To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-08-30
Ogłoszenie nr 500207357-N-2018 z dnia 30-08-2018 r.
Gmina Sorkwity: udzielenie kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Sorkwity oraz na spłatę zaciągniętych wcześniej zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 597452-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Sorkwity, Krajowy numer identyfikacyjny 54094300000,
ul. ul. Olsztyńska
,
11731
Sorkwity, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
0-89 742-81-79, e-mail
sorkwity@go2.pl, faks
0-89 742-85-30.
Adres strony internetowej (url): www.bop.gminasorkwity@pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
udzielenie kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Sorkwity oraz na spłatę zaciągniętych wcześniej zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):PF.271.01.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiot zamówienia obejmuje udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1.000.000,00 złotych z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Sorkwity w kwocie 650.000,00 złotych oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek w kwocie 350.000,00 złotych. 2. Udzielenie kredytu długoterminowego będzie odbywało się na następujących zasadach: 1) źródłem dochodów, z którego nastąpi spłata kredytu z odsetkami będą wpływy z dochodów własnych Gminy Sorkwity, 2) formą zabezpieczenia spłaty kredytu będzie weksel in blanco, kontrasygnata skarbnika będzie znajdowała się na deklaracji wekslowej i umowie, 3) kredyt wykorzystany zostanie w dwóch transzach po 500.000,00 złotych każda, 4) przewidywane terminy uruchomienia transz kredytu: sierpień 2018 r.,październik 2018r. , 5) spłata kredytu będzie się odbywała w ostatnim dniu roboczym miesiąca kończącego kwartał, w kwartalnych równych częściach (ratach) w okresie od dnia 1 stycznia 2031 r. do dnia 31 grudnia 2032 r. z uwzględnieniem: a) spłaty wierzytelności w roku 2031 r. w łącznej wysokości 500.000,00 złotych, b) spłaty wierzytelności w roku 2032 r. w łącznej wysokości 500.000,00 złotych, 6) spłata odsetek będzie następowała w okresach miesięcznych, w ostatnim dniu roboczym danego miesiąca rozpoczynając od miesiąca, w którym zostanie uruchomiona druga transza kredytu, odsetki liczone będą wyłącznie od wartości faktycznego zadłużenia, 7) przy wyliczeniu ceny usługi należy przyjąć stawkę WIBOR-3M z dnia 06.08.2018 r., 8) koszt obsługi kredytu może ulec zmianie tylko w zakresie stawki WIBOR, jako koszt obsługi uwzględnić wszystkie opłaty, odsetki , prowizje, itp., 9) zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania wcześniejszej spłaty kredytu (rat) bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych opłat oraz możliwość przesunięcia spłaty kredytu (rat), 10) zamawiający dopuszcza możliwość zmiany, w tym wydłużenia harmonogramu spłaty kredytu, w szczególnych okolicznościach leżących po jego stronie, po uprzednim uzyskaniu pisemnej zgody wykonawcy na wprowadzenie zmiany, 11) prowizja za uruchomienie kredytu pobrana będzie jednorazowo w momencie uruchomienia kredytu. 4. Uchwała Regionalnej Izby Obrachunkowej w sprawie opinii o możliwości spłaty kredytu przez Gminę Sorkwity stanowi załącznik nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej SIWZ. 5. Uchwała Regionalnej Izby Obrachunkowej w sprawie opinii o możliwości sfinansowania deficytu budżetowego stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. 6. Uchwała Regionalnej Izby Obrachunkowej w sprawie opinii o projekcie uchwały budżetowej na 2018 rok stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. 7. Uchwała Regionalnej Izby Obrachunkowej w sprawie opinii o projekcie Wieloletniej Prognozy Finansowej na lata 2018-2032 stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. 8. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia były zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 z późn. zm.): 1) osoby wykonujące czynności kierownika w instytucjach finansowych obejmujące: planowanie, nadzorowanie i koordynowanie działań pracowników instytucji; nawiązywanie i utrzymywanie stosunków z klientami indywidualnymi i biznesowymi; zapewnianie klientom doradztwa i pomocy w zakresie ich potrzeb finansowych; badanie, ocenianie i rozpatrywanie wniosków o kredyt; monitorowanie decyzji w sprawie przedłużenia kredytu; przeprowadzanie dochodzeń finansowych; nadzorowanie przepływu środków pieniężnych i instrumentów finansowych; przygotowywanie sprawozdań finansowych i regulacyjnych; 2) osoby wykonujące czynności analityka finansowego obejmujące: analizowanie informacji finansowych w celu przygotowywania prognoz dotyczących przedsiębiorstwa, które są wykorzystywane podczas podejmowania decyzji inwestycyjnych; gromadzenie wiedzy i aktualnych informacji na temat osiągnięć w dziedzinie finansów i teorii ekonomicznych; interpretowanie danych wpływających na programy inwestycyjne; rekomendowanie inwestycji i terminów inwestowania przedsiębiorstwom. 9. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia z poszanowaniem zasad bezpieczeństwa i higieny pracy. 10. Zamawiający nie dopuszcza możliwości sporządzania dla potencjalnych wykonawców informacji o sytuacji finansowej gminy wg wzorów i wytycznych wynikających z ich indywidualnych przepisów.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 66113000-5
Dodatkowe kody CPV: 66000000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/08/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
690000.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Sprawdź tą firmę:
dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Bank Spółdzielczy w Mikołajkach
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
498258.22
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Udzielenie i obsługa kredytu bankowego w 2025 roku na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu emisji papierów wartościowych oraz zaciągniętych pożyczek i kredytów
- Kredyt inwestycyjny.
- udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 20 771 671 PLN.
- Kredyt bankowy długoterminowy w wysokości 24.000.000 PLN.
- Oświetlenie ulic miasta Włocławek w zakresie dostaw energii elektrycznej.
- Kredyt długoterminowy - 205 mln (usługa udzielenia kredytu).
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.