To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-09-03
Ogłoszenie nr 500209984-N-2018 z dnia 03-09-2018 r.
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im. Pamięci Ofiar Terroryzmu 11 Września 2001 Roku reprezentowany przez Dyrektora Szkoły: Etap II - WYNAJEM POKOI WRAZ Z INNYMI POMIESZCZENIAMI NA POTRZEBY ZAKWATEROWANIA WYCHOWANKÓW I PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI INTERNATU DLA ZESPOŁU SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH IM. PAMIĘCI OFIAR TERRORYZMU 11 WRZEŚNIA 2001 ROKU W KALISZU POMORSKIM
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 602366-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im. Pamięci Ofiar Terroryzmu 11 Września 2001 Roku reprezentowany przez Dyrektora Szkoły, Krajowy numer identyfikacyjny 33128278100000,
ul. ul. Wolności
20,
78540
Kalisz Pomorski, woj.
zachodniopomorskie, państwo
Polska, tel.
94 361 63 56, e-mail
zsp.kalisz@wp.pl, faks
94 361 68 03.
Adres strony internetowej (url): www.zsp.kalisz.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Jednostka oświatowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Etap II - WYNAJEM POKOI WRAZ Z INNYMI POMIESZCZENIAMI NA POTRZEBY ZAKWATEROWANIA WYCHOWANKÓW I PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI INTERNATU DLA ZESPOŁU SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH IM. PAMIĘCI OFIAR TERRORYZMU 11 WRZEŚNIA 2001 ROKU W KALISZU POMORSKIM
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie wynajmu pokoi wraz z innymi pomieszczeniami na potrzeby zakwaterowania wychowanków i prowadzenia działalności Internatu Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych im. Pamięci Ofiar Terroryzmu 11 Września 2001 Roku w Kaliszu Pomorskim w hotelu lub ośrodku lub obiekcie o następujących minimalnych wymogach bazy noclegowej: a) Zaoferowany obiekt powinien spełniać wymogi techniczne obiektów użyteczności publicznej określonych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, b) pomieszczenia 2, 3, 4, 5, 6 osobowe, c) pomieszczenia posiadające pełen węzeł sanitarny lub posiadające do nich bezpośredni dostęp, d) dostęp w pomieszczeniach lub na terenie ośrodka lub obiektu do Internetu, TV, e) w oferowanym obiekcie nie mogą być wynajmowane miejsca noclegowe dla innych użytkowników poza ZSP w Kaliszu Pomorskim, f) pokoje dla osób niepalących, g) zaoferowany obiekt musi być położony w Kaliszu Pomorskim, h) zaoferowany obiekt musi posiadać monitoring, i) pokoje wyposażone w podstawowe meble oraz sprzęt niezbędny do prawidłowego funkcjonowania ucznia tj. łóżko, szafy, szafki, lampki nocne, kołdry, poduszki itd.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 55.11.00.00 - Hotelarskie usługi noclegowe
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Wynajem pokoi wraz z innymi pomieszczeniami na potrzeby zakwaterowania wychowanków i prowadzenia działalności Internatu Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych na okres od 1 września 2018r. do 31 grudnia 2018r. na 30 miejsc noclegowych. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31/08/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
31200
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Robert Rulewicz
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
32400
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Wynajem pokoi wraz z innymi pomieszczeniami na potrzeby zakwaterowania wychowanków i prowadzenia działalności Internatu Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych na okres od 1 września 2018r. do 31 grudnia 2018r. na 30 miejsc noclegowych. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31/08/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
31200
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Rulewicz Robert
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
32400
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Wynajem pokoi wraz z innymi pomieszczeniami na potrzeby zakwaterowania wychowanków i prowadzenia działalności Internatu Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych na okres od 1 września 2018r. do 31 grudnia 2018r. na 30 miejsc noclegowych. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31/08/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
31200
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Rulewicz Robert
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
32400
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Wynajem pokoi wraz z innymi pomieszczeniami na potrzeby zakwaterowania wychowanków i prowadzenia działalności Internatu Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych na okres od 1 września 2018r. do 31 grudnia 2018r. na 30 miejsc noclegowych. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31/08/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
31200
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Rulewicz Robert
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
32400
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Wynajem pokoi wraz z innymi pomieszczeniami na potrzeby zakwaterowania wychowanków i prowadzenia działalności Internatu Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych na okres od 1 września 2018r. do 31 grudnia 2018r. na 30 miejsc noclegowych. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31/08/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
31200
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Usługowo-Handlowy Dariusz Chwiłkowski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
32400
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI KALISZ POMORSKI
więcej: przetargi KALISZ POMORSKI »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.