) protokoły odbioru robót. 3) wymagane dokumenty dotyczące przeprowadzonych przez Wykonawcę badań i sprawdzeń, Technologia wykonania prac: 1. Prace związane z wykonaniem inwestycji należy prowadzić zgodnie z obowiązującymi normami, przepisami prawa budowlanego, przepisami prawa dotyczącymi wymagań technicznych, ochrony środowiska naturalnego, zgodnie z zasadami BHP oraz wiedzą techniczną. 2. Wszystkie zastosowane materiały muszą posiadać odpowiednie atesty, aprobaty i certyfikaty oraz być zgodne z Polskimi Normami. Ponadto każdy zastosowany materiał należy uzgodnić z Zamawiającym oraz inspektorem nadzoru inwestorskiego, brak w/w uzgodnienia skutkować będzie wymianą na odpowiedni, koszt wymiany w pełni poniesie Wykonawca. Jeżeli Wykonawca nie zastosuje się do polecenia, Zamawiający zleci wykonanie powyższych czynności osobie trzeciej i potrąci poniesione przez siebie koszty z wynagrodzenia Wykonawcy, a gdy kwota ta okaże się niewystarczająca, będzie dochodził jej zwrotu na zasadach ogólnych. Jeżeli w dokumentacji , przedmiarze lub specyfikacji występują wskazania materiałowe na konkretnego producenta / nazwy producentów i produktów / należy odczytywać je jako przykładowe służące tylko i wyłącznie doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych o parametrach technicznych, konstrukcyjnych i użytkowych nie gorszych niż zakładane w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych i dokumentacji projektowej. Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały. 3. Wykonawca, na własną odpowiedzialność i na swój koszt, winien podjąć wszelkie środki zapobiegawcze wymagane przez rzetelną praktykę budowlaną oraz aktualne okoliczności, aby zabezpieczyć prawa właścicieli posesji sąsiadujących z placem budowy/robót i unikać powodowania tam jakichkolwiek zakłóceń czy szkód. 4. Wykonawca winien zabezpieczyć Zamawiającego przed wszelkimi skutkami finansowymi z tytułu jakichkolwiek roszczeń wniesionych przez właścicieli posesji czy budynków sąsiadujących z placem budowy/robót w zakresie, w jakim Wykonawca odpowiada za takie zakłócenia czy szkody. 5. Teren okoliczny oraz ruch pieszy i kołowy należy w sposób trwały zabezpieczyć przed oddziaływaniem robót. 6. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu nie później niż w ciągu 7 dni poprzedzających datę rozpoczęcia robót. - plan BIOZ - program zapewnienia jakości - harmonogram robót Podwykonawstwo 1. Zamawiający nie wprowadza zastrzeżenia wskazującego na obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 2. W przypadku powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy, Wykonawca zobowiązany jest do wykazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 3. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w niniejszej Specyfikacji (art. 22a ust. 1 ustawy Pzp.), w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby zamawiający powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 4. Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić na wezwanie zamawiającego dokumenty w odniesieniu do podwykonawców. 5 Jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia na roboty budowlane lub usługi następuje w trakcie jego realizacji, wykonawca na żądanie zamawiającego przedstawi oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. 6. Jeżeli zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. 7. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia. 8. Dodatkowe informacje na temat podwykonawców 8.1. Zamawiający, w terminie 7 dni, zgłasza pisemne zastrzeżenia do projektu umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane lub sprzeciw do umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, gdy przewiduje termin zapłaty wynagrodzenia dłuższy niż 30 dni od dnia doręczenia wykonawcy, podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy faktury lub rachunku, potwierdzających wykonanie zleconej podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy roboty budowlanej. 8.2. Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca zamówienia na roboty budowlane przedkłada zamawiającemu poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię zawartej umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są dostawy lub usługi, w terminie 7 dni od dnia jej zawarcia, z wyłączeniem umów o podwykonawstwo o wartości mniejszej niż 0,5% wartości umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wyłączenie, o którym mowa w zdaniu pierwszym, nie dotyczy umów o podwykonawstwo o wartości większej niż 50.000 zł. Uwaga: W przypadku wskazania w opisie przedmiotu zamówienia: znaków towarowych, patentów lub pochodzenia oraz za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. W takim przypadku wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego jest zobowiązany wykazać, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego.


II.4) Główny kod CPV: 45212222-8
Dodatkowe kody CPV:

45210000-2,

45311200-2,

45330000-9,

45312000-7,

45314300-4,

45400000-1

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Od dnia 23.10.2017 roku do dnia 31 sierpnia 2018 roku.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
25/07/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
zmiana wysokości wynagrodzenia Wykonawcy - wzrost o 97 000,00 zł netto

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
wykonanie robót dodatkowych przez dotychczasowego Wykonawcę polegających na wykonanie prac polegających na dostosowaniu projektu hali i wprowadzenie rozwiązań niezbędnych do właściwego opomiarowania w celu pozyskania danych do potwierdzenia efektu ekologicznego projektu na potrzeby Programu LEMUR, i spełnienie wymogów ogłoszonego przez NFOŚiGW Programu LEMUR (Program Priorytetowy Poprawa Efektywności Energetycznej Część LEMUR), wartość zmiany wynosi 1,05 % wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
1. - spełnienie wymogów ogłoszonego przez NFOŚiGW Programu LEMUR (Program Priorytetowy Poprawa Efektywności Energetycznej Część LEMUR, 2. - wykonanie prac polegających na dostosowaniu projektu hali i wprowadzenie rozwiązań niezbędnych do właściwego opomiarowania w celu pozyskania danych do potwierdzenia efektu ekologicznego projektu na potrzeby Programu LEMUR,

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.