To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-08-29
Ogłoszenie nr 500206673-N-2018 z dnia 29-08-2018 r.
Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego Nr 1: "Zakup i dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby warsztatów w CKZiU nr 1 w Gliwicach w okresie od 01.09.2018 do 25.06.2019" Postępowanie nr 2
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 591507-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego Nr 1, Krajowy numer identyfikacyjny 24356805700000,
ul. ul. Kozielska
1,
44-100
Gliwice, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
32 231 52 36, e-mail
mrozek@ckziu.gliwice.pl, faks
32 231 42 70.
Adres strony internetowej (url): ckziu@ckziu.gliwice.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego Nr 1 w Gliwicach
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Zakup i dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby warsztatów w CKZiU nr 1 w Gliwicach w okresie od 01.09.2018 do 25.06.2019" Postępowanie nr 2
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):2/D/CKZIU/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:"Zakup i dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby warsztatów w CKZiU nr 1 w Gliwicach w okresie od 01.09.2018 do 25.06.2019"
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 15800000-6
Dodatkowe kody CPV: 15100000-9, 15331170-9, 15222000-0, 15811000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Artykuły sypkie i przyprawy, spożywcze |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/08/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
34829.82
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: JAPI Joachim Piontek
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
34829.82
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Dostawa mięsa i wędlin |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: uzasadnienie faktyczne: - do postępowania nie wpłynęła żadna oferta nie podlegająca odrzuceniu uzasadnienie prawne: - Art.93.1.PZP - Zamawiający unieważnia postepowanie o udzielenie zamówienia jeżeli: 1) nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy nie podlegającego wykluczeniu |
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Dostawa mrożonek i ryb mrożonych |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: uzasadnienie faktyczne: - do postępowania nie wpłynęła żadna oferta nie podlegająca odrzuceniu uzasadnienie prawne: - Art.93.1.PZP - Zamawiający unieważnia postepowanie o udzielenie zamówienia jeżeli: 1) nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy nie podlegającego wykluczeniu |
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Dostawa pieczywa |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: uzasadnienie faktyczne: - do postępowania nie wpłynęła żadna oferta nie podlegająca odrzuceniu uzasadnienie prawne: - Art.93.1.PZP - Zamawiający unieważnia postepowanie o udzielenie zamówienia jeżeli: 1) nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy nie podlegającego wykluczeniu |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Układ pomiarowy do badania odkształceń i przyspieszeń konstrukcji wieży kratowej techniką światłowodową wraz z osprzętem. Znak sprawy: DZPZ.282.30.2025.EK
- Sukcesywne dostawy nabiału i tłuszczy dla Działu Żywienia Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Usługa praktycznego szkolenia lotniczego na samolotach wielosilnikowych, tłokowych klasy MEP(L) (...). Znak sprawy: DZPZ.283.43.2025.EK
- "Rozbudowa ośrodka sportowego przy ul. Sportowej 21 w Gliwicach" w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Organizacja pobytu uczestników Konferencji pt.: "Rozwój społeczny wobec wartości. Etyka-Technika-Społeczeństwo". Znak sprawy: DZPZ.283.44.2025.EK
- "Prace porządkowe na terenie Lasów Komunalnych w Gliwicach"
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa żywności w podziale na zadania
- Dostawa artykułów spożywczych dla Ośrodka Szkoleń Specjalistycznych Straży Granicznej w Lubaniu.
- P.32.2025 Zakup i dostawa pieczywa dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego
- Dostawy mięsa i podrobów drobiowych, mięsa wieprzowego i wołowego, wędlin wieprzowych i wędlin drobiowych oraz ryb
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 12 z Oddziałami Integracyjnymi w Chorzowie, ul. Skrajna 2 - I/2025
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 26 w Chorzowie, ul. Ligonia 14 - I/2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.