To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-09-04
Ogłoszenie nr 500211139-N-2018 z dnia 04-09-2018 r.
Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Lubin: Utrzymanie dojazdów pożarowych na terenie Nadleśnictwa Lubin w 2018 r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 583745-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Lubin, Krajowy numer identyfikacyjny 93102398300000,
ul. ul. Spółdzielcza
18,
59300
Lubin, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
076 8412300, 01,01, e-mail
zbigniew.szyszynski@wroclaw.lasy.gov.pl, faks
768 412 301.
Adres strony internetowej (url): http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_wroclaw/nadl_lubin/zamowienia_publiczne
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: PGL Lasy Państwowe
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Utrzymanie dojazdów pożarowych na terenie Nadleśnictwa Lubin w 2018 r.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):S.270.166.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pod nazwą: "Utrzymanie dojazdów pożarowych na terenie Nadleśnictwa Lubin w 2018 r." 2) Lokalizacja dróg: teren Nadleśnictwo Lubin leśnictwo Tymowa. 3) Określenie przedmiotu i zakresu zamówienia: Aktualne uwarunkowania wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie utrzymanie dojazdów pożarowych obejmują: I. Utrzymanie dojazdu pożarowego nr 65 w Leśnictwie Tymowa oddz. 216~b, 215 ~d, 215~c, 214~d, 213~f,213~i, 220 j,224 o. ? Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. V-VI 2470,0 x3,5=8645,0 m2 wraz ze zjazdami o powierzchni 1310,25 m2 = 9955,25 m2 ? Nawierzchnia z tłucznia kamiennego naturalnego - warstwa dolna z kamienia podkładowego o frakcji 80-150 mm - grubość po zagęszczeniu 14 cm - o wym.: 2470,0 x3,5=8645,0 m2 wraz ze zjazdami o powierzchni 1310,25 m2 = 9955,25 m2 ? Nawierzchnia z tłucznia kamiennego - warstwa dolna z kamienia podkładowego o frakcji 70-150 mm o - każdy dalszy 1 cm grubości po zagęszczeniu Krotność = 2 = 9955,25 m2 ? Nawierzchnia z tłucznia kamiennego - warstwa górna z tłucznia o frakcji 0/31,5 mm - grubość po zagęszczeniu 7 cm wraz z zamiłowaniem = 9955,25 m2 ? Wykopy liniowe o ścianach pionowych głębokości do 1 m i szerokości dna do 0,4 m w gruntach kategorii IV i zamuleniu do 40 cm wraz z profilowaniem skarp - 12 m3 ? Formowanie i zagęszczanie nasypów o wysokości do 3,0 m spycharkami w gruncie kat III-IV o wymiarach 40,0*1,5/:2 w ilości 30 m3 II. Utrzymanie dojazdu pożarowego nr 64 w Leśnictwie Tymowa oddz.;220 ~c przy oddziałach 212 j i 220 d ? Wzmocnienie istniejącej nawierzchni z przygotowaniem do wykorzystania jako podbudowy przy użyciu tłucznia kamiennego twardego - grubość warstwy po zagęszczeniu 7 cm o wym. 120,0 *3,2 w ilości 384 m2 4) Szczegółowy zakres prac objętych przedmiotem zamówienia określony został w Programie funkcjonalno-użytkowym, który stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. a) wykonanie niezbędnych robót towarzyszących (zorganizowanie placu budowy, zaplecza budowy, uporządkowania terenu po pracach itp.), b) zorganizowanie i przeprowadzenie prób, badań i odbiorów, c) uporządkowanie i odtworzenie terenu po zakończeniu budowy, d) odpady inne niż niebezpieczne, powstałe w trakcie realizacji inwestycji - gromadzić w sposób selektywny i bezpieczny dla środowiska lub odprowadzić na składowisko komunalne. e) odpady niebezpieczne powstałe w trakcie realizacji inwestycji - gromadzić w sposób bezpieczny dla środowiska oraz przekazać specjalistycznej firmie zajmującej się utylizacją tego typu odpadów. 5) Oznaczenia wg CPV: 45.23.31.42-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg 6) Warunki wykonywania zamówienia: ? Wymagania dotyczące robót - wszystkie prace winny być zrealizowane, zgodnie z obowiązującymi przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż. z zaleceniami Inspektora nadzoru Zamawiającego zgodnie wytycznymi niniejszej SIWZ, a także jej pozostałymi załącznikami. 7) Szczegółowe warunki dotyczące zamówienia: W ramach wynagrodzenia Wykonawca uwzględni: a) w przypadku korzystania z podwykonawców koordynowanie robót podwykonawców ponosząc za nich pełną odpowiedzialność, b) wykonywanie prac z uwzględnieniem wszystkich warunków i nakazów wynikających z uzgodnień i zobowiązań wzajemnych, c) doprowadzenie do należytego stanu i porządku miejsca prowadzenia robót, a w szczególności dróg dojazdowych, które Wykonawca naruszy w celu realizacji przedmiotu zamówienia, d) naprawę ewentualnych szkód związanych z prowadzeniem robót wyrządzonych osobom trzecim lub uszkodzeniem mienia. 8) Warunki rękojmi i gwarancji: a) Na wykonany cały przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji minimum 12 miesięcy. b) Wzór karty gwarancyjnej stanowi załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ, który jest jednocześnie załącznikiem do umowy. c) Termin gwarancji liczony będzie od daty bezusterkowego protokołu końcowego odbioru robót budowlanych. d) Okresy gwarancji udzielane przez Podwykonawców muszą odpowiadać, co najmniej okresowi udzielonemu przez Wykonawcę i liczone będą od daty bezusterkowego protokołu końcowego odbioru robót budowlanych. 9) Uwagi wykonawcze. a) W niniejszej specyfikacji określono zasady prowadzenia robót związanych z usunięciem korzeni drzew i krzaków, wykonywanych w ramach robót przygotowawczych. Po wyznaczeniu przebiegu drogi przez geodezję Wykonawcy Inwestor wytnie wszystkie drzewa zatwierdzone do wycinki we własnym zakresie i pozyskany materiał odwiezie. Wykonawca zobowiązany jest do utylizacji, usunięcia na swój koszt pni, korzeni, karczy, krzaków z korzeniami oraz pozostałości po wycince drzew i karczowaniu poza teren budowy, zasypanie dołów. Roślinność istniejąca w pasie robót drogowych, nie przeznaczona do usunięcia, powinna być przez Wykonawcę zabezpieczona przed uszkodzeniem. Jeżeli roślinność, która ma być zachowana, zostanie uszkodzona lub zniszczona przez Wykonawcę, to powinna być ona odtworzona na koszt Wykonawcy, w sposób z zaakceptowany przez Zamawiającego. b) W ramach przedmiotowej inwestycji Zamawiający dopuszcza zastosowanie tylko kruszywa naturalnego. c) W związku z realizacją przedmiotu umowy Wykonawca we własnym zakresie uzgodni dojazd i zasady korzystania z dróg publicznych kierując sprawę do właściwego organu władz lokalnych pozyskując niezbędne opinie i decyzje w celu realizacji zamówienia. d) Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z: ? pozyskaniem niezbędnych opinii i decyzji dot. korzystaniem z dróg publicznych ? ewentualnymi roszczeniami odszkodowawczymi za zniszczenie dróg dojazdowych ? ewentualną naprawą dróg lokalnych wykorzystywanych jako dojazd. e) Do obowiązków Wykonawcy należy również naprawa na własny koszt wszelkich uszkodzeń na drogach dojazdowych powstałych w związku z wykonywaniem zleconych prac w tym transportu materiału. Po wykonaniu prac Wykonawca doprowadzi do należytego stanu i porządku tj. co najmniej do istniejącego przed rozpoczęciem prac miejsca prowadzenia robót, w szczególności te, które Wykonawca naruszy lub uszkodzi w celu realizacji przedmiotu zamówienia, a także nieruchomości, urządzenia i inne obiekty, które Wykonawca naruszy w celu realizacji przedmiotu zamówienia, oraz naprawi ewentualne szkody związane z prowadzeniem robót wyrządzone zamawiającemu i osobom trzecim. f) Wykonawca musi przedstawić Zamawiającemu deklarację zgodności z kopalni kruszyw na każdorazową dostawę wraz z dokumentem potwierdzającym ilość przywiezionego materiału samochodami dostawczymi w wyznaczone miejsce przez Zamawiającego. Każdy dokument potwierdzenia przywozu materiału winien zostać wystawiony przez kopalnię kruszywa z adnotacją o miejscu docelowym wywozu. Materiały użyte do wykonania zadania muszą posiadać deklaracje zgodności lub certyfikat zgodności z polską normą lub aprobatą techniczną w przypadku braku polskich norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane. Wykonawca wyłoniony w postępowaniu zobowiązany będzie dostarczyć w/w dokumenty w trakcie realizacji na każde żądanie Zamawiającego oraz przy odbiorze ostatecznym zadania. g) Dostawa materiału odbywać się będzie samochodami samowyładowczymi dopuszczonymi do ruchu. Dostawa może odbywać się sukcesywnie w ciągu określonego w umowie okresu. h) Załatwienie wszelkich formalności i kosztów związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia leży po stronie Wykonawcy robót.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08/08/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
428508.13
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: MGP ORKAN Sp. z o.o. SKA
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
527065.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z LUBINA
- Zakup zestawu kina cyfrowego do małej sali kinowej w Centrum Kultury MUZA w Lubinie
- Rozbudowa monitoringu wizyjnego miasta Lubina - ETAP V
więcej: przetargi w Lubinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bieżące utrzymanie i konserwacja dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Supraśl w 2024 roku
- Remont skrzyżowania Mikołowska/Boczna/Jodłowa ze zmianą organizacji ruchu.
- "Remont drogi gminnej Nr 115843R Blizne - Widoki w km 0+006 - 0+745"
- Modernizacja ciągu pieszego (chodnika) asfaltowego, wraz z rozbiórką istniejących przepustów na ciąg z betonowej kostki brukowej na długości ok 590 mb z odwodnieniem i zjazdami na ul. Szlacheckiej.
- Remonty dróg leśnych w Nadleśnictwie Myślenice w roku 2024
- Wykonanie prac remontowych na sieci kanalizacji sanitarnej wraz z robotami odtworzeniowymi w gm. Ujsoły
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.