To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-08-29
Ogłoszenie nr 500207137-N-2018 z dnia 29-08-2018 r.
Gmina Reszel: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w łącznej wysokości 2 362 954,00 zł
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 584134-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Reszel, Krajowy numer identyfikacyjny 51074361100000,
ul. Rynek
24,
11440
Reszel, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
89 755 00 31, e-mail
przetarg@ugreszel.pl, faks
897 550 031.
Adres strony internetowej (url): www.ugreszel.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w łącznej wysokości 2 362 954,00 zł
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):TB.271.15.2018.ZP
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług polegających na : Udzieleniu i obsłudze kredytu długoterminowego w łącznej wysokości 2 362 954,00 zł 2. Przedmiotem zamówienia został podzielony na części i obejmuje : 2.1. Część I - Kredyt w wysokości 324 720,00 zł - Kredyt na wyprzedzające finansowanie działań finansowanych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej na realizację zadania pn: wdrożenie e-usług w Gminie Reszel w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego, Działanie 3.1 Cyfrowa dostępność informacji sektora publicznego oraz wysoka jakość e-usług publicznych. Kredyt uruchamiany będzie w transzach w okresie od 01 października 2018 r. do 31 grudnia 2018 r. na poniesione i planowane wydatki na inwestycję w 2018 r. poprzez złożenie do banku pisemnej dyspozycji wypłaty przez zamawiającego (forma papierowa lub elektroniczna). 2.2. Część II - Kredyt w wysokości 189 649,00 zł - Kredyt na finansowanie planowanego deficytu budżetu z przeznaczeniem na wkład własny do realizowanego projektu pn: wdrożenie e-usług w Gminie Reszel w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego, Działanie 3.1 Cyfrowa dostępność informacji sektora publicznego oraz wysoka jakość e-usług publicznych. Kredyt uruchamiany będzie w transzach w okresie od 26 lipca 2018 r. do 31 grudnia 2018 r. na poniesione i planowane wydatki na inwestycję w 2018 r. poprzez złożenie do banku pisemnej dyspozycji wypłaty przez zamawiającego (forma papierowa lub elektroniczna). 2.3. Część III - Kredyt w wysokości 307 978,00 zł - Kredyt na finansowanie planowanego deficytu budżetu z przeznaczeniem na wkład własny do realizowanego projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej pn: prace remontowo-konserwacyjne budynku MOK na cele aktywizacji społeczno-zawodowej. Zadanie realizowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020, oś priorytetowa 8. Obszary wymagające rewitalizacji; działanie 8.1 Rewitalizacja obszarów miejskich. Kredyt uruchamiany będzie w transzach w okresie od 26 lipca 2018 r. do 31 grudnia 2018 r. na poniesione i planowane wydatki na inwestycję w 2018 r. poprzez złożenie do banku pisemnej dyspozycji wypłaty przez zamawiającego (forma papierowa lub elektroniczna). 2.4. Część IV - Kredyt w wysokości 1 540 607,00 zł - Kredyt na finansowanie planowanego deficytu budżetu z przeznaczeniem na realizację zadań inwestycyjnych. Kredyt uruchamiany będzie w transzach w okresie od 26 lipca 2018 r. do 31 grudnia 2018 r. na poniesione i planowane wydatki inwestycyjne w 2018 r. poprzez złożenie do banku pisemnej dyspozycji wypłaty przez zamawiającego (forma papierowa lub elektroniczna). 2.5. Zakres przedmiotu zamówienia - dotyczy wszystkich części : 1.Odsetki naliczane są w okresach miesięcznych od faktycznie wykorzystanych środków i płatne do dnia 20 każdego miesiąca za miesiąc poprzedni. Bank prześle informację o przypadających do zapłaty odsetkach za dany okres rozliczeniowy. 2. Odsetki od zaciągniętego kredytu nie będą kapitalizowane. 3. Bank nie pobierze prowizji przygotowawczej. 4. Bank nie pobierze prowizji od zaangażowania kredytu. 5. Marża banku będzie spłacana wraz z oprocentowaniem kredytu. 6. Dla wyznaczenia wysokości odsetek przyjmuje się rok równy 365/366 dni oraz rzeczywistą liczbę dni w kwartale. 7.Bank będzie przedkładał zamawiającemu, w terminie siedmiu dni po zakończonym miesiącu, informację o aktualnym stanie zadłużenia oraz szacowanych niewymagalnych odsetkach przypadających do zapłaty do końca okresu kredytowania (forma papierowa lub elektroniczna na adres e-mail: skarbnik@ugreszel.pl ). 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wcześniejszej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat. 9. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wydłużenia terminu spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat. Wydłużenie terminu spłaty kredytu wymaga zgodnych oświadczeń woli Zamawiającego i Wykonawcy dla swej ważności w formie pisemnej w postaci aneksu do umowy. 10. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany wysokości rat,w poszczególnych latach, przyjętych do spłaty bez ponoszenia dodatkowych opłat. 11. Prawne zabezpieczeniem kredytu stanowić będzie weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową. 12. Na cenę kredytu składa się: a) oprocentowanie kredytu wg zmiennej stopy WIBOR 1 M. Dla porównywalności ofert w ofercie należy przyjąć WIBOR 1M wg notowań na dzień 02.07.2018 r. b) marża banku - stała w okresie spłaty kredytu, 13. Rozliczenia między zamawiającym, a wykonawcą będą prowadzone w PLN. 14. Wszystkie koszty związane ze sporządzeniem oferty ponosi wykonawca.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 324 720,00 zł |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31/07/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
4654.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Bank Spółdzielczy w Reszlu
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
3185.20
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 189 649,00 zł |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31/07/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
23804.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Bank Spółdzielczy w Reszlu
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
16909.75
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 307 978,00 zł |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31/07/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
40938.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Bank Spółdzielczy w Reszlu
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
28166.80
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1 540 607,00 zł |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31/07/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
363006.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Bank Spółdzielczy w Reszlu
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
265795.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI RESZEL
więcej: przetargi RESZEL »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kredyt bankowy długoterminowy w wysokości 1 800.000,00 PLN z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu na 2025 rok
- Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w kwocie 2.500.000,00 zł
- Kredyt na sfinansowanie przejściowego deficytu budżetowego w 2025 roku
- BANKOWA OBSŁUGA BUDŻETU MIASTA PRZEMYŚLA I MIEJSKICH JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH PRZEZ 36 MIESIĘCY LICZĄC OD 1 LIPCA 2025 R
- Kredyt inwestycyjny.
- udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 20 771 671 PLN.
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.