To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-09-03
Ogłoszenie nr 500210814-N-2018 z dnia 03-09-2018 r.
Przedsiębiorstwo Składowania i Utylizacji Odpadów Sp. z o.o.: Remont silnika jednostki kogeneracyjnej Typu HE-KEC- 365/456- MG365-B z silnikiem gazowym MAN .
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 597472-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500182404-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Przedsiębiorstwo Składowania i Utylizacji Odpadów Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 27816576000000,
ul. ul. Zwycięstwa
36,
44100
Gliwice, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
032 3324019, 3316199, e-mail
sekretariat@skaldowiskogliwice.pl, faks
322 316 212.
Adres strony internetowej (url): sekretariat@skladowiskogliwice.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont silnika jednostki kogeneracyjnej Typu HE-KEC- 365/456- MG365-B z silnikiem gazowym MAN .
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):341/2/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ? Demontaż i transport zespołu kogeneracyjnego do warsztatu Wykonawcy. ? Wykonanie remontu zespołu kogeneracyjnego w warsztacie Wykonawcy. ? Docieranie silnika na specjalistycznym stanowisku w warsztacie Wykonawcy według harmonogramu MAN. ? Przeprowadzenie 24h próby na hamowni z obciążeniem do pełnej mocy znamionowej, potwierdzonej protokołem. ? Transport oraz montaż zespołu kogeneracyjnego w siedzibie Zamawiającego. ? Wykonawca zapewni przegląd jednostki po 400 Mth pracy- Wg kalendarza serwisowego producenta W zakresie wykonywanej usługi Wykonawca zobowiązany będzie do: ? Rozmontowania silnika ? Wymiany głowic cylindrycznych wraz z ich kompletnym uzbrojeniem ? Wymiany tulei cylindrowych ? Wymiany tłoków ( kompletnych pierścieni , panewek, śrub korbowodowych) ? Wymiana turbosprężarek ? Wymiany wszystkich niezbędnych uszczelek i o-ringów, ? Wymiany filtrów ( oleju, powietrza, separatora oleju, gazu) ? Wymiana oleju ? Wymiany świec zapłonowych ? Wymiany przewodów zapłonowych ? Wymiana uszczelnienia wału korbowodowego przód ? Wymiana panewek głównych ? Wymiana korbowodów ? Wymiana uszczelnień pomp obiegowych ? Wymiana kompensatorów gumowych obiegów wodnych ? Wymiana części otulin termicznych układu wydechowego ? Kontroli chłodnicy oleju ? Czyszczenia intercoolera'a ? Kontroli rozrusznika- ewentualnej wymiany ? Czyszczenia mieszalnika gazu ? Kontroli strategicznej czujników zamontowanych na silniku - ewentualnej ich wymianie ? Wymianie elementów drobnych hydraulicznych ( węże zaworki) na silniku ? Konserwacji prądnicy ( czyszczenie wymiana łożysk ) ? Czyszczenia wymienników ciepła ? Czyszczenie, lub wymiana zaworów trójdrożnych HT, ZHT Dodatkowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: ? Wykonawca zobowiązany jest do udzielania co najmniej 12 miesięcy gwarancji na całość usługi będącej przedmiotem zamówienia jednak nie więcej niż 20000 h pracy silnika po remoncie, licząc od daty podpisania przez obie strony protokołu odbioru poremontowego całości prac z wyszczególnieniem wykonanych prac oraz zużytych części i materiałów bez uwag i zastrzeżeń. ? Gwarancja obejmuje naprawę gwarancyjną w miejscu użytkowania agregatu. W przypadku gdy nie jest możliwa naprawa na miejscu, Wykonawca dokona odbioru i dostarczenia naprawionego agregatu na własny koszt. ? Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia monitoringu w trakcie trwania gwarancji w trybie 24h / dobę, 7 dni w tygodniu, gdzie prowadzona będzie kontrola parametrów monitorowanego agregatu, skąd udzielane będzie Zamawiającemu wsparcie techniczne w zakresie bieżących parametrów, zdarzeń i zaleceń w eksploatacji agregatów. ? Czas reakcji serwisu technicznego Wykonawcy w okresie gwarancyjnym wynosi 24 godziny od momentu zgłoszenia, łącznie z przystąpieniem do naprawy. ? Czas reakcji związany z usunięciem awarii wynosi do 4 -ch dni roboczych jednak nie dłużej niż 5 -ciu dni roboczych licząc od momentu zgłoszenia w formie pisemnej, przesłanej faksem lub pocztą elektroniczną przez Zamawiającego, faktu wystąpienia awarii. Za czas reakcji serwisu , o którym mowa powyżej rozumie się całkowite wykonanie przeglądu lub usuniecie awarii uszkodzonego przedmiotu umowy. W przypadku awarii, która wymaga zamówienia części i elementów niedostępnych w magazynie Wykonawcy, a niezbędnych do prawidłowej naprawy w/w/ urządzenia, czas naprawy zostanie uzgodniony pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym. ? Zamawiający zastrzega, że do remontu mają być użyte oryginalne części zamienne wykonane wg rysunku oraz dokumentacji producenta silnika, która jest dostępna w siedzibie Zamawiającego. ? W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego , Wykonawcy zobowiązani są przedstawić zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem spełnienia przez wykonawcę określonych norm jakości w postaci certyfikatu jakości ISO 9001 w zakresie kompletnego serwisu agregatów wytwarzających energię elektryczną i cieplną zasilanych biogazem lub równoważny. Wymagania stawiane Oferentom 1) Wykonawca usługi zapewni remont silnika w siedzibie Wykonawcy na specjalnym stanowisku przeznaczonym do prac remontowych silników spalinowych i prądnic. 2) Po przeprowadzonym remoncie Wykonawca usługi zapewnia przeprowadzenie 24 h próby na hamowni z obciążeniem do pełnej mocy znamionowej , potwierdzonej protokołem. 3) Wykonawca zapewni przegląd jednostki po 400 Mth pracy- Wg kalendarza serwisowego producenta 4) Koszty demontażu, transportu i montażu silnika jednostki kogeneracyjnej obciążają wykonawcę. 5) Po przeprowadzonym remoncie Wykonawca usługi zapewnia docieranie silnika na specjalistycznym stanowisku w warsztacie Wykonawcy według harmonogramu MAN. 6) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 50532300-6
Dodatkowe kody CPV: 42124100-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03/09/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
235000.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe HORUS-ENERGIA sp.zo.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
229000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 39-46 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Udzielnie zamówienia jest zgodne z przepisami, jest to tryb , w którym w odpowiedzi na publiczne ogłoszenie o zamówieniu oferty mogą składać wszyscy zainteresowani wykonawcy- art. 39 ustawy Pzp. Zamawiający wszczął postępowanie zamieszczając ogłoszenie w Biuletynie Zamówień Publicznych- art. 40 ust. 2 ustawy Pzp.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- "Pełnienie funkcji Nadzoru Autorskiego dla budowy i przebudowy odwodnienia w rejonie: ul. Orkana, ul. Goduli i ul. Nadbrzeżnej, ul. Zachodniej i ul. Słonecznej, ul. Łabędzkiej, wylotu W40 (...)
- Wykonanie ogrodzenia na terenie OW Czechowice w Gliwicach
- Dostawa odzieży i obuwia roboczego oraz środki ochrony indywidualnej w podziale na 4 części.
- Sukcesywne świadczenie usług transportowych osób, znak sprawy; DZPZ.283.28.2025.AP
- Przeprowadzenie szkoleń i kursów dla uczniów w ramach projektu: "Kształcimy dla przyszłości - ZSŁ w Gliwicach szkołą innowacji"
- Świadczenie usług serwisowych urządzeń prod. OLYMPUS dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej - Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
więcej: przetargi w Gliwicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.