eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KozienicePrzebudowa drogi gminnej nr 170512W wraz z przebudową mostu w miejscowości Ruda

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-08-23

Ogłoszenie nr 500201950-N-2018 z dnia 23-08-2018 r.

Burmistrz Gminy Kozienice: Przebudowa drogi gminnej nr 170512W wraz z przebudową mostu w miejscowości Ruda

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 578510-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Burmistrz Gminy Kozienice, Krajowy numer identyfikacyjny 52374900000, ul. ul. Parkowa 5, 26900 Kozienice, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 486 117 100, e-mail igor.czerwinski@kozienice.pl, faks 486 142 048.
Adres strony internetowej (url): www.kozienice.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa drogi gminnej nr 170512W wraz z przebudową mostu w miejscowości Ruda

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

WI.7011.20.1.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej nr 170512W wraz z mostem w miejscowości Ruda, obejmująca: 1. Przebudowę drogi gminnej nr 170512W na odcinku od km 0+000 do km 0+810 przez miejscowość Ruda, o nawierzchni z betonu asfaltowego. Przewiduje się na tym odcinku rozbiórkę istniejącej konstrukcji drogi (nawierzchni i podbudowy) odbudowę nowej konstrukcji drogi dla ruchu KR3 wraz z korektą niwelety i usprawnieniem odwodnienia 2. Usunięcie kolidującej zieleni i wykonanie stałej organizacji ruchu na całym projektowanym odcinku drogi tj. od km 0+000 do km 1+ 887,82. 3. Przebudowę mostu o konstrukcji żelbetowej, zlokalizowanego w ciągu drogi gminnej nr 170512W w m. Ruda -przejście przez rzekę Brzeźniczkę w m. Ruda. Przewiduje się rozbiórkę elementów mostowych i przebudowę mostu w celu zapewnienia odpowiednich parametrów, przywrócenia właściwości użytkowych obiektu i bezpiecznej eksploatacji. II. Zakres robót do wykonania obejmuje w szczególności: 1. Przebudowę drogi gminnej na odcinku od km 0+000 do km 0+810 (w zakresie robót wymaganych do wykonania na tym odcinku drogi, określonych w projekcie), w tym: 1) Roboty pomiarowe i przygotowawcze, 2) Rozbiórkę przepustów, 3) Rozbiórkę istniejących warstw nawierzchni i warstw konstrukcyjnych i innych elementów drogowych. 4) Wykonanie robót ziemnych. 5) Wykonanie przepustów pod drogą. 6) Wykonanie warstwy odcinającej i podbudowy tłuczniowej 7) Wykonanie nowej nawierzchni jezdni bitumicznej. 8) Wykonanie rowów przydrożnych trapezowych i rowów umocnionych prefabrykatami żelbetowymi. 9) Przełożenie nawierzchni zjazdów, wykonanie poboczy tłuczniowych i zjazdów wraz z przepustami zjazdowymi. 10) Regulacja urządzeń uzbrojenia terenu do poziomu nawierzchni lub terenu. 11) Wymiana włazów na studniach kanalizacji sanitarnej z dostosowaniem do nowej nośności drogi- roboty rozbiórkowe, montaż pierścieni odciążających żelbetowych, nakryw żelbetowych, włazów żeliwnych dla ruchu ciężkiego klasy D400. 12) Organizacja ruchu na czas prowadzenia robót (wykonanie projektów czasowej organizacji ruchu wraz z uzyskaniem decyzji na prowadzenie robót), oraz w ramach zadania: - Wykonawca wykona, a po zakończeniu robót, w uzgodnieniu z Zamawiającym zamieści w miejscu widocznym tablicę informacyjną, wykonaną z materiału trwałego, o uczestnictwie finansowym Lasów Państwowych w realizacji zadania. 2. Na odcinku od km 0+000 do km 1 + 887,82: 1) Usunięcie kolidującej zieleni - usunięcie drzew, krzaków, zarośli (cięcie, karczowanie, wywożenie dłużyć i karp), w zakresie określonym w projekcie. 2) Wykonanie stałej organizacji ruchu - wykonanie oznakowania pionowego w zakresie określonym w projekcie. 3. Przebudowa mostu, zlokalizowanego w ciągu drogi gminnej nr 170512W, w tym: 1) Roboty rozbiórkowe: wyposażenia mostu, nawierzchni na moście i dojazdach, izolacji płyty pomostu, podpór mostowych. 2) Wykonanie pali fundamentowych posadowienia przyczółków i ław fundamentowych. 3) Wykonanie ścian korpusów przyczółków ze skrzydełkami. 4) Wykonanie nasypów za przyczółkami wraz z montażem sieci drenarskich. 5) Ułożenie przekładek z papy. 6) Montaż belek prefabrykowanych i sączków. 7) Zbrojenie, deskowanie i betonowanie nadbetonu płyty pomostu. 8) Wykonanie izolacji płyty pomostu z papy zgrzewalnej. 9) Budowa obustronnych płyt przejściowych za przyczółkami mostu. 10) Wykonanie podbudowy na dojazdach do mostu oraz nawierzchni bitumicznej na moście i na dojazdach do mostu, wykonanie uszczelnienia styku warstw ścieralnej nawierzchni z betonem. 11) Montaż drenaży z geowłókniny na płycie pomostu. 12) Osadzenie kotew talerzowych. 13) Montaż desek gzymsowych. 14) Montaż krawężników kamiennych na płycie pomostu. 15) Deskowanie i zbrojenie i betonowanie kap chodnikowych. 16) Czyszczenie powierzchni betonowych. 17) Montaż barieroporęczy na moście i barier drogowych na dojazdach. 18) Zabezpieczenie antykorozyjne powierzchni betonowych. 19) Wykonanie dylatacji bitumicznych, fundamentu stożków nasypowych, faszynowego zabezpieczenia skarp. 20) Wykonanie umocnienia koryta rzeki i skarp. 21) Organizacja ruchu na czas prowadzenia robót mostowych ( wykonanie projektów czasowej organizacji ruchu wraz z uzyskaniem decyzji na prowadzenie robót) oraz Uwaga: W ramach opracowania czasowej organizacji ruchu należy uwzględnić wykonanie kładki o szerokości w świetle 2,0 m o konstrukcji drewnianej z barierami dla ruchu pieszo-rowerowego i zapewnić do niej dojść utwardzonych co najmniej kruszywem, na cały czas prowadzenia robót. Ponadto, W związku z przewidzianym dofinansowaniem inwestycji przez Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe, Zamawiający wymaga od Wykonawcy przerobu robót w 2018r. do wysokości środków przewidzianych w budżecie gminy na realizację przedmiotowego zamówienia w 2018r. wynoszących 600 tys. zł. Wykonanie częściowe robót musi nastąpić w nieprzekraczalnym terminie do dnia 30.11.2018r. Z tytułu niewywiązania się Wykonawcy ze zobowiązania wykonania robót w 2018r. w określonym terminie, do założonej kwoty minimalnej, Zamawiający zastrzega sobie możliwość naliczenia kar umownych. Jednocześnie, w związku z wykonaniem części robót w 2018r. Wykonawca, zobowiązany będzie do przedłożenia wymaganych dokumentów, w szczególności: 1. Częściowej faktury VAT wystawionej w ciągu 3 dni od dnia częściowego odbioru robót. 2. Protokołu częściowego odbioru robót. 3. Kosztorysu, określającego ilości i rodzaj wykonanych robót, będącego podstawą wystawienia faktury. 4. Operatu kolaudacyjnego stanowiącego podstawę odbioru i oceny zgodności wykonanych robót z dokumentacją projektową, zawierający m.in. dokumenty potwierdzające jakość wbudowanych materiałów, karty gwarancyjne producentów na zamontowane urządzenia, protokoły z badań lub pomiarów. Zamawiający zastrzega sobie możliwość żądania dodatkowych dokumentów, które będą wymagane na etapie rozliczenia środków finansowych pochodzących z budżetu Lasów Państwowych. W czynności odbiorów częściowych i końcowego mogą brać udział przedstawiciele Państwowego Gospodarstwa Leśnego Lasy Państwowe.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45233100-0


Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45112000-5, 45111000-8, 45111100-9, 45110000-1, 45233320-8, 45233220-7, 45232451-8, 45233280-5, 45233225-2, 45233253-7, 45262210-6, 45223500-1, 45221000-2, 45233000-9, 45230000-8, 45233280-5, 45221111-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 2796360.58
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe INTERBUD Sp. z o.o.
Email wykonawcy: interbudradom@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Limanowskiego 154
Kod pocztowy: 26-600
Miejscowość: Radom
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2240937.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2240937.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 4358700.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: roboty mostowe

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.