eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupsk › organizacja i przeprowadzenie zajęć warsztatowo-szkoleniowych dla uczestników projektu "Rodzina w Centrum - wsparcie systemu pieczy zastępczej w powiecie słupskim"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-08-30

Ogłoszenie nr 500207809-N-2018 z dnia 30-08-2018 r.

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie: organizacja i przeprowadzenie zajęć warsztatowo-szkoleniowych dla uczestników projektu "Rodzina w Centrum - wsparcie systemu pieczy zastępczej w powiecie słupskim"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Rodzina w Centrum - wsparcie systemu pieczy zastępczej w powiecie słupskim

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 594210-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, Krajowy numer identyfikacyjny 77098307000000, ul. Al. Sienkiewicza 20, 76200 Słupsk, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 598 414 311, e-mail sekretariat@pcpr.slupsk.pl, faks 598 410 196.
Adres strony internetowej (url): www.bip.pcpr.slupsk.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

organizacja i przeprowadzenie zajęć warsztatowo-szkoleniowych dla uczestników projektu "Rodzina w Centrum - wsparcie systemu pieczy zastępczej w powiecie słupskim"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

OR.02.222.2.18

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

3.2.1 Grupa docelowa: 16 osób sprawujących pieczę zastępczą. 3.2.2 Cel szkoleń: podniesienie kompetencji wychowawczych rodziców zastępczych. 3.2.3 Liczba szkoleń specjalistycznych: 5 szkoleń, z czego każdy uczestnik weźmie udział w co najmniej 3 szkoleniach. 3.2.4 Tematyka szkoleń: a) praca z dzieckiem z ADHD b) cyberprzemoc - zagrożenia w sieci; c) bezpieczne więzi - budowanie prawidłowych pozbawionych przemocy relacji z dzieckiem; d) wykorzystanie seksualne - jak rozpoznać i jak pomóc dziecku w takiej sytuacji; e) zaburzenia jedzenia u dziecka; 3.2.5 Czas trwania: łącznie 30 godzin dydaktycznych, z czego 6 godzin dydaktycznych na 1 szkolenie (2 spotkania po 3 godz. dydaktyczne). 3.2.6 Termin realizacji części II - w okresie od 1 września 2018 r. do 30 listopada 2018 r., spotkania będą odbywały się w dni robocze od poniedziałku do piątku (maksymalnie dwa spotkania w tygodniu) w godzinach od 09:00 do 13:00 (w tym jedna przerwa 15-minutowa). Dokładny termin i godziny szkoleń ustalone zostaną z Wykonawcą na etapie podpisywania umowy. 3.2.7 Miejsce realizacji zamówienia: siedziba Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Słupsku przy Al. Sienkiewicza 20 (zapewnienie sali szkoleniowej, poczęstunku dla uczestników/czek oraz poniesienie kosztów związanych z dojazdem uczestników na spotkania leży po stronie Zamawiającego. 3.2.8 Materiały papiernicze i piśmiennicze niezbędne do realizacji szkoleń mogą zostać zapewnione przez Zamawiającego tylko i wyłącznie po wcześniejszym zgłoszeniu tego przez Wykonawcę (wykaz materiałów papierniczych i piśmienniczych musi zostać zaakceptowany przez Zamawiającego). 3.2.9 Wykonawca zobowiązany jest do: a) przeprowadzenia szkoleń zgodnie z umową, b) zapewnienia materiałów szkoleniowych dla 16 uczestników projektu oraz jeden dodatkowy do dokumentacji projektowej, c) zapewnienia innych materiałów piśmienniczych i papierniczych niezbędnych do przeprowadzenia zajęć, w przypadku gdy Wykonawca z wyprzedzeniem nie zgłosi takiej potrzeby Zamawiającemu, d) zapewnienia niezbędnych akcesoriów do przeprowadzenia zajęć, e) przygotowania konspektów zajęć szkoleniowych, prowadzenia dziennika zajęć wraz z listą obecności, pokwitowania odbioru materiałów szkoleniowych, f) oznakowania wszystkich dokumentów związanych z przygotowaniem i zorganizowaniem ww. szkoleń zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 214 - 2020.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 80510000-2


Dodatkowe kody CPV: 80570000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: SZKOLENIA SPECJALISTYCZNE

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 4055.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Doskonalenia Zawodowego w Słupsku
Email wykonawcy: zdz@zdz.slupsk.pl
Adres pocztowy: Ul. Szczecińskiej 57, 76-200 Słupsk
Kod pocztowy: 76-200
Miejscowość: Słupsk
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2370
Oferta z najniższą ceną/kosztem 100
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 4000
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.