eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LutowiskaTermomodernizacja budynku administracyjnego Nadleśnictwa, nr inw.149/15 w Lutowiskach oraz przebudowy i remonty budynków w Nadleśnictwie Lutowiska. ZG.270.1.5.2018

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-08-22

Ogłoszenie nr 500200560-N-2018 z dnia 22-08-2018 r.

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Lutowiska: Termomodernizacja budynku administracyjnego Nadleśnictwa, nr inw.149/15 w Lutowiskach oraz przebudowy i remonty budynków w Nadleśnictwie Lutowiska. ZG.270.1.5.2018

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 567035-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Lutowiska, Krajowy numer identyfikacyjny 37001452100000, ul. Lutowiska 4, 38-713 Lutowiska, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 134 610 168, e-mail lutowiska@krosno.lasy.gov.pl, faks 134 651 922.
Adres strony internetowej (url): http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_lutowiska/
Adres profilu nabywcy: http://www.lutowiska.krosno.lasy.gov.pl/
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_lutowiska/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Lutowiska

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Termomodernizacja budynku administracyjnego Nadleśnictwa, nr inw.149/15 w Lutowiskach oraz przebudowy i remonty budynków w Nadleśnictwie Lutowiska. ZG.270.1.5.2018

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZG.270.1.5.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

W części I. Wykonanie kompleksowej termomodernizacji budynku administracyjnego nadleśnictwa w Lutowiskach nr budynku 4, nr inwent.149/15, polegającej między innymi na: - dociepleniu ścian zewnętrznych, części stropów parteru i poddasza oraz połaci dachowych styropianem i wełną mineralną z wykonaniem elewacji tynkiem cienkowarstwowym na parterze i poddasza oraz desek elewacyjnych na ścianach podłużnych poddasza , - wykonaniu adaptacji pomieszczenia magazynowego na kotłownię hybrydową wraz z montażem przewodów spalinowych i wentylacyjnych na ścianie zewnętrznej budynku, - wymianie stolarki okiennej i drzwiowej w istniejących otworach okiennych i drzwiowych oraz parapetów okiennych, - wymianie instalacji centralnego ogrzewania grzejnikowego (rurociągi stalowe w systemie Press) wraz z montażem kotłowni hybrydowej: zewnętrzne pompy ciepła powietrze-woda w układzie kaskadowym o mocy 15,5 kW plus kocioł gazowy-propanowy (kondensacyjny) o mocy min. 35 kW, zbiornik buforowy o poj. 400dm3, - montażu instalacji fotowoltaicznej na połaci dachowej mocy 3,92 kW w systemie on-grid, - wyniesieniu układu pomiarowego instalacji elektrycznej na zewnątrz budynku, - wymianie istniejącego oświetlenia na oświetlenie typu LED, - wymianie pokrycia dachowego budynku z blachy płaskiej ocynkowanej na blachodachówkę, rynien i rur spustowych, obróbek kominowych - wykonaniu zadaszenia schodów zewnętrznych strona północna, - wykonaniu podjazdu dla osób niepełnosprawnych, - wymianie instalacji odgromowej, - wymianie nieużytkowego stropu o konstrukcji drewnianej tynkowanej w sali narad na poddaszu budynku, - częściowej wymianie paneli podłogowych mdf w pomieszczeniach budynku, - pracach wykończeniowych w pomieszczeniach po wykonanych robotach montażowych. W części II. Wykonanie przebudowy budynku gospodarczego o konstrukcji drewnianej i wymiana pokryciach dachowego budynków leśniczówki leśnictwa Hulskie w m. Chmiel 25, numery inwent. budynków 182/116 i 165/95, polegające między innymi na: - wymianie konstrukcji ścian drewnianych szkieletowych i drewnianej konstrukcji dachu budynku gospodarczego, - wykonaniu pokrycia z blachodachówki powlekanej w (kolorze bordowym) na budynku gospodarczym i budynku leśniczówki, - wykonaniu instalacji odgromowych, - wykonaniu instalacji elektrycznej wewnętrznej z wykonaniem przyłącza policznikowego z budynku mieszkalnego do budynku gospodarczego, - wykonaniu punktu czerpania wody w budynku gospodarczym z wymianą przyłącza wodociągowego z budynku mieszkalnego, - wymianie stolarki okiennej i drzwiowej w istniejących otworach okiennych i drzwiowych oraz parapetów okiennych w budynku gospodarczym oraz 1 szt. w budynku leśniczówki, - wymianie belek stropowych drewnianych i podłogi na płytę osb w budynku gospodarczym, - wykonaniu elewacji z desek szalunkowych grub.min.22 mm budynku gospodarczego, - wykonaniu izolacji przeciwwilgociowej, wiatrochronnej i termicznej w budynku gospodarczym, - wykonaniu posadzek betonowych w budynku gospodarczym, - wykonaniu impregnacji i malowania ochronnego drewna w kolorze dąb z zachowaniem struktury drewna, - pracach wykończeniowych w pomieszczeniach po wykonanych robotach montażowych, - utwardzeniu dojazdu o nawierzchni tłuczniowej dojazdu do budynku gospodarczego. W części III. Wykonywanie robót remontowych i utrzymaniowych w budynkach nadleśnictwa oraz przebudowy, remonty i konserwacje obiektów towarzyszących (ogrodzeń, chodników i dojazdów, przyłączy wodociągowych i kanalizacyjnych, przydomowych oczyszczalniach ścieków, studni i ujęć wody) oraz wykonanie obiektów małej architektury wiat i zadaszeń, polegające między innymi na: - przebudowie ogrodzenia budynku administracyjnego w Lutowiskach, nr inwent.298/196 z siatki stalowej na elementy ogrodzeniowe panelowe z siatki zgrzewanej powlekanej w kolorze grafitowym na słupkach stalowych z cokołem betonowym na długości 118 m, - wykonaniu 3 szt. wiat o konstrukcji drewnianej na drewno opałowe: w m. Czarna Górna 70a - Leśniczówka Czarna, w m. Zatwarnica 35b - Kancelaria Leśnictwa Sękowiec, w m.Smolnik - ścieżka LKP (na terenie dawnych szkółek leśnych), - malowanie pomieszczeń kancelarii, naprawy elewacji tynkowanych i chodników Leśnictw Rosochate i Czarna w m. Smolnik i Czarna Górna, - remoncie pomieszczeń kancelarii Leśnictwa Jawornik, - wymiana przyłącza kanalizacyjnego na działce nr 646/1 w Lutowiskach, - naprawa instalacji elektrycznej wewnętrznej w budynku administracyjnym w Lutowiskach, - naprawa komina w budynku mieszkalnym w m. Chmiel 10, - naprawa pokrycia z papy budynku mieszkalnego w Zatwarnicy 13, - pracach wykończeniowych w pomieszczeniach po wykonanych robotach montażowych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-5


Dodatkowe kody CPV: 45210000-2, 45200000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Wykonanie kompleksowej termomodernizacji budynku administracyjnego nadleśnictwa w Lutowiskach nr budynku 4, nr inwent.149/15

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1508617.40
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Usługowa PBA Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Al. Wojska Polskiego 74
Kod pocztowy: 38-500
Miejscowość: Sanok
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1072978.20
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1072978.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1072978.20
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Instalacje Sanitarne i CO - ELBO Józef Olejko i Wspólnicy, Ul. Lipińskiego 51, 38-500 Sanok.


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Wykonanie przebudowy budynku gospodarczego o konstrukcji drewnianej i wymiana pokryciach dachowego budynków leśniczówki leśnictwa Hulskie w m. Chmiel 25, numery inwent. budynków 182/116 i 165/95,

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

UZASADNIENIE Cena najkorzystniejszej oferty przekracza kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Podstawa prawna: Art. 93 ust. 1 pkt. 4 oraz art. 93 ust. 2 Ustawy PZP.

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Wykonywanie robót remontowych i utrzymaniowych w budynkach nadleśnictwa oraz przebudowy, remonty i konserwacje obiektów towarzyszących (ogrodzeń, chodników i dojazdów, przyłączy wodociągowych i kanalizacyjnych, przydomowych oczyszczalniach ścieków, studni i ujęć wody) oraz wykonanie obiektów małej architektury wiat i zadaszeń

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

UZASADNIENIE Cena najkorzystniejszej oferty przekracza kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Podstawa prawna: Art. 93 ust. 1 pkt. 4 oraz art. 93 ust. 2 Ustawy PZP.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.