To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-08-21
Ogłoszenie nr 500199519-N-2018 z dnia 21-08-2018 r.
Mieszkaniowy Zasób Gminy Miejskiej Chodzież: Remont kotłowni dla budynku wielorodzinnego w Chodzieży przy ul. Siejaka 25B dz. nr 3640/5
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 593811-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Mieszkaniowy Zasób Gminy Miejskiej Chodzież, Krajowy numer identyfikacyjny 30058050200000,
ul. ul. Młyńska
3,
64800
Chodzież, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
67 28 20 322, e-mail
sekretariat.mzgm@chodziez.pl, faks
67 28 20 322.
Adres strony internetowej (url): www.mzgmchodziez.naszaplacowka.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont kotłowni dla budynku wielorodzinnego w Chodzieży przy ul. Siejaka 25B dz. nr 3640/5
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):SA.262.9.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.1. Przedmiotem zamówienia jest remont kotłowni dla budynku wielorodzinnego w Chodzieży przy ul. Siejaka 25B dz. nr 3640/5. 1.2. Zakres robót obejmować będzie m. in. ? instalację gazową, ? technologię kotłowni, ? roboty ogólnobudowlane, ? instalację elektryczną. 1.3. Prace prowadzone będą przy funkcjonującym obiekcie tj. budynek w trakcie prowadzenia robót będzie użytkowany (budynek zamieszkały). W związku z tym że roboty budowlane będą wykonywane na czynnym obiekcie, stąd w cenie zamówienia należy przewidzieć koszty związane z odpowiednim zabezpieczeniem obiektu i placu budowy. 1.4. Budynek objęty pracami jest wolnostojący, nieogrodzony a przylegający teren jest ogólnodostępny. Zamawiający zaleca by Wykonawca zapoznał się ze stanem technicznym budynku oraz przyległego terenu poprzez dokonanie wizji lokalnej. 1.5. Ewentualne złomowanie materiałów pochodzących z demontażu należy do Wykonawcy i nie podlega dodatkowej opłacie. Zysk ze sprzedaży złomu Wykonawca winien uwzględnić w przygotowaniu oferty. 1.6. Do realizacji zamówienia należy stosować wyroby dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie (art.10 ustawy z dnia 07 lipca 1994r. - Prawo Budowlane Dz.U. z 2017r. poz. 1332 ze zm.). Za takowe uważa się wyroby spełniające wymagania określone w art. 5 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (Dz.U. z 2016r. poz. 1570 ze zm.). 1.7. Wynagrodzenie wykonawcy za realizację przedmiotu zamówienia będzie Wynagrodzeniem ryczałtowym nie podlegającym weryfikacji, w konsekwencji czego konieczność wykonania prac, bez których przedmiot zamówienia nie mógłby być zrealizowany, a których Wykonawca wcześniej nie przewidział nie będzie miała wpływu na wysokość wynagrodzenia - nie będzie stanowiła podstaw do podwyższenia ceny określonej w ofercie. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 2.1. Szczegółowy zakres prac i robót zawarty został w niżej wymienionych dokumentach, które są podstawą wykonania przedmiotowego zamówienia tj.: 1) Załącznik Nr 10 do SIWZ - Specyfikacja techniczna - instalacja gazowa, 2) Załącznik Nr 11 do SIWZ - Specyfikacja techniczna - technologia kotłowni, 3) Załącznik Nr 12 do SIWZ - Specyfikacja techniczna - roboty ogólnobudowlane, 4) Załącznik Nr 13 do SIWZ - Specyfikacja techniczna - instalacja elektryczna, 5) Załącznik Nr 14 do SIWZ - Przedmiar robót, 6) Załącznik Nr od 15 do 24 do SIWZ - Rysunki, 7) Załącznik Nr 25 do SIWZ - Projekt budowlany, 8) Załącznik Nr 26 do SIWZ - Informacja BIOZ. 2.2. Do zadań oraz czynności Wykonawcy należeć będzie wykonanie prac określonych w wyżej wymienionej dokumentacji oraz postanowieniach SIWZ. 2.3. W przypadku rozbieżności pomiędzy ilością robót przewidzianych w tzw. projektach, a ilością robót wynikającą z przedmiaru, przyjmowanego dalej za podstawę opracowania oferty cenowej, wykonawca zobowiązany jest do wykonania w ramach złożonej oferty pełnego zakresu robót, zgodnie z projektami. Tym samym roboty pominięte w przedmiarze, a wynikające z projektów, muszą być zrealizowane w ramach zamówienia. 2.4. Wszelkie zmiany związane z technologią lub materiałami dotyczącymi wykonania przedmiotu zamówienia proponowane przez wykonawcę muszą być zgłoszone pisemnie do Zamawiającego. 2.5. Wszelkie koszty realizacji przedmiotu zamówienia konieczne do poniesienia (np. organizacja ruchu, oznakowanie zastępcze, badania, sprawdzenia, itp.), w celu prawidłowego wykonania zamówienia do momentu jego bezusterkowego, protokolarnego przyjęcia przez Zamawiającego poniesie Wykonawca. 2.6. W przypadku, gdy Zamawiający opisując przedmiot zamówienia posłużył się wskazaniem pochodzenia (znak towarowy, marka, producent, patent, dostawca) materiałów i urządzeń, należy przyjąć, że Zamawiający dopuszcza zaoferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, innych aniżeli wskazane w dokumentacji pod warunkiem, że zagwarantują one realizację zamówienia oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych. 2.7. Zamawiający dopuszcza prowadzenie robót w godzinach od 6°° do 22°°. 2.8. Wykonawca jest zobowiązany do zorganizowania na własny koszt: biura budowy, kontenerów sanitarnych dla pracowników oraz niezależnego zasilania tych obiektów w energię elektryczną i wodę przez cały czas realizacji robót. 2.9. Zamawiający będzie zwoływał cotygodniowe rady budowy w których uczestniczyć zobowiązani będą: inspektor nadzoru, przedstawiciele Wykonawcy a w szczególności kierownik robót/budowy. 3.0. Przed złożeniem oferty zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie realizacji przedmiotu zamówienia w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu poniesie Wykonawca. 3.1. Zamawiający ustala, że obowiązującym rodzajem wynagrodzenia w przedmiotowym zamówieniu jest wynagrodzenie ryczałtowe.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45331100-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/08/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
63533.91
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Sprawdź tą firmę:
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: SERWIS TOMASZ RUSEK
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
64692.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z CHODZIEŻY
- Utworzenie pionu opieki długoterminowej i geriatrycznej poprzez modernizację i rozbudowę Szpitala Powiatowego w Chodzieży
- Dzierżawa aparatury do badań serologicznych z dostawą odczynników
więcej: przetargi w Chodzieży »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- REMONTY BALKONÓW W ZASOBACH WŁASNYCH WIDZEWSKIEGO TBS Sp. z o.o. w ŁODZI
- Przebudowa ul. Wierzbowej w Dąbczu. Zabezpieczenie gazociągu wysokiego ciśnienia DN150 odb. Leszno
- WYKONANIE INSTALACJI FOTOWOLTAICZNEJ WRAZ Z MAGAZYNEM ENERGII DLA POTRZEB WIELOSPECJALISTYCZNEGO SZPITALA POWIATOWEGO S.A W TARNOWSKICH GÓRACH - ETAP I
- "Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Partyni"
- "Rozwój sieci wodno - kanalizacyjnych na terenie Gminy Zabłudów"
- Remont alejek spacerowych w parku osiedlowym
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.