eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skarżysko-KamiennaSporządzanie operatów szacunkowych nieruchomości dla potrzeb Gminy Skarżysko - Kamienna

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-08

Skarżysko-Kamienna: Sporządzanie operatów szacunkowych nieruchomości dla potrzeb Gminy Skarżysko - Kamienna
Numer ogłoszenia: 5001 - 2008; data zamieszczenia: 08.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta, ul. Sikorskiego 18, 26-110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2520100, fax 041 2520200.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umskarzysko.bip.doc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sporządzanie operatów szacunkowych nieruchomości dla potrzeb Gminy Skarżysko - Kamienna.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wycen nieruchomości na potrzeby Urzędu Miasta w Skarżysku - Kamiennej. Na bazie wykonania operatów szacunkowych w 2007 r. przy uwzględnieniu zmian ilościowych założono, że w 2008 r. maksymalna ilość zleconych przez Zamawiającego wycen i operatów może kształtować się następująco: Lp. Rodzaj usługi Przewidywana ilość usług I. Wykonanie operatów szacunkowych nieruchomości 1 Wycena nieruchomości gruntowej zabudowanej garażem 19 2 Wycena nieruchomości gruntowej niezabudowanej 25 3 Wycena nieruchomości gruntowej zabudowanej obiektem pod usługi i handel 2 4 Wycena nieruchomości o przeznaczeniu komercyjnym 4 5 Wycena nieruchomości zabudowanej obiektami przemysłowymi 3 6 Wycena służebności drogi koniecznej 3 II. Wykonanie operatów szacunkowych nieruchomości dla potrzeb naliczania opłat adiacenckich Lp. Przedmiot rodzaj usługi Przewidywana ilość działek podlegająca wycenie 1 Operat szacunkowy określający wzrost wartości rynkowej nieruchomości położonych przy ul. 17 Stycznia na odcinku od ul. Wrzosowej do ul. Orzeszkowej 28 2 Operat szacunkowy określający wzrost wartości rynkowej nieruchomości położonych na osiedlu Piękna - Bobowskich 47 W przypadku zakresu I Wykonanie operatów szacunkowych nieruchomośc - ww. przewidywane ilości usług zostały podane szacunkowo i przyjmuje się , że jest to zakres maksymalny. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości zlecanych poszczególnych rodzajów usług z zachowaniem cen jednostkowych i z tego powodu Wykonawcy nie przysługują żadne dodatkowe roszczenia w stosunku do Zamawiającego. Odnośnie zakresu II wykonania operatów szacunkowych nieruchomości dla potrzeb naliczania opłat adiacenckich dokładne określenie ilości działek ciąży na Wykonawcy, który dla każdej zakwalifikowanej nieruchomości winien sporządzić odrębną kartę z wyliczeniem jej wartości. Wykonawca zobowiązany jest wykonać odrębny operat dla każdej z ww. Ulic - 2 egz.. W wyborze nieruchomości co do których nastąpił wzrost wartości po wybudowaniu ulic Wykonawca winien się kierować aktualnie obowiązującymi przepisami oraz obowiązującą sądową wykładnią prawa. Załącznik graficzny dot. obszarów objętych wykonaniem operatów szacunkowych nieruchomości dla potrzeb naliczania opłat adiacenckich w załączeniu Zał. Nr 7 . Podstawa prawna do wykonania powyższych operatów: ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami Dz.U. z 2004 r. Nr 261 poz. 2603 z późn. zm. rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 21 września 2004 r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego Dz.U. z 2004 r. Nr 207 poz. 2109 . Wykonawca zobowiązany jest wykonać po 2 egzemplarze operatu szacunkowego do każdego zleconego zadania. Wykonawca ponosi koszty uzyskania wszelkich dokumentów niezbędnych do przedstawienia w operacie szacunkowym. Szczegółowy zakres rzeczowy i termin realizacji poszczególnych zleceń w przypadku wykonania operatów szacunkowych nieruchomości ujętych w zakresie I w pkt. 1 - 6 termin wykonania: 14 dni od dnia przyjęcia zlecenia przez Wykonawcę będzie każdorazowo określony w miarę pojawiających się potrzeb przez Wydział Gospodarki Nieruchomości na podstawie odrębnych zleceń wg załączonego druku , stanowiących integralną część umowy. W przypadku wykonania operatów szacunkowych dla potrzeb naliczania opłaty adiacenckiej termin wykonania wynosi: 6 tygodni od daty podpisania umowy . Cenę za wykonanie całości przedmiotu zamówienia stanowi suma iloczynu ceny jednostkowej za dany rodzaj przedmiot usługi i liczby przewidywanej ilości usług Przewidywanej ilość działek podlegająca wycenie, powiększona o obowiązującą stawkę VAT cena brutto . Jest to cena do porównania i oceny ofert. Wykonanie wycen i operatów w liczbie nie powodującej osiągnięcia ceny za wykonanie całości przewidywanej ilości usług nie uprawnia Wykonawcy do żądania zamówienia dodatkowego lub innych, a także do wypłacenia w całości ceny za przedmiot zamówienia kwota za przewidywaną ilość usług. Wykonawca zobowiązany jest udzielić rękojmi na prace objęte przedmiotem zamówienia na okres 24 miesięcy od daty odbioru wykonanych prac przez zamawiającego. Zamawiający niniejsze zamówienie realizuje jako część większego zamówienia dot. sporządzania operatów szacunkowych. Wartość zamówienia, ustalona zgodnie z art. 32 ust. 4 Pzp jego łączna wartość poszczególnych części, nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 206.000 euro. Wykonawca zobowiązany jest na wezwanie zamawiającego, do składania pisemnych wyjaśnień i uczestnictwa w spotkaniach ze stronami toczących się postępowań w sprawach objętych zamówieniem.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 70.30.00.00 - Obsługa nieruchomości realizowana na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy Kod CPV wg słownika 2008: 70.30.00.00 - Obsługa nieruchomości realizowana na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 , posiadają uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości, nadane w trybie przepisów ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz.U. z 2004 r. Nr 261, poz. 2603 ze zm. ) , albo mają do dyspozycji co najmniej 1 osobę z powyższymi uprawnieniami oraz złożą dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków, z zastrzeżeniem art. 26ust. 3 Pzp Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia ( art. 23 ust. 1 ustawy Pzp ). Za podmioty występujące wspólnie uważa się również spółki cywilne oraz konsorcja. W tym przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika ( art. 23 ust. 2 ustawy Pzp ).Wykonawcy występujący wspólnie każdy oddzielnie, nie mogą podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp, a także muszą spełniać wymogi, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp. Zamawiający oceni spełnienie warunków wg kryteriów spełnia lub nie spełnia na podstawie załączonych do oferty dokumentów , o których mowa w pkt. 6.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunków na podstawie dokumentów, oświadczeń i wykazów złożonych wraz z ofertą wykonania. Do oferty wykonania należy załączyć dokumenty wymienione w pkt. 6.2. 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wraz z ofertą wykonania zał. Nr 2 lub oferta samodzielnie sporządzona przez Wykonawcę zgodnie z ww załącznikiem Wykonawca składa: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 3 Pzp, Zamawiający żąda załączenia do oferty: a. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę . W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. b. oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania określone w art 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - wypełniony druk oświadczenia zał. nr 3 lub oświadczenie Wykonawcy sporządzone wg ww.wzoru Wymagana forma dokumentu - oryginał. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. oświadczenie musi być złożone przez każdego Wykonawcę. c. wypełniony zał. Nr 6 - druk wykazu osób potencjał kadrowy lub wykaz sporządzony zgodnie z tym załącznikiem, potwierdzający, że Wykonawca posiada uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości, nadane w trybie przepisów ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami Dz.U. z 2004 r. Nr 261, poz. 2603 ze zm. , albo ma do dyspozycji co najmniej 1 osobę z powyższymi uprawnieniami Wykonawca w ww. Wykazie musi wskazać osobę, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia oraz załączyć kserokopię ww wymaganych przez Zamawiającego uprawnień zawodowych. Wymagana forma wykazu - oryginał. Pozostałe dokumenty wymienione w tym podpunkcie tj. Uprawnienia zawodowe : oryginał lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. dokumenty mogą być składane łącznie. 3. Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza. 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza. 5. Dokumenty wymagane od wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: a) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 6 ppkt 2a składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa powyżej, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmiotów gospodarczych ( konsorcja spółki cywilne ): Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia oświadczenie pkt 6 ppkt b i dokumenty wymienione w pkt. 6 ppkt a muszą złożyć odrębnie przez każdego z Wykonawców, odnośnie ppkt c - łącznie.. Brak jakiegokolwiek z ww. dokumentów i oświadczeń spowoduje wykluczenie Wykonawcy i odrzucenie jego oferty. Podmioty występujące wspólnie zobowiązane są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W takim przypadku do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo. Podpisy na każdym z dokumentów składa upoważniony pełnomocnik, zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z wyjątkiem oświadczenia o którym mowa w pkt. 6 ppkt b, które podpisane zostanie przez każdego z Wykonawców odrębnie. Brak jakiegokolwiek z ww. dokumentów i oświadczeń oraz podpisanie ich przez osobę nieuprawnioną spowoduje wykluczenie Wykonawcy i odrzucenie jego oferty. Zgodnie z art. 141 ustawy Prawo zamówień publicznych wykonawcy składający ofertę wspólną ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zasady odpowiedzialności solidarnej dłużników określa art. 366 Kodeksu Cywilnego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umskarzysko.bip.doc.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta ul. Sikorskiego 18 26-110 Skarżysko - Kamienna II piętro pokój nr 94.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.01.2008 godzina 09:45, miejsce: Urząd Miasta ul. Sikorskiego 18 26-110 Skarżysko - Kamienna II piętro pokój nr 94.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.