eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy TargZakup i dostawa podwozia samochodowego wraz z montażem i uruchomieniem kontenera ze zgniotem typu KP7 na odpady komunalne.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-09-03

Ogłoszenie nr 500210772-N-2018 z dnia 03-09-2018 r.

Gmina Miasto Nowy Targ: Zakup i dostawa podwozia samochodowego wraz z montażem i uruchomieniem kontenera ze zgniotem typu KP7 na odpady komunalne.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 588597-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500173585-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Miasto Nowy Targ, Krajowy numer identyfikacyjny 52395600000, ul. ul. Krzywa 1, 34400 Nowy Targ, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 182 611 244, e-mail krzysztof_iskra@um.nowytarg.pl, faks 182 662 312.
Adres strony internetowej (url): www.nowytarg.pl
Adres profilu nabywcy: www.nowytarg.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup i dostawa podwozia samochodowego wraz z montażem i uruchomieniem kontenera ze zgniotem typu KP7 na odpady komunalne.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.23.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa podwozia samochodowego wraz z montażem i uruchomieniem kontenera ze zgniotem typu KP7 na odpady komunalne. 2. Szczegółowa specyfikacja techniczna zamawianego podwozia: 1/ Wymagania ogólne: a) samochód nowy, rok produkcji pojazdu 2018 rok b) dostawa pojazdu do siedziby Zamawiającego w terminie do dwóch miesięcy od da-ty podpisania umowy - w cenie oferty, c) dostarczany przedmiot zamówienia wykonany będzie zgodnie z normami i przepi-sami umożliwiającymi rejestrację samochodu. Niezbędna dokumentacja potrzebna do rejestracji samochodu wraz z zamontowanym kontenerem KP7 zostanie dostar-czona w dniu dostawy przedmiotu zamówienia, d) wraz z przedmiotem zamówienia wykonawca przekazuje zamawiającemu: - pełną instrukcję techniczno- eksploatacyjną samochodu w języku polskim; - zestaw klucz), - trójkąt ostrzegawczy, - gaśnica, - komplet kluczyków, - książkę gwarancyjną. - książka pojazdu, - koło zapasowe, e) gwarancja na samochód: min. 24 m-ce, f) podwozie dostosowane do montażu i obsługi kontenera ze zgniotem na odpady ko-munalne typy KP7 tj: - masa kontenera - 1600 kg - długość kontenera z mechanizmem załadunkowym - 3800 mm - szerokość kontenera - 1730 mm - wysokość kontenera - 1540 mm g) montaż kontenera o którym mowa w lit f) na zamawianym podwoziu wraz z do-puszczeniem samochodu do ruchu drogowego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie. Dokumentacja techniczna kontenera KP7 w załączeniu nr 9 do SIWZ. 2/ Opis podwozia: a) podwozie rok produkcji 2018. b) wymiary samochodu: - szerokość całkowita na zewnątrz kabiny z lusterkami: od 2000 mm do 2900 mm - całkowita długość samochodu: 5800 mm do 6500 mm - długość przestrzeni ładunkowej: 3400-3600 mm c) kolor kabiny fabryczny biały lub pomarańczowy, d) rozstaw osi 3500-3800 mm, e) silnik o mocy min 150 KM, f) skrzynia biegów: manualna g) dopuszczalna masa całkowita pojazdu min 5000 kg, h) norma emisji spalin min. Euro 6, i) klimatyzacja automatyczna, j) centralny zamek, k) ilość miejsc w kabinie 3, l) okno w tylnej ścianie, m) przystawka odbioru mocy, n) oświetlenie zgodnie z obowiązującymi przepisami o) koła tylne podwójne, p) zbiornik na paliwo min 100 litrów, q) fotel amortyzowany kierowcy, r) belka ostrzegawcza typu LED na dachy kabiny z napisem ZGZiR, s) podnośnik hydrauliczny typu wywrot min 5t umożliwiający wyładowanie i opróż-nienie zebranych odpadów z kontenera typu KP7, t) instalacja hydrauliczna i elektryczna umożliwiająca obsługę i pracę kontenera typu KP7. 3. Inne postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia: 1/ wykonawca musi posiadać autoryzację producenta w zakresie sprzedaży i serwisu oferowanego podwozia, 2/ zamawiający wymaga aby wykonawca posiadał autoryzowany serwis podwozia, 3/ wykonawca zobowiązany jest dostarczyć w dniu przekazania przedmiotu zamówienia: -instrukcję obsługi w języku polskim dot. podwozia, - kartę gwarancyjną, - kartę pojazdu, -wszystkie dokumenty, które są niezbędne do rejestracji samochodu wraz z zamontowanym kontenerem typu KP7 obowiązujące na terenie RP. 4/ przeglądy serwisowe podwozia muszą odbywać się na terenie autoryzowanego serwisu producenta podwozia. 5/ koszty obsługi serwisowej wynikające z karty przeglądów producenta podwozia odbywające się w określonych okresach czasowych np. przegląd roczny obejmujący dojazd, materiały oraz koszty roboczogodzin serwisowych pokrywa zamawiający, 6/ wykonawca zobowiązuje się także: a/ w terminie nie później niż 2 dni roboczych od daty protokolarnego przekazania przedmiotu niniejszego zamówienia, nieodpłatnie przeszkolić min 2 operatorów - w zakresie obsługi i eksploatacji samochodu stanowiącego przedmiot niniejszego zamówienia, b/ wystawić dokument potwierdzający udział pracowników zamawiającego w szkoleniu. Lista osób przeznaczonych do szkolenia zostanie wykonawcy przekazana najpóźniej w dniu szkolenia. 4. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot umowy do: Zakładu Gospodarczego Zieleni i Rekreacji ul. Parkowa 13, 34-400 Nowy Targ. Wykonawca winien dostarczyć przedmiot zamówienia na własny koszt wraz z dokumentacją niezbędną do rejestracji samochodu wraz z zamontowanym kontenerem typu KP7.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 34139000-0


Dodatkowe kody CPV: 34139100-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 172000.00
Waluta Pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: CTC Sp. z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Radoszowska 1A
Kod pocztowy: 41-707
Miejscowość: Ruda Śląska
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 195500.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 195500.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 195500.00
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy. Wykonanie instalacji hydraulicznej oraz montaż kontenera KP-7 na podwoziu.


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.