To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-08-22
Ogłoszenie nr 500200247-N-2018 z dnia 22-08-2018 r.
Powiat Wałecki: Usługa transportu drogowego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014 - 2020, Oś priorytetowa VII Włączenie społeczne, Działanie 7.2 Wsparcie dla tworzenia podmiotów integracji społecznej oraz podmiotów działających na rzecz aktywizacji społeczno-zawodowej
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 599429-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
tak
Paweł Węgrzynowski, ul. Bielniki 3/66, 64-555 Poznań
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Wałecki, Krajowy numer identyfikacyjny 57079953300000,
ul. ul. Dąbrowskiego
17,
78600
Wałcz, woj.
zachodniopomorskie, państwo
Polska, tel.
67 250 84 51, e-mail
k.sobczak@powiatwalecki.pl, faks
672 589 010.
Adres strony internetowej (url): www.powiatwalecki.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa transportu drogowego
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest usługa transportu drogowego polegająca na transporcie 40 osób z niepełnosprawnością uczestników/czek projektu p.n. "NASZE RÓWNE SZANSE W SZKOLENIU I ZATRUDNIENIU - aktywna integracja Mieszkanek i Mieszkańców Powiatu Wałeckiego prowadząca do zatrudnienia w Zakładzie Aktywności Zawodowej" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014 - 2020, Oś priorytetowa VII Włączenie społeczne, Działanie 7.2 Wsparcie dla tworzenia podmiotów integracji społecznej oraz podmiotów działających na rzecz aktywizacji społeczno-zawodowej. 2. Uczestnicy/czki projektu są to osoby pełnoletnie zamieszkujące na terenie Powiatu Wałeckiego z niepełnosprawnością w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, a także osoby z zaburzeniami psychicznymi w rozumieniu ustawy z dnia 19 sierpnia 1994 r. o ochronie zdrowia psychicznego, osoby z niepełnosprawnościami sprzężonymi, z niepełnosprawnością intelektualną oraz zaburzeniami psychicznymi, w tym 7 osób poruszających się na wózku inwalidzkim (3 M oraz 4 K) oraz 3 osoby niedowidzące (2 M oraz 1 K), 1 osoba niedosłysząca. 3. Wykonawca będzie przewoził uczestników/czki projektu z miejsca zamieszkania (na terenie Powiatu Wałeckiego) do miejsca wskazanego przez zamawiającego, w którym prowadzone będą działania dla uczestników projektu realizowane zgodnie z projektem (w większości na terenie miasta Wałcz) i z powrotem do miejsca zamieszkania, gdy uczestnicy/czki skończą odbywać spotkania/zajęcia. 4. Przedmiot zamówienia wykonywany będzie za pomocą co najmniej dwóch pojazdów na minimum 6 osób, w tym jednym pojazdem przystosowanym do przewozu osób na wózkach inwalidzkich posiadającym podnośnik/platformę oraz pasy bezpieczeństwa umożliwiające zabezpieczenie wózka podczas transportu osoby niepełnosprawnej. 5. Zamawiający, z wyprzedzeniem wynoszącym, co najmniej 1 dzień roboczy, przekaże wykonawcy (drogą telefoniczną lub elektroniczną) informację o zapotrzebowaniu na przewóz uczestników/czek projektu, zawierającą w szczególności: datę i godzinę wykonania usługi, trasę przejazdu, adres i ilość osób objętych przewozem. Przewozy odbywać się będą od poniedziałku do piątku, a w razie konieczności również w soboty i niedziele w godzinach dostosowanych do prowadzonych zajęć/szkoleń/kursów. 6. Wykaz miejscowości, z których dowożeni będą uczestnicy/czki projektu: Kłębowiec, Jabłonowo, Lubiesz, Marcinkowice, Dzikowo, Różewo, Dobino, Łąki, Golce, Lubno, Przelewice, Tuczno, Bronikowo, Próchnowo, Mirosławiec oraz teren miasta Wałcz. 7. Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usługi przewozu zgodnie z otrzymanym od zamawiającego zleceniem. 8. W przypadku gdy przewozem objęte będą osoby z niepełnosprawnością ruchową (poruszające się na wózku inwalidzkim), niewidome lub osoby, które w projekcie mają zapewnione wsparcie opiekuna, przewóz obejmował będzie również opiekuna. 9. Zamawiający szacuje, iż wykonawca przejedzie w miesiącu ok. 3.000 km, a w całym okresie obowiązywania umowy ok. 15.000 km. 10. Wykonawca w swoich działaniach ma obowiązek zachowania zasady równości szans i niedyskryminacji kobiet i mężczyzn oraz osób niepełnosprawnych. 11. Wykonawca zobowiązany jest do pomocy przy wsiadaniu i wysiadaniu do pojazdu oraz prowadzenia "listy przewożonych osób", zawierającej w szczególności: 1) imię i nazwisko osoby przewożonej; 2) datę wykonanego przewozu; 3) przejechane trasy z ilością kilometrów. Listy muszą być opatrzone logotypami projektowymi, zgodnie z wytycznymi w zakresie informacji i promocji projektów dofinansowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014 - 2020 (dostępnymi na stronach internetowych Urzędu Marszałkowskiego Województwa Zachodniopomorskiego). Wykonawca przedstawi Zamawiającemu wzór Listy celem uzyskania pisemnej akceptacji. Listy, zatwierdzone i zaakceptowane przez Zamawiającego, będą podstawą do wystawienia przez wykonawcę faktury VAT za wykonaną usługę. 12. Przedmiot zamówienia w zakresie czynności kierowania pojazdami będzie wykonywany wyłącznie przez osoby zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w zdaniu pierwszym, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w zdaniu pierwszym oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, zamawiający określił we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 4 do SIWZ
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16/08/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
44250.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Wojciech Łątkowski (LUKMAR)
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
37500.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WAŁCZA
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego klasy D, o napędzie hybrydowym plug-in na potrzeby funkcjonowania Starostwa Powiatowego w Wałczu
- Dostawa części zamiennych do sprzętu przeładunkowego i transportowego.
- Dostawa i uruchomienie trzech dmuchaw odśrodkowych na łożyskach powietrznych na Oczyszczalni Ścieków w Wałczu
- Usługi ochrony
więcej: przetargi w Wałczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa kruszywa w celu utrzymania dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Wieluń w 2025 roku
- Dostawa materiałów kamiennych na cele bieżącego utrzymania nawierzchni nietrwałych na drogach gminnych na terenie Gminy Gorzyce w 2025 r.
- "Zagospodarowanie i odbiór komponentu budowlanego powstałego z popiołu"
- Świadczenie usług transportu sanitarnego dla Specjalistycznego Szpitala Miejskiego im. M. Kopernika w Toruniu
- Usługa transportu sanitarnego dla WSS nr 4 w Bytomiu w zakresie transportu preparatów do żywienia pozajelitowego, płynów infuzyjnych oraz sprzętu medycznego
- Przewóz uczniów szkół podstawowych wraz z opiekunami na zajęcia nauki pływania do Parku Wodnego w Tarnowskich Górach wraz z odwiezieniem po zajęciach do szkoły w roku 2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.