eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PakosławDowożenie i odwożenie dzieci do przedszkoli oraz szkół podstawowych w gminie Pakosław, w roku szkolnym 2018/2019

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-08-21

Ogłoszenie nr 500199792-N-2018 z dnia 21-08-2018 r.

Gmina Pakosław: Dowożenie i odwożenie dzieci do przedszkoli oraz szkół podstawowych w gminie Pakosław, w roku szkolnym 2018/2019

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 592056-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Pakosław, Krajowy numer identyfikacyjny 41105075800000, ul. ul. Kolejowa 2, 63-920 Pakosław, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 0-65 54 78 332, e-mail p.turbanski@pakoslaw.pl, faks 0-65 54 78 332.
Adres strony internetowej (url): www.bip.pakoslaw.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dowożenie i odwożenie dzieci do przedszkoli oraz szkół podstawowych w gminie Pakosław, w roku szkolnym 2018/2019

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RGRB.271.6.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dowóz i odwóz dzieci przedszkolnych oraz dzieci szkół podstawowych na terenie gminy Pakosław, przez cały rok szkolny 2018/2019 od poniedziałku do piątku z wyłączeniem wakacji letnich, ferii zimowych, dni świątecznych i innych dni dodatkowo wolnych od nauki szkolnej wraz z opieką podczas przewozu. 2. Do wykonania zamówienia oferent musi dysponować, co najmniej trzema autobusami do przewozu osób, odpowiednio przygotowanymi pod względem stanu technicznego, które będzie wykorzystywać przy realizacji zamówienia. 3. W każdym autobusie musi znajdować się opiekun. Funkcji opiekuna nie może pełnić kierowca autobusu. Opiekunem może być tylko osoba pełnoletnia, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych. Opiekunowie przed przystąpieniem do wykonywania swoich obowiązków winni zostać przeszkoleni przez Wykonawcę z zakresu przepisów prawa ruchu drogowego. 4. Wykonawca zapewnia opiekunów w takiej liczbie, aby na jeden autobus przypadał, co najmniej jeden opiekun. 5. Średnia trasa autobusu A1 w ciągu jednego dnia wynosi ok. 67 km, a do obsługi wymagany jest autobus o liczbie miejsc siedzących nie mniejszej niż 50. Średnia trasa autobusu A2 w ciągu jednego dnia wynosi ok. 156 km, a do obsługi wymagany jest autobus o liczbie miejsc siedzących nie mniejszej niż 50. Średnia trasa autobusu A3 w ciągu jednego dnia wynosi 70 km, a do obsługi wymagany jest autobus o liczbie miejsc siedzących nie mniejszej niż 55. Łączna średnia trasa trzech autobusów w ciągu jednego dnia wynosi około 293 km. Trasy autobusów przedstawia załącznik nr 10 do niniejszej SIWZ. 6. Dokładna liczba kilometrów dla każdej z tras potwierdzona zostanie w czasie objazdu trasy wykonanego przy współudziale Wykonawcy, dyrektora szkoły oraz pracownika Zamawiającego. Łączna liczba kilometrów nie może przekraczać wskazanej sumy w ust. 5. 7. Wykonawca w cenę musi wliczyć sobie koszt dojazdu do miejsca świadczenia usługi. 8. W ramach niniejszego dowozu i odwozu wykonawca ma obowiązek uwzględnić bezpieczny nawrót autobusu wiozącego dzieci do Podborowa, w miejscowości Słupia Kapitulna na przystanku PKS. Rozwiązanie to jest podyktowane troską o zdrowie i bezpieczeństwo uczniów dowożonych i odwożonych do szkoły. 9. Ilość uczniów odwożonych jest taka sama jak liczba uczniów przywożonych. 10. Okres realizacji zadania - od 3 września 2018r. do 21 czerwca 2019 r. 11. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 12. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 13. Wykonawca przyjmuje na siebie obowiązek pełnienia funkcji koordynatora w stosunku do kierowców i opiekunów. 14. Przedmiot zamówienia nie obejmuje swoim zakresem ilości kilometrów przejechanych z miejsca postoju do początku trasy (miejsca w którym rozpoczyna się dowóz) oraz od miejsca w którym kończy się dowóz do miejsca postoju autobusów. 15. W przypadku awarii środka transportu (z jakichkolwiek przyczyn) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić zastępczy środek transportu w czasie pozwalającym na kontynuowanie nauki przez dzieci, jednak nie dłuższym niż 2 godziny. 16. Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzania zmian w zakresie ilości uczniów, tras przejazdów oraz godzin dowozu i odwozu. Zmiany te następować będą mogły w ramach uzgodnieniu z dyrektorem szkoły. Termin zgłoszenia przez dyrektora szkoły konieczności zmiany nie będzie dłuższy niż 2 dni przed planowaną zmianą. 17. W celu umożliwienia oceny kryterium Oferent winien dołączyć do oferty dokumenty umożliwiające członkom komisji dokonanie oceny. 18. Zamawiający musi być informowany o konieczności wykonania dodatkowych usług przewozowych. 19. Płatność będzie się odbywała fakturami, wystawionymi za okresy miesięczne i dotyczącymi usług wykonanych w tym okresie. Wykonawca wystawi faktury odrębnie na każdy obwód szkolny, wskazując jako płatnika daną szkołę. Szkoła ma obowiązek zapłaty faktur w terminie dni 14 licząc od daty ich doręczenia wraz z dokumentami rozliczeniowymi. 20. Wykonawca usługi zobowiązany jest do zawarcia umowy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej oraz następstw nieszczęśliwych wypadków w związku z wykonywaniem przedmiotu umowy, tj. ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą oraz ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków dla każdego z autobusów wykorzystywanych przy wykonywaniu usługi dowozów szkolnych. 21. Stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących wskazane niżej czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks Pracy (Dz.U. z 2018r., poz. 917 z późn. zm.): czynności kierowania pojazdami (kierowcy). 1) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia; 2) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazany poniżej dowód w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane wyżej czynności w trakcie realizacji zamówienia, w formie oświadczenia Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy; 3) Z tytułu niespełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane wyżej czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w projekcie umowy. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, żądanych dowodów w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących w/w czynności; 4) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy lub wezwać Wykonawcę do przedłożenia: a) poświadczonej "za zgodność z oryginałem" odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopii umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy w/w oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2018r., poz. 1000), b) zaświadczenia właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy, c) poświadczoną "za zgodność oryginałem" odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2018r., poz. 1000).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 210721.50
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Kuczyński Zbigniew CONTINENTAL TRAVEL Przewozy Autokarowe Krajowe i Zagraniczne
Email wykonawcy: continentaltravel@o2.pl
Adres pocztowy: Sarnówka 35
Kod pocztowy: 63-900
Miejscowość: RAWICZ
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 261450.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 261450.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 276150.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.