To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-08-22
Ogłoszenie nr 500200115-N-2018 z dnia 22-08-2018 r.
Gmina Pobiedziska: "Świadczenie usług w zakresie dowozów uczniów w roku szkolnym 2018/2019"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 584656-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Pobiedziska, Krajowy numer identyfikacyjny 53044200000,
ul. ul. Tadeusza Kościuszki
4,
62010
Pobiedziska, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
618 977 100, e-mail
zp@pobiedziska.pl, faks
618 977 124.
Adres strony internetowej (url): www.bip.pobiedziska.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Świadczenie usług w zakresie dowozów uczniów w roku szkolnym 2018/2019"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.28.2018.NB
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie dowozu uczniów w roku szkolnym 2018/2019. 2. Zadanie nr 1 - Dowóz uczniów do Swarzędzkiego Centrum Sportu i Rekreacji przy ul. Kosynierów 1 w Swarzędzu 1) Przewidywana liczba uczniów: 48 osób. 2) Przewidywana liczba autobusów: minimum 1 autobus. 3) Przewidywana liczba kilometrów: na tydzień ok. 436 km. Przewidziana łączna ilość kilometrów 16132. 4) Przejazdy dzieci i młodzieży szkolnej należy zapewnić w dni nauki szkolnej przewidziane organizacją roku szkolnego 2018/2019, począwszy od dnia 3 września 2018 r. do dnia 21 czerwca 2019 r. 5) Trasa - szczegóły SIWZ lub OPZ 6) Ostateczny harmonogram dowozów, dostosowany do planu zajęć lekcyjnych dowożonych uczniów, Wykonawca uzgodni z dyrektorami szkół i przedstawi na piśmie Zamawiającemu. O każdej zmianie harmonogramu dowozów Zamawiający ma zostać niezwłocznie poinformowany przez Wykonawcę na piśmie w celu akceptacji zmiany. 7) Przeznaczony do realizacji umowy autobus musi być pojazdem dopuszczonym do ruchu, który spełnia warunki techniczne wymagane przepisami ruchu drogowego (rok produkcji pojazdów minimum 2000 r.), a kierowca posiada wymagane kwalifikacje i uprawnienia, co umożliwia bezpieczną realizację zamówienia. 8) W przypadku awarii pojazdu wykonującego przewozy Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia autobusu zastępczego o parametrach jak autobus ofertowy. 9) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody wynikłe w związku z realizacją usługi, będącej przedmiotem niniejszej umowy. 10) Zamawiający zapewni opiekę podczas dowozów. 3. Zadanie nr 2 - Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej im. M. Jackowskiego we Wronczynie wraz z opiekunem 1) Przewidywana liczba uczniów: ok 10 osób 2) Przewidywana liczba autobusów: minimum 1 autobus. 3) Przewidywana liczba kilometrów: dziennie ok. 18 km, a na tydzień ok. 90 km (łącznie przywóz i odwóz). Przewidziana łączna ilość kilometrów 3330. 4) Przejazdy dzieci i młodzieży szkolnej należy zapewnić w dni nauki szkolnej przewidziane organizacją roku szkolnego 2018/2019, począwszy od dnia 3 września 2018 r. do dnia 21 czerwca 2019 r. 5) Trasa - szczegóły SIWZ lub OPZ 6) Przywozy i odwozy dzieci szkolnych będą odbywały się według harmonogramu dowozów ustalonego przed rozpoczęciem roku szkolnego. Szczegółowy harmonogram dowozów, dostosowany do planu zajęć lekcyjnych dowożonych uczniów, Wykonawca uzgodni z dyrektorami szkół i przedstawi na piśmie Zamawiającemu. O każdej zmianie ww. harmonogramu Zamawiający ma zostać niezwłocznie poinformowany przez Wykonawcę na piśmie w celu akceptacji zmiany. 7) Przeznaczony do realizacji umowy autobus musi być pojazdem dopuszczonym do ruchu, który spełnia warunki techniczne wymagane przepisami ruchu drogowego (rok produkcji pojazdów minimum 2000 r.), a kierowca posiada wymagane kwalifikacje i uprawnienia, co umożliwia bezpieczną realizację zamówienia. 8) W przypadku awarii pojazdu wykonującego przewozy Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia autobusu zastępczego o parametrach jak autobus ofertowy. 9) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody wynikłe w związku z realizacją usługi, będącej przedmiotem niniejszej umowy. 10) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia opieki nad uczniami przez osobę pełnoletnią posiadającą przeszkolenie w zakresie pomocy przedmedycznej. Opiekun zobowiązany jest do sprawowania opieki nad dziećmi w czasie jazdy oraz przy wsiadaniu i wysiadaniu. 4. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wchodzące w skład przedmiotu zamówienia tj. kierowców, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r. poz. 1666). Obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę nie dotyczy sytuacji w której wykonawca lub podwykonawca osobiście wykonuje powyższe czynności (np. jako osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, wspólnik spółki cywilnej). W takim przypadku Wykonawca musi udowodnić, że wynagrodzenie takiej osoby nie jest niższe niż określone w obowiązujących przepisach. Szczegółowe obowiązki Wykonawcy dotyczące zatrudniania na podstawie umowy o pracę zostały szczegółowo opisane w rozdziale XXV, oraz wzorze umowy, który stanowi załącznik do SIWZ. 5. Wykonawca zobowiązany jest w okresie od dnia zawarcia Umowy do dnia zakończenia realizacji przedmiotu umowy, do utrzymania ciągłości zawartej umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej oraz ubezpieczenia od NW, w tym do zapłacenia wszystkich należnych składek. Suma gwarancyjna Ubezpieczenia wynosić będzie nie mniej niż wartość ceny ofertowej bez limitu zdarzeń skutkujących odpowiedzialnością ubezpieczyciela, w tym także w zakresie odpowiedzialności wobec osób trzecich, które poniosą szkody w trakcie realizacji umowy. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu oryginału polisy do wglądu w terminie 2 dni od daty podpisania Umowy wraz z dowodem opłacenia składek (przy czym koszty ww. ubezpieczenia ponosi Wykonawca, a w razie nie dopełnienia tego obowiązku Zamawiający może dokonać ww. ubezpieczenia na koszt Wykonawcy, a wartość składki i innych kosztów zostanie potrącona z wynagrodzenia Wykonawcy).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dowóz uczniów do Swarzędzkiego Centrum Sportu i Rekreacji przy ul. Kosynierów 1 w Swarzędzu |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/08/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
94050.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Gnieźnie
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
95824.08
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI POBIEDZISKA
- "Zakup i dostawa samochodu osobowego typu Bus 9-cio osobowy dla Urzędu Miasta i Gminy w Pobiedziskach"
- ""Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko Orlik - 2012" w Pobiedziskach"
więcej: przetargi POBIEDZISKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowóz uczniów niepełnosprawnych wraz z opieką na zajęcia lekcyjne z Gminy Libiąż do Krakowa, w okresie maj - czerwiec 2025 r.
- USŁUGI TRANSPORTOWE W ZAKRESIE PRZEWOZU OSÓB W RAMACH PROJEKTU "ZWIĘKSZENIE DOSTĘPU DO USŁUG WSPIERAJĄCYCH FUNKCJONOWANIE DZIECI,MŁODZIEŻY, RODZIN BILOGICZNYCH I PIECZY ZASTĘPCZEJ"
- "Świadczenie usług transportu sanitarnego na rzecz Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Nr 1 w Bełżycach - II"
- Świadczenie usług transportu sanitarnego na rzecz SPZOZ w Bychawie.
- Świadczenie usług kierowcy dla Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Rzeszowie - I postępowanie
- Usługi transportowe "door-to-door" realizowane w ramach projektu pn.: "Usługi społeczne w Gminie Mirosławiec".
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.