To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-08-21
Ogłoszenie nr 500199428-N-2018 z dnia 21-08-2018 r.
Zarząd Transportu Miejskiego w Gdańsku: Dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych i oprogramowania dla Zarządu Transportu Miejskiego w Gdańsku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 582187-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Transportu Miejskiego w Gdańsku, Krajowy numer identyfikacyjny 220046753,
ul. Na Stoku
49,
80-874
Gdańsk, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
58 520 57 39, e-mail
i.ciechowska@ztm.gda.pl, faks
58 520 57 50.
Adres strony internetowej (url): www.ztm.gda.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych i oprogramowania dla Zarządu Transportu Miejskiego w Gdańsku
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):HZ/7/ZP/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:I. ZADANIE NR 1 - SPRZĘT, AKCESORIA KOMPUTEROWE I OPROGRAMOWANIE : 1.Słuchawka Bluetooth z mikrofonem, szt. 5, 2.Przenośna nagrywarka DVD na USB, szt. 2, 3.Urządzenie wielofunkcyjne, szt. 1, 4.Drukarka laserowa, szt. 1, 5.Dysk 2.5´´, szt. 2, 6.Przejściówka USB (typ A męskie) - SATA, szt. 2, 7.Myszka USB, szt. 4, 8.Taśma czyszcząca do streamera, szt. 2, 9.Płyty BD-R - szt. 50, 10.Rozszerzenie programu licencyjnego Open (Open License) dla administracji publicznej, szt. 1, 11.Aparat telefoniczny IP DECT, szt. 2, II. ZADANIE NR 2 - OPROGRAMOWANIE SPECJALISTYCZNE: 1. Zakup licencji na Adobe Illustrator w ramach usługi Creative Cloud, szt. 3, 2. Przedłużenie licencji na wszystkie posiadane produkty w ramach istniejącego kontraktu w Adobe Creative Cloud, szt. 1. III. Warunki wykonania zamówienia i wymagania Zamawiającego: 1.dostarczenie sprzętu i oprogramowania fabrycznie nowego do siedziby Zamawiającego, przy ul. Na Stoku 49, IV piętro, pokój 410; 2.w załączniku nr 1 do SIWZ opisując przedmiot zamówienia Zamawiający wskazał konkretnego producenta i konkretny produkt. W związku z czym informuje się Wykonawców, że dopuszcza się zastosowanie produktów równoważnych o parametrach nie gorszych niż przedstawione w Załączniku nr 1 do SIWZ. Ciężar udowodnienia, że oferowany przedmiot zamówienia jest równoważny i spełnia wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy. 3.Wykonawca udzieli Zamawiającemu pisemnej gwarancji na dostarczony sprzęt nie krótszej niż 24 miesiące licząc od daty dostarczenia przedmiotu umowy, chyba że w opisie przedmiotu zamówienia danego elementu okres gwarancji został określony inaczej. IV.Wymagania techniczne i jakościowe: 1.wymagana jest dostawa sprzętu wraz z dokumentacją o parametrach technicznych i cechach użytkowych nie gorszych niż wyspecyfikowane; 2.szczegółowy opis parametrów technicznych proponowanych akcesoriów komputerowych, (dot. Zadania nr 1) pozwalający Zamawiającemu na zweryfikowanie czy spełniają one wyspecyfikowane w SIWZ wymagania techniczne wykonawca dostarczy na zasadach określonych w pkt. 6.4.3. SIWZ. 3.powyższe nie dotyczy oprogramowani
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 30200000-1
Dodatkowe kody CPV: 30230000-0, 30236000-2, 30237000-9, 30237200-1, 30232110-8, 30190000-7, 30125110-5, 48322000-1, 48328000-3, 48310000-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Sprzęt, akcesoria komputerowe i oprogramowanie |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/07/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
18583.50
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Systemy Komputerowe LIMES
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
27588.90
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Termin realizacji (od 5 do 30 dni kalendarzowych) - wykonawca zaoferował 5 |
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: oprogramowanie specjalistyczne |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26/07/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
10025.95
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: RESTOR Spółka Jawna P. Anton, A. Czapski, T. Roztropowicz
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
12837.51
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Termin realizacji (od 5 do 30 dni kalendarzowych)- Wykonawca zaproponował 5 |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa odczynników, kalibratorów, kontroli i materiałów zużywalnych dla Pracowni Koagulologii CLK UCK.
- Usługa flagowania miasta
- Przebudowa sanitariatów bloku sportowego w Szkole Podstawowej Nr 42 (ZSP Nr 2) w Gdańsku przy ul. Czajkowskiego 1
- Dostawa zestawu do syntezy nanocząstek lipidowych dla Wydziału Chemii Uniwersytetu Gdańskiego.
- Wykonanie remontu odświeżającego w budynku biurowym Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy w Gdańsku przy Al. Grunwaldzkiej nr 311 - nr postępowania PWK.ZP.2710.01.2025.
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego w ramach wyposażenia laboratoriów w Centrum Ekoinnowacji Politechniki Gdańskiej.
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa serwerów i oprogramowania w ramach programu "Cyberbezpieczny Samorząd Gmina Kaźmierz"
- Dostawa wyposażenia do III Liceum Ogólnokształcącego z Oddziałami Integracyjnymi im. C. K. Norwida w Kielcach w ramach projektu pn. "Edukacja 4.0 - Twoja droga do Sukcesu !"
- DOSTAWA PRAW DO KORZYSTANIA Z GOTOWEGO OPROGRAMOWANIA BIUROWEGO
- Zakup i dostawa sprzętu i wyposażenia do pracowni językowych na potrzeby szkół podstawowych w Gminie Puck w związku z realizacją projektu.
- "Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla Gminy Wałbrzych i jej jednostek organizacyjnych"
- Zakup urządzeń przywołujących do obsługi systemu kolejkowego QMS używanego w Wydziale Komunikacji w Starostwie Powiatowym w Turku w ilości 7 sztuk
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.