eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Starogard GdańskiWymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej w Oddziale Nr X oraz Oddziale Nr XVI

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-08-22

Ogłoszenie nr 500200143-N-2018 z dnia 22-08-2018 r.

Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. Stanisława Kryzana: Wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej w Oddziale Nr X oraz Oddziale Nr XVI

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 596322-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. Stanisława Kryzana, Krajowy numer identyfikacyjny 00029361100000, ul. ul. Skarszewska 7, 83200 Starogard Gdański, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. (58) 5620600, e-mail r.czepirska@kocborowo.pl; a.maszota@kocborowo.pl, faks (58) 5623650.
Adres strony internetowej (url): http://www.kocborowo.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej w Oddziale Nr X oraz Oddziale Nr XVI

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

AG-22-32-1/52A/18-28

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest : 1) Pakiet nr 1 - Wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej w Oddziale Nr X - oddział psychogeriatryczny zgodnie z załączoną dokumentacją, przedmiarem, specyfikacją techniczną wykonanie i odbioru robót budowlanych. a. Opis Robót budowlanych : Wykonanie drzwi drewnianych płycinowych przeszklonych z okienkiem służącym jako wizjer (wszystkie przeszklenia muszą być wykonane ze szkła bezpiecznego) z futryną z drewna klejonego wraz z opaskami. Wyposażone muszą być w 4 zawiasy mocowane dwupunktowo do futryni skrzydła drzwiowego oraz posiadać zamek na wkładkę patentową otwierana jednym kluczem wszystkie drzwi wg wzoru klucza który wskaże zamawiający wraz z klamkami i szyldami wg wskazań zamawiającego Demontaż starej stolarki drzwiowej wraz z jej utylizacją. Montaż nowej stolarki drzwiowej wraz z przywróceniem do pierwotnego stanu ścian to jest uzupełnienia tynków, malowanie, uzupełnienie wykładzin jeżeli takowe zaistnieje, uzupełnienie pochwytów wraz z deskami odbojowymi i odbojami do drzwi. b. Opis materiałowy : Drewno klejone do wykonania stolarki drzwiowej Farba biała akrylowa do malowania stolarki drzwiowej Farba emulsyjna do malowania ścian Farba olejna do malowania ścian Szkło bezpieczne do stolarki drzwiowej 2) Pakiet nr 2 -Wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej w Oddziale Nr XVI - Zakład Opiekuńczo Leczniczy zgodnie z załączoną dokumentacją, przedmiarem, specyfikacją techniczną wykonanie i odbioru robót budowlanych. a. Opis Robót budowlanych : Wykonanie drzwi drewnianych płycinowych przeszklonych z okienkiem służącym jako wizjer (wszystkie przeszklenia muszą być wykonane ze szkła bezpiecznego) z futryną z drewna klejonego wraz z opaskami. Wyposażone muszą być w 4 zawiasy mocowane dwupunktowo do futryn i skrzydła drzwiowego oraz posiadać zamek na wkładkę patentową otwierana jednym kluczem wszystkie drzwi wg wzoru klucza który wskaże zamawiający wraz z klamkami i szyldami wg wskazań zamawiającego Drzwi należy wykonać zgodnie z projektem. Demontaż starej stolarki drzwiowej wraz z jej utylizacją Montaż nowej stolarki drzwiowej wraz z przywróceniem do pierwotnego stanu ścian to jest uzupełnienia tynków, malowanie, uzupełnienie wykładzin jeżeli takowe zaistnieje, uzupełnienie pochwytów wraz z deskami odbojowymi i odbojami do drzwi. b. Opis materiałowy : Drewno klejone do wykonania stolarki drzwiowej Farba biała akrylowa do malowania stolarki drzwiowej Farba emulsyjna do malowania ścian Farba olejna do malowania ścian Szkło bezpieczne do stolarki drzwiowej

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45111300-1, 45421100-5, 45421131-1, 45410000-4, 45442100-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Pakiet nr 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 87288.47
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe "STOLJANK" Krzysztof Jankowski
Email wykonawcy: stoljank@op.pl
Adres pocztowy: ul. Konarzyńska 33A
Kod pocztowy: 83-430
Miejscowość: Stara Kiszewa
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 104058.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 104058.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 104058.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Pakiet nr 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 227895.51
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe "STOLJANK" Krzysztof Jankowski
Email wykonawcy: stoljank@op.pl
Adres pocztowy: ul. Konarzyńska 33A
Kod pocztowy: 83-430
Miejscowość: Stara Kiszewa
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 253134.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 253134.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 253134.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.