To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-08-28
Ogłoszenie nr 500205284-N-2018 z dnia 28-08-2018 r.
Szkoła Podstawowa Nr 17: BO - Modernizacja i renowacja szatni szkolnej w Szkole Podstawowej nr 17 im. T. Kościuszki przy ul. Dekerta 1 - z uwzględnieniem zagadnień wilgotnościowych i mikologicznych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 594598-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
tak
Postępowanie w sprawie udzielenia zamówienia prowadzi: Pełnomocnik Zamawiającego: Michał Słota, dyrektor Centrum Usług Wspólnych w Katowicach, działający w imieniu i na rzecz Zamawiającego, na podstawie pełnomocnictwa z dnia 11.12.2017r. dyrektora : Szkoły Podstawowej nr 17 im. Tadeusza Kościuszki w Katowicach udzielonego w trybie art. 15 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 z późn.zm.). Adres do korespondencji: ul. Wita Stwosza 7, 40-040 Katowice. NIP: 954-22-23-043; REGON: 271521223, Telefon: 32 6061 301; faks: 32 6061 302; Adres strony internetowej: www.cuw.katowice.pl, adres e-mail: cuw@cuw.katowice.pl
I. 1) NAZWA I ADRES:
Szkoła Podstawowa Nr 17, Krajowy numer identyfikacyjny 7228000000000,
ul. ul. Jana Dekerta
1,
40140
Katowice, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
322 581 889, e-mail
spnr17@op.pl, faks
322 581 889.
Adres strony internetowej (url):
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
BO - Modernizacja i renowacja szatni szkolnej w Szkole Podstawowej nr 17 im. T. Kościuszki przy ul. Dekerta 1 - z uwzględnieniem zagadnień wilgotnościowych i mikologicznych
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP/750/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z modernizacją i renowacją szatni szkolnej polegające na wykonaniu drenażu i izolacji zewnętrznej ściany, skuciu tynków wewnętrznych, wykonaniu tynków renowacyjnych, malowaniu ścian i sufitów, wymianie drzwi i okien zewnętrznych, wymianie instalacji elektrycznej, wykonaniu wentylacji oraz zakupie i montażu szafek i ławek do szatni, w szczególności: 1. BRANŻA BUDOWLANA: 1.1. Renowacja ściany zewnętrznej szatni: a. odkopanie ściany, b. wykonanie iniekcji poziomej, c. skucie i odtworzenie głuchych tynków, d. wykonanie izolacji ściany wraz z ociepleniem i osłoną z folii kubełkowej, 1.2. Drenaż ściany szatni: a. ułożenie rury drenażowej z geowłókniną. 1.3. Renowacja ściany wewnętrznej: a. skucie starych tynków do wysokości 127 cm od poziomu posadzki, b. wykonanie tynku renowacyjnego dwuwarstwowego, c. malowanie tynku renowacyjnego farbą krzemianową z gruntowaniem. 1.4. Malowanie ścian i sufitu: a. malowanie starych tynków farbami emulsyjnymi po przygotowaniu podłoża. 1.5. Wymiana okien: a. wymiana okien w pomieszczeniach szatni: ? zewnętrznych z nawietrzakami higrosterowalnymi 1180 x 850 - 4 szt., ? podawczego 1200 x 770 - 1 szt., wraz z wykonaniem lady. 1.6. Wymiana drzwi zewnętrznych a. wymiana drzwi zewnętrznych z poszerzeniem otworu drzwiowego (drzwi aluminiowe pełne o wym. 2050 x 900 w świetle ościeży z dwoma zamkami patentowymi i trzema zawiasami). 1.7. Wyposażenie szatni: a. zakup i ustawienie 124 szt. szafek metalowych podwójnych o wymiarach 30 x 50 x 180. b. zakup ławek do szatni - 17,7 mb. 2. BRANŻA ELEKTRYCZNA: 2.1. Wykonanie instalacji elektrycznej z oprawami i montażem czujek ruchu, 2.2. Montaż kurtyny powietrznej. 3. BRANŻA SANITARNA: 3.1. Montaż instalacji wentylacyjnej: a. wykonanie przebić w ścianach, b. wykonanie instalacji wywiewnej z rur i kształtek stalowych ocynkowanych typu BI - 1 kpl., c. zabudowa kratek wentylacyjnych z przepustnicami - 5 kpl., d. zabudowa wentylatora kanałowego - 1 kpl., e. wykonanie zasilania elektrycznego wentylatora - 1 kpl., f. zabudowa nawiewników okiennych - 5 szt. g. rozruch i regulacja. 3.2. Wymiana grzejników a. grzejnik stalowy dwupłytowy wys./dług: 600 x 1000 mmm, ciśnienie robocze 10 bar, temp. max.l 10 OC , wyposażony w zawór zwrotny, wkładkę i głowicę termostatyczną, zawór odpowietrzający: ? wys./dług. 600/1000 - 1 kpl., ? wys./dług. 900/2000 - 2 kpl., ? wys./dług. 900/1200 - 1 kpl. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej opracowanej przez Pracownię Projektowo-Wdrożeniową "SABUD", 43-316 Bielsko-Biała, ul. Armii Krajowej 220/113, stanowiącej integralną część niniejszej SIWZ
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/08/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
103197.26
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PRB DUO-FACH
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
116260.58
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Dostawa zasilacza awaryjnego UPS, urządzenia wielofunkcyjnego oraz licencji na potrzeby WORD Katowice
- DOSTAWA ODCZYNNIKÓW, DZIERŻAWA ANALIZATORÓW ORAZ LABORATORYJNEGO SYSTEMU INFORMATYCZNEGO DLA POTRZEB CENTRALNEGO LABORATORIUM ANALITYCZNEGO PRZY ULICY MICKIEWICZA 9 W KATOWICACH
- Sukcesywna dostawa środków czystości, środków chemicznych oraz produktów do sprzątania na potrzeby Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
- Dostawa stołów dydaktycznych warsztatowo - elektrotechnicznych do ZSTiO02 w ramach projektu pn.: "W pogoni za technologią - nowoczesne kształcenie zawodowe odpowiedzią na przyszłe potrzeby"
- Dostawa zestawów cobotów - robotów Mitsubishi lub równoważnych do ZSTiO02 w ramach projektu pn.: "W pogoni za technologią - nowoczesne kształcenie zawodowe odpowiedzią na przyszłe potrzeby"
- Produkcja filmów na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego w podziale na części
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie terenu dla zadania pn.: "Utworzenie 24 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022- 2029 w Klubie Malucha "Koziołek" w Lututowie przy ul. Wieruszowskiej 18"
- Remont pokoi w budynku szpitalnym w Ustroniu, przy ul. Zdrojowej 6 - pełna nazwa w dokumentach zamówienia
- TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU ZIELONOGÓRSKIEGO OŚRODKA KULTURY W ZIELONEJ GÓRZE
- Przebudowa z rozbudową budynku na Placówkę Dziennej Opieki dla seniorów w miejscowości Żeleźnikowa Wielka
- Budowa stacji uzdatniania wody w Kijowcu
- BUDOWA ZBIORNIKA WODNEGO ŻEROMIN - RUTA
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.