eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupsk › organizacja i przeprowadzenie zajęć warsztatowo-szkoleniowych dla uczestników projektu "Rodzina w Centrum - wsparcie systemu pieczy zastępczej w powiecie słupskim".

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-08-30

Ogłoszenie nr 500207840-N-2018 z dnia 30-08-2018 r.

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie: organizacja i przeprowadzenie zajęć warsztatowo-szkoleniowych dla uczestników projektu "Rodzina w Centrum - wsparcie systemu pieczy zastępczej w powiecie słupskim".

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Rodzina w Centrum - wsparcie systemu pieczy zastępczej w powiecie słupskim

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 603766-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, Krajowy numer identyfikacyjny 77098307000000, ul. Al. Sienkiewicza 20, 76200 Słupsk, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 598 414 311, e-mail sekretariat@pcpr.slupsk.pl, faks 598 410 196.
Adres strony internetowej (url): www.bip.pcpr.slupsk.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

organizacja i przeprowadzenie zajęć warsztatowo-szkoleniowych dla uczestników projektu "Rodzina w Centrum - wsparcie systemu pieczy zastępczej w powiecie słupskim".

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

OR.02.222.3.18

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

3.1.1 Grupa docelowa: Warsztat jest skierowany do 10 usamodzielnianych wychowanków pieczy zastępczej w wieku powyżej 15 roku życia z powiatu słupskiego. 3.1.2 Celem warsztatu jest wzrost kompetencji społecznych uczestników, tj. nabycie umiejętności zachowania asertywnego, poprawa komunikacji interpersonalnej i zweryfikowanie u uczestników wiedzy na temat roli kobiety i mężczyzny w rodzinie, stereotypów dotyczących płci oraz możliwości rozwiązywania konfliktów rodzinnych oraz integracja uczestników. 3.1.3 Zakres tematyczny: trening integracyjny, asertywność, komunikacja interpersonalna, rola kobiety i mężczyzny w rodzinie. Zamówienie realizowane będzie w jednej grupie 10 - osobowej w łącznej ilości 9 godzin dydaktycznych (3 spotkania po 3 godziny dydaktyczne), w tym 80% czasu trwania warsztatów przeprowadzić należy za pomocą aktywnych metod pracy z grupą, tj.: dyskusja, ćwiczenia, gry, itp. 3.1.4 Termin realizacji części I - do 31 października 2018 r. spotkania będą odbywały się w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 16.00 do 18.30 (w tym przerwa 15-minutowa), 3 spotkania po 3 godziny dydaktyczne (dokładny terminarz spotkań ustalony zostanie z Wykonawcą na etapie podpisywania umowy, przy czym co najmniej jedno spotkanie odbędzie się we wrześniu). 3.1.5 Miejsce realizacji zamówienia: siedziba Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Słupsku przy Al. Sienkiewicza 20. Zamawiający zapewnienia salę szkoleniową oraz zwrot kosztów dojazdu uczestnikom/czkom na zajęcia. 3.1.6 Materiały papiernicze i piśmiennicze niezbędne do realizacji zapewnia Wykonawca. 3.1.7 Wykonawca zobowiązany jest do: a) przeprowadzenia warsztatu zgodnie z umową, b) zapewnienia materiałów szkoleniowych dla każdego uczestnika projektu (w tym jeden dodatkowy do dokumentacji projektowej), niezbędnych akcesoriów do przeprowadzenia zajęć, innych materiałów piśmienniczych i papierniczych niezbędnych do przeprowadzenia zajęć, c) przygotowania konspektów zajęć warsztatowych, prowadzenia dziennika zajęć wraz z listą obecności, pokwitowania odbioru materiałów szkoleniowych, d) przygotowania i przeprowadzenia z uczestnikami ankiet początkowych (w pierwszym dniu zajęć) i ankiet końcowych (w ostatnim dniu zajęć) badających kompetencje społeczne uczestników (w tym z zakresu asertywności, komunikacji interpersonalnej, wiedzy nt. roli kobiety i mężczyzny w rodzinie, stereotypów dotyczących płci, rozwiązywania problemów) oraz sporządzenia analizy tych ankiet, e) oznakowania wszystkich dokumentów związanych z przygotowaniem i zorganizowaniem ww. warsztatów zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 - 2020.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 80510000-2


Dodatkowe kody CPV: 80570000-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: warsztat kompetencji społecznych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1565
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PERSONA Centrum Psychologiczno-Szkoleniowe Katarzyna Gajewska
Email wykonawcy: kagajewska@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Aleja Różana 71/1, 76-200 Włynkówko
Kod pocztowy: 76-200
Miejscowość: Włynkówko
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 774
Oferta z najniższą ceną/kosztem 774
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 880
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.