eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona GóraWdrożenie metody CAF 2006 w Urzędzie Miasta Zielona Góra, Urzędzie Miejskim w Nowej Soli oraz Urzędzie Miejskim Sulechów w ramach projektu pn. Nowoczesna administracja Lubuskiego Trójmiasta

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-03-21

Zielona Góra: Wdrożenie metody CAF 2006 w Urzędzie Miasta Zielona Góra, Urzędzie Miejskim w Nowej Soli oraz Urzędzie Miejskim Sulechów w ramach projektu pn. Nowoczesna administracja Lubuskiego Trójmiasta
Numer ogłoszenia: 50020 - 2011; data zamieszczenia: 21.03.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 9878 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Lubuskie Trójmiasto, ul. Podgórna 22, 65-424 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 68 456 49 47, faks 68 456 49 47.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Stowarzyszenie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wdrożenie metody CAF 2006 w Urzędzie Miasta Zielona Góra, Urzędzie Miejskim w Nowej Soli oraz Urzędzie Miejskim Sulechów w ramach projektu pn. Nowoczesna administracja Lubuskiego Trójmiasta.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi doradcze i szkoleniowe w zakresie wdrożenia metody CAF w 3 urzędach administracji samorządowej w ramach projektu pn. Nowoczesna administracja Lubuskiego Trójmiasta współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 5.2.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu o Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ. Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje w szczególności: 1) organizację i przeprowadzenie konsultacji, szkoleń i warsztatów, 2) zapewnienie wyspecjalizowanej kadry, zapewnienie zaplecza techniczno-organizacyjnego szkoleń, 4) przygotowanie materiałów szkoleniowych, edukacyjnych i informacyjnych, 5) zapewnienie poczęstunku podczas szkoleń, 6) opracowanie i przekazanie Zamawiającemu raportów i dokumentów określonych w OPZ oraz dokumentacji z przeprowadzonych szkoleń. W ramach usługi Wykonawca zapewni każdemu urzędowi: 1) konsultacje; 2) szkolenia; 3) warsztaty; 4) inne materiały i usługi określone w OPZ- niezbędne do wdrożenia CAF 2006. Wsparcie doradcze w ramach realizacji zamówienia to co najmniej 114 godzin konsultacji, sesji warsztatów i szkoleń określonych w opisie przedmiotu zamówienia dla pojedynczego urzędu, obejmujących wyłącznie czas bezpośrednich spotkań konsultantów z kierownikiem urzędu i nieobejmujących dojazdu konsultantów, rozmów telefonicznych, kontaktów mailowych itp. Minimalny, szczegółowy rozkład 114 godzin wsparcia doradczego w podziale na poszczególne fazy wdrożenia CAF 2006 dla UMZG oraz UMNS i UMS zawiera załącznik nr 2 do OPZ. Szczegółowe wymagania w zakresie dokumentacji zamówienia określa załącznik nr 3 do OPZ 80.53.20.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie zarządzania 79.41.10.00 - Ogólne usługi doradcze w zakresie zarządzania .

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.20.00-2, 79.41.10.00-8.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie realizowane w ramach projektu pn. Nowoczesna administracja Lubuskiego Trójmiasta współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 5.2.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.02.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Umberlla Consulting Sp. z o.o, ul. Konstancińska 11, 02-942 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 146341,46 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 86100,00

  • Oferta z najniższą ceną: 83200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 199087,80

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.