eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WałczUsługa transportu drogowego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-08-22

Ogłoszenie nr 500200247-N-2018 z dnia 22-08-2018 r.

Powiat Wałecki: Usługa transportu drogowego

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014 - 2020, Oś priorytetowa VII Włączenie społeczne, Działanie 7.2 Wsparcie dla tworzenia podmiotów integracji społecznej oraz podmiotów działających na rzecz aktywizacji społeczno-zawodowej

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 599429-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

tak

Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:

Paweł Węgrzynowski, ul. Bielniki 3/66, 64-555 Poznań


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiat Wałecki, Krajowy numer identyfikacyjny 57079953300000, ul. ul. Dąbrowskiego 17, 78600 Wałcz, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 67 250 84 51, e-mail k.sobczak@powiatwalecki.pl, faks 672 589 010.
Adres strony internetowej (url): www.powiatwalecki.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługa transportu drogowego

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa transportu drogowego polegająca na transporcie 40 osób z niepełnosprawnością uczestników/czek projektu p.n. "NASZE RÓWNE SZANSE W SZKOLENIU I ZATRUDNIENIU - aktywna integracja Mieszkanek i Mieszkańców Powiatu Wałeckiego prowadząca do zatrudnienia w Zakładzie Aktywności Zawodowej" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014 - 2020, Oś priorytetowa VII Włączenie społeczne, Działanie 7.2 Wsparcie dla tworzenia podmiotów integracji społecznej oraz podmiotów działających na rzecz aktywizacji społeczno-zawodowej. 2. Uczestnicy/czki projektu są to osoby pełnoletnie zamieszkujące na terenie Powiatu Wałeckiego z niepełnosprawnością w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, a także osoby z zaburzeniami psychicznymi w rozumieniu ustawy z dnia 19 sierpnia 1994 r. o ochronie zdrowia psychicznego, osoby z niepełnosprawnościami sprzężonymi, z niepełnosprawnością intelektualną oraz zaburzeniami psychicznymi, w tym 7 osób poruszających się na wózku inwalidzkim (3 M oraz 4 K) oraz 3 osoby niedowidzące (2 M oraz 1 K), 1 osoba niedosłysząca. 3. Wykonawca będzie przewoził uczestników/czki projektu z miejsca zamieszkania (na terenie Powiatu Wałeckiego) do miejsca wskazanego przez zamawiającego, w którym prowadzone będą działania dla uczestników projektu realizowane zgodnie z projektem (w większości na terenie miasta Wałcz) i z powrotem do miejsca zamieszkania, gdy uczestnicy/czki skończą odbywać spotkania/zajęcia. 4. Przedmiot zamówienia wykonywany będzie za pomocą co najmniej dwóch pojazdów na minimum 6 osób, w tym jednym pojazdem przystosowanym do przewozu osób na wózkach inwalidzkich posiadającym podnośnik/platformę oraz pasy bezpieczeństwa umożliwiające zabezpieczenie wózka podczas transportu osoby niepełnosprawnej. 5. Zamawiający, z wyprzedzeniem wynoszącym, co najmniej 1 dzień roboczy, przekaże wykonawcy (drogą telefoniczną lub elektroniczną) informację o zapotrzebowaniu na przewóz uczestników/czek projektu, zawierającą w szczególności: datę i godzinę wykonania usługi, trasę przejazdu, adres i ilość osób objętych przewozem. Przewozy odbywać się będą od poniedziałku do piątku, a w razie konieczności również w soboty i niedziele w godzinach dostosowanych do prowadzonych zajęć/szkoleń/kursów. 6. Wykaz miejscowości, z których dowożeni będą uczestnicy/czki projektu: Kłębowiec, Jabłonowo, Lubiesz, Marcinkowice, Dzikowo, Różewo, Dobino, Łąki, Golce, Lubno, Przelewice, Tuczno, Bronikowo, Próchnowo, Mirosławiec oraz teren miasta Wałcz. 7. Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usługi przewozu zgodnie z otrzymanym od zamawiającego zleceniem. 8. W przypadku gdy przewozem objęte będą osoby z niepełnosprawnością ruchową (poruszające się na wózku inwalidzkim), niewidome lub osoby, które w projekcie mają zapewnione wsparcie opiekuna, przewóz obejmował będzie również opiekuna. 9. Zamawiający szacuje, iż wykonawca przejedzie w miesiącu ok. 3.000 km, a w całym okresie obowiązywania umowy ok. 15.000 km. 10. Wykonawca w swoich działaniach ma obowiązek zachowania zasady równości szans i niedyskryminacji kobiet i mężczyzn oraz osób niepełnosprawnych. 11. Wykonawca zobowiązany jest do pomocy przy wsiadaniu i wysiadaniu do pojazdu oraz prowadzenia "listy przewożonych osób", zawierającej w szczególności: 1) imię i nazwisko osoby przewożonej; 2) datę wykonanego przewozu; 3) przejechane trasy z ilością kilometrów. Listy muszą być opatrzone logotypami projektowymi, zgodnie z wytycznymi w zakresie informacji i promocji projektów dofinansowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014 - 2020 (dostępnymi na stronach internetowych Urzędu Marszałkowskiego Województwa Zachodniopomorskiego). Wykonawca przedstawi Zamawiającemu wzór Listy celem uzyskania pisemnej akceptacji. Listy, zatwierdzone i zaakceptowane przez Zamawiającego, będą podstawą do wystawienia przez wykonawcę faktury VAT za wykonaną usługę. 12. Przedmiot zamówienia w zakresie czynności kierowania pojazdami będzie wykonywany wyłącznie przez osoby zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w zdaniu pierwszym, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w zdaniu pierwszym oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, zamawiający określił we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 4 do SIWZ

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 44250.00
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Wojciech Łątkowski (LUKMAR)
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: os. Dolne Miasto 15/109
Kod pocztowy: 78-600
Miejscowość: Wałcz
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 37500.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 37500.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 37500.00
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.