To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-08-29
Ogłoszenie nr 500206863-N-2018 z dnia 29-08-2018 r.
Miasto Poznań Poznańskie Ośrodki Sportu i Rekreacji Samorządowy Zakład Budżetowy: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pod nazwą: Budowa boiska wielofunkcyjnego przy ul. Nadolnik w Poznaniu.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 599318-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Poznań Poznańskie Ośrodki Sportu i Rekreacji Samorządowy Zakład Budżetowy, Krajowy numer identyfikacyjny -,
ul. Jana Spychalskiego
34,
61-553
Poznań, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
618 357 901, e-mail
zp@posir.poznan.pl, faks
618 334 651.
Adres strony internetowej (url):
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pod nazwą: Budowa boiska wielofunkcyjnego przy ul. Nadolnik w Poznaniu.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.212.51.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pod nazwą: Budowa boiska wielofunkcyjnego przy ul. Nadolnik w Poznaniu.. Do obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego należy pełen zakres czynności określonych w przepisach ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1332 ze zm.)., w szczególności: a) sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych obejmujących Budowę boiska wielofunkcyjnego przy ul. Nadolnik w Poznaniu.. b) sprawowanie kontroli nad prawidłowością wykonywania robót budowlanych, w tym zgodności wykonania robót z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarem robót udostępnionych przez Zamawiającego, a także obowiązującymi przepisami i zasadami wiedzy technicznej; c) udział w protokolarnym przekazaniu placu budowy; d) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowywanych wyrobów budowlanych; e) sprawdzanie i odbiór robót ulegających zakryciu i zanikowi; f) uzgadnianie z Zamawiającym ewentualnych zmian lub odstępstw od dokumentów wymienionych w lit. b) w trakcie realizacji inwestycji, wykonanie kosztorysów na roboty zamienne, uzupełniające lub dodatkowe oraz weryfikacja kosztorysów ofertowych dotyczących wykonania robót zamiennych, uzupełniających lub dodatkowych; g) współpraca z autorem dokumentów wymienionych w lit. b); h) uczestniczenie w procedurze odbiorów robót objętych nadzorem, w tym potwierdzanie stanu zaawansowania robót zgłaszanych przez ich wykonawcę do odbiorów częściowych; i) przygotowywanie protokołów odbioru robót objętych nadzorem w uzgodnieniu z Zamawiającym w ciągu 5 dni od dnia dokonania zgłoszenia wykonania tych robót przez ich wykonawcę i każdorazowe przesłanie ich Zamawiającemu drogą elektroniczną na adres e-mail wskazany w niniejszej umowie oraz pisemny udział w tych odbiorach celem potwierdzenia faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad; j) analizowanie dokumentacji wskazanej w lit. b) i zgłaszanie w imieniu Zamawiającego uwag do tej dokumentacji jej autorowi wyznaczając termin do ich usunięcia; k) kontrolowanie terminowości wykonania robót w celu dotrzymania terminów umownych, w tym informowanie Zamawiającego o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz poprawność wykonywania robót objętych nadzorem; l) kontrolowanie i nadzór spraw związanych z bezpieczeństwem i higieną pracy, ochroną przeciwpożarową i ochroną środowiska; m) bieżąca oraz interwencyjna - na żądanie Zamawiającego w przypadku zaistnienia takiej potrzeby - obecność na placu budowy, udokumentowana wpisami do dziennika budowy; n) wykonywanie na bieżąco, tj. z częstotliwością umożliwiającą odtworzenie całokształtu prowadzonych robót, dokumentacji fotograficznej w formie cyfrowej oraz przekazanie jej Zamawiającemu, w szczególności w zakresie robót ulegających zakryciu i zanikających; o) sprawowanie nadzoru nad robotami związanymi z usuwaniem wad i usterek; p) weryfikowanie poprawności prowadzenia dziennika budowy przez wykonawcę robót budowlanych; q) kontrolowanie poprawności sporządzenia przez wykonawcę robót geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej i przekazanie jej Zamawiającemu w pełnym, obowiązującym zakresie; r) wykonywanie innych czynności niezbędnych do prawidłowej i zgodnej z prawem realizacji inwestycji, w tym wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczących wykonywanych prac polegających m. in. na usunięciu nieprawidłowości lub zagrożeń. Zakres zadania inwestycyjnego, którego realizacja jest objęta nadzorem został szczegółowo wskazany w następujących dokumentach: a) projekt budowlano- wykonawczy stanowiący zał. nr 1 do SIWZ , b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiąca zał. nr 2 do SIWZ, c) przedmiar robót stanowiący zał. nr 3 do SIWZ. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów ani zastosowania aukcji elektronicznej. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy, do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego, jeśli w ciągu najbliższych 3 lat zaistnieje potrzeba wykonania podobnych usług w szczególności: pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi dotyczącymi boiska wielofunkcyjnego przy ul. Nadolnik w Poznaniu ,w tym nad wykonaniem oświetlenia boiska oraz systemu monitoringu boiska na warunkach określonych w umowie dotyczącej niniejszego zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Każdy Wykonawca musi złożyć ofertę na całość zamówienia. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, obowiązującymi normami i przepisami prawa. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów ani zastosowania aukcji elektronicznej.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/08/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
8000.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: IdL Projekt Marek Kopiński
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
14747.70
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Kompleksowe wykonywanie usług związanych ze sprzątaniem pomieszczeń biurowych i socjalnych w budynku RDW w Szamotułach oraz w budynku OD w Międzychodzie w podziale na 2 części
- Sukcesywne świadczenie usług drukarskich czasopism specjalistycznych w roku 2025
- Dostawa produktów leczniczych oraz wyrobów medycznych
- Zakup aparatu do echokardiografii na potrzeby Poradni Kardiologicznej
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kopiarek Wielkopolskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ DLA BUDOWY DROGI PIESZO - ROWEROWEJ NA ODCINKU OD PROJEKTOWANEJ KŁADKI PIESZO - ROWEROWEJ W PARKU WODZICZKI DO ULICY PUŁASKIEGO W POZNANIU
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie kompletnej dokumentacji wielobranżowej oraz sprawowanie nadzoru autorskiego podczas realizacji zadania inwestycyjnego pn.: "Rozbudowa ul. Górne Stawy w Pogórzu ".
- Kompleksowy nadzór inwestorski nad realizacją zadania "Budowa biogazowni do przetwarzania osadów ściekowych i bioodpadów w ramach oczyszczalni ścieków w Bytkowie"
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu z podziałem na 2 części: Cz. 1. nad rozbudową oraz przebudową budynku szkoły w Kłaninie", Cz. 2: nad rozbudową budynku warsztatów szkolnych PCKZiU w Pucku
- Sprawowanie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego dla inwestycji: Budowa zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych z infrastrukturą zewnętrzną i zagospodarowaniem terenu w Strzelcach Krajeńskich
- Sprawowanie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego w ramach zadania "Kompleksowa modernizacja energetyczna Szkoły Podstawowej w Gminie Korycin"
- Usługa pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży sanitarnej i elektrycznej
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.