eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa Górnicza › Dowóz niepełnosprawnych uczniów i podopiecznych Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej w roku szkolnym 2018/2019 z rejonu gminy Dąbrowa Górnicza do placówki i odwóz po zakończonych zajęciach oraz zapewnienie opiekuna w czasie przewozu (ZadaniaG, H, L)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-09-04

Ogłoszenie nr 500211691-N-2018 z dnia 04-09-2018 r.

Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej: Dowóz niepełnosprawnych uczniów i podopiecznych Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej w roku szkolnym 2018/2019 z rejonu gminy Dąbrowa Górnicza do placówki i odwóz po zakończonych zajęciach oraz zapewnienie opiekuna w czasie przewozu (Zadania: G, H, L)

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 579433-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej, Krajowy numer identyfikacyjny 364172377, ul. Swobodna 59, 41-303 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, państwo Polska, tel. (32)2612245, e-mail sosw@dabrowa-gornicza.pl, faks (32)2612245.
Adres strony internetowej (url): www.osw.dabrowa.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dowóz niepełnosprawnych uczniów i podopiecznych Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej w roku szkolnym 2018/2019 z rejonu gminy Dąbrowa Górnicza do placówki i odwóz po zakończonych zajęciach oraz zapewnienie opiekuna w czasie przewozu (Zadania: G, H, L)

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na usługę na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2017r., poz. 1579 z późn. zm.) o wartości zamówienia poniżej 221.000,00 EUR. Przedmiot zamówienia stanowi usługa polegająca na dowozie niepełnosprawnych uczniów i podopiecznych Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej w roku szkolnym 2018/2019 z rejonu gminy Dąbrowa Górnicza do placówki i odwóz po zakończonych zajęciach. Zamówienie obejmuje zapewnienie opiekuna w czasie przewozu. Opis tras, ich długość i przystanki na poszczególnych zadaniach zawierają Załączniki do umów nr 8/G, 8/H, 8/L stanowiące załącznik do niniejszej specyfikacji. Wstępne oszacowanie długości tras na poszczególne zadania: Zadanie G: 17 km (przewóz i odwóz, bez kilometrów dojazdowych) - przewóz 15 uczniów niepełnosprawnych w tym 2 uczniów na wózkach inwalidzkich oraz 1 opiekuna, Zadanie H: 27 km (przewóz i odwóz, bez kilometrów dojazdowych) - przewóz 15 uczniów niepełnosprawnych w tym 2 uczniów na wózkach inwalidzkich oraz 1 opiekuna Zadanie L: 51 km (przewóz i odwóz, bez kilometrów dojazdowych) - przewóz 15 uczniów niepełnosprawnych w tym 2 uczniów na wózkach inwalidzkich oraz 1 opiekuna. Zamawiający dopuszcza zmianę trasy w sytuacji niezależnej od Zamawiającego i Wykonawcy spowodowaną np. objazdami, większą liczbą przystanków, zmianą miejsc zamieszkania uczniów, zmianą ilości uczniów. Zmiany zaakceptowane przez Wykonawcę i Zamawiającego zostaną ujęte w formie aneksu do umowy podstawowej. Zamówienie będzie realizowane w okresie nie wcześniej niż od 04.09.2018r. do ostatniego dnia zajęć lekcyjnych w roku szkolnym 2018/2019 i nie dłużej niż do 19.06.2019r., z wyłączeniem przerw świątecznych, ferii zimowych, rozpoczęcia i zakończenia roku szkolnego i innych dni wolnych od zajęć. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na Zadanie G, i(-lub) Zadanie H i(-lub) Zadanie L i(-lub). Harmonogram przewozu (tj. czas przywozu i odwozu uczniów niepełnosprawnych) uzależniony będzie od rozkładu zajęć uzgodnionego z Dyrektorem placówki. Realizacja przedmiotu zamówienia musi odbywać się przy użyciu środków transportu spełniających wymagania techniczne obowiązujących przepisów, zapewniając maksymalne bezpieczeństwo, higienę i wygodę przewożonych osób niepełnosprawnych (ustawa Prawo o ruchu drogowym z dn. 20.06.1997r., Dz. U. z 2017r., poz. 1260 z późn. zm.; rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dn. 31.12.2002r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia, t.j. Dz. U. z 2016r. poz. 2022 z późn. zm.). Jeżeli Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedno zadanie, Zamawiający wymaga, aby dla każdej z tras (Zadania: G, H, L) wyznaczono do realizacji oddzielnie pojazdy, tzn. jeden pojazd nie może obsługiwać więcej niż jedną trasę. Każdy pojazd przeznaczony do realizacji poszczególnych zadań musi posiadać aktualne na dzień podpisania umowy badania techniczne oraz ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej i nieszczęśliwych wypadków. Na Wykonawcy ciąży obowiązek utrzymania tego stanu w całym okresie realizacji zamówienia. Zamawiający wymaga użycia do realizacji Zadań: G, H, L pojazdów wyprodukowanych po roku 2007. W przypadku awarii pojazdu Wykonawca zobowiązany będzie do niezwłocznego podstawienia pojazdu zastępczego o równorzędnym standardzie, nie później niż w ciągu 1 godziny od zaistnienia zdarzenia. Przez "równorzędny standard" rozumiane są parametry techniczne podane w formularzu ofertowym. Pojazd zastępczy musi być wyprodukowany po roku 2007. O wszelkich awariach lub spóźnieniach pojazdów Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie poinformować Dyrektora placówki. Usługi objęte niniejszym zamówieniem mają być świadczone środkami transportu przystosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych, pojazdem ogrzewanym i klimatyzowanym, wyposażonym co najmniej w: dotyczy Zadania G, H, L: windę lub najazdy przeznaczone dla wózków inwalidzkich, atestowany mechanizm mocowania wózków inwalidzkich, atestowane pasy bezpieczeństwa dla pasażerów na wózkach inwalidzkich, atestowane pasy bezpieczeństwa dla pasażerów, minimum 15 miejsc dla uczniów i podopiecznych w tym minimum 2 miejsca na wózki inwalidzkie, minimum 1 miejsce dla opiekuna, aktualne badania techniczne i aktualne ubezpieczenie OC i NW. Wykonawca zobowiąże osoby skierowane do realizacji zadania do zapoznania się i stosowania "Regulaminu sprawowania opieki nad uczniami w czasie dowozu do szkoły i odwozu ze szkoły w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej" (dostępny na stronie internetowej Zamawiającego). Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia opiekuna przewozu w telefon komórkowy i podania tego numeru Zamawiającemu. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia na każde zadanie kierowcy spełniającego wymagania określone w art. 39a ustawy o transporcie drogowym z dnia 6 września 2001r. (Dz. U. 2017 poz. 2200). Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia pełnoletniego opiekuna sprawującego opiekę nad uczniami i podopiecznymi. Wymagane jest, aby osoba skierowana do realizacji zadania: odbyła przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej (obligatoryjnie), posiadała przygotowanie do wykonywania podstawowych czynności opiekuńczo-pielęgnacyjnych wobec dzieci niepełnosprawnych intelektualnie i ruchowo, posiadała przygotowanie pedagogiczne, medyczne lub inne w obszarze opiekuńczym. Pojęcie "opieka nad uczniami i podopiecznymi" rozumiane jest jako zapewnienie warunków bezpieczeństwa i komfortu podczas wsiadania, wysiadania oraz przejazdu przewozem, eliminowaniu niewłaściwych zachowań podopiecznych zagrażających bezpieczeństwu jazdy, udzielaniu pierwszej pomocy przedmedycznej w sytuacji zagrażającej zdrowiu i życiu. Opiekunowie zapewniają i czuwają nad bezpieczeństwem dowożonych uczniów i podopiecznych od chwili ich wejścia do pojazdu na wyznaczonym przystanku do chwili przekazania pod opiekę wyznaczonemu pracownikowi Zamawiającego na terenie jego placówki. Podczas odwozu opiekunowie ponoszą odpowiedzialność za uczniów i podopiecznych od chwili ich przejęcia od wyznaczonego pracownika Zamawiającego do chwili opuszczenia pojazdu na wyznaczonym przystanku i przekazania pod opiekę rodzicom/opiekunom. Zamawiający nie dopuszcza łączenia funkcji kierowcy z funkcją opiekuna. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania i utrzymania w okresie obowiązywania umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności na sumę gwarancyjną minimum 100000 zł. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (dot. równoważności pod względem np. parametrów technicznych, roku produkcji). Należność za wykonanie przedmiotu zamówienia będzie rozliczana w układzie jednego miesiąca na podstawie przedłożonej faktury w terminie 30 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionego dokumentu.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 60100000-9


Dodatkowe kody CPV: 60130000-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Zadanie G: przewóz 15 uczniów niepełnosprawnych w tym 2 uczniów niepełnosprawnych z dzielnic Gołonóg, Podlesie do placówki i odwóz po zakończonych zajęciach oraz zapewnienie opiekuna w czasie przewozu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 37865.80
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe EUROCAR
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. 1 Maja 21
Kod pocztowy: 41-250
Miejscowość: Czeladź
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 39218.15
Oferta z najniższą ceną/kosztem 39218.15
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 39218.15
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Zadanie H: przewóz 15 uczniów niepełnosprawnych w tym 2 uczniów na wózkach inwalidzkich z dzielnic Łęknice, Reden, Gołonóg do placówki i odwóz po zakończonych zajęciach oraz zapewnienie opiekuna w czasie przewozu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 47152.80
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Uslugowo-Handlowa MAKNO
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Węglowa 4/8
Kod pocztowy: 41-250
Miejscowość: Czeladź
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 53846.10
Oferta z najniższą ceną/kosztem 53846.10
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 53846.10
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Zadanie L: przewóz 15 uczniów niepełnosprawnych w tym 2 uczniów na wózkach inwalidzkich z dzielnic Ratanice, Korzeniec, Zielona, Centrum do placówki i odwóz po zakończonych zajęciach oraz zapewnienie opiekuna w czasie przewozu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 67271.55
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Uslugowo-Handlowa MAKNO
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Węglowa 4/8
Kod pocztowy: 41-250
Miejscowość: Czeladź
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 81424.05
Oferta z najniższą ceną/kosztem 59723.55
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 81424.05
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.