eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rejowiec › "Wzrost jakości życia mieszkańców Rejowca poprzez rozbudowę małej infrastruktury sportowo - rekreacyjnej o charakterze wielopokoleniowym przy ul. Dąbrowskiego i ul. Fabrycznej "

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-09-05

Ogłoszenie nr 500212854-N-2018 z dnia 05-09-2018 r.

Gmina Rejowiec: "Wzrost jakości życia mieszkańców Rejowca poprzez rozbudowę małej infrastruktury sportowo - rekreacyjnej o charakterze wielopokoleniowym przy ul. Dąbrowskiego i ul. Fabrycznej "

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 592537-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Rejowiec, Krajowy numer identyfikacyjny 11019793100000, ul. ul. Wiktoryna Zaleskiego 1, 22360 Rejowiec, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 825 688 159, e-mail faza@rejowiec.pl, faks 825 688 753.
Adres strony internetowej (url): ugrejowiec.bip.e-zeto.eu

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Wzrost jakości życia mieszkańców Rejowca poprzez rozbudowę małej infrastruktury sportowo - rekreacyjnej o charakterze wielopokoleniowym przy ul. Dąbrowskiego i ul. Fabrycznej "

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PP.271.4.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa infrastruktury sportowo rekreacyjna w ramach projektu: Wzrost jakości życia mieszkańców Rejowca poprzez rozbudowę małej infrastruktury sportowo - rekreacyjnej o charakterze wielopokoleniowym przy ul. Dąbrowskiego i ul. Fabrycznej. 2. Projekt współfinansowany przez Ministerstwo Sportu i Turystyki w ramach: Programu rozwoju małej infrastruktury sportowo-rekreacyjnej o charakterze wielopokoleniowym - Otwarte Strefy Aktywności (OSA) EDYCJA 2018 Zadania obejmują budowę infrastruktury sportowo - rekreacyjnej w wariancie rozszerzonym, która funkcjonować będzie jako Otwarta Strefa Aktywności. Zadanie inwestycyjne obejmuje zagospodarowanie przestrzeni publicznej w Rejowcu w dwóch lokalizacjach: ul. Dąbrowskiego, dział. nr 225/6 (własność Gminy Rejowiec), powierzchnia 0,415 ha, ul. Fabryczna, dział. nr 972/3 (własność Gminy Rejowiec), powierzchnia 0,4225 ha. 3. Szczegółowy zakres przedmiotu umowy obejmuje : 1. dla lokalizacji przy ul. Dąbrowskiego w Rejowcu: a. siłowni plenerowej zainstalowanej na stałe, składającej się z następujących elementów: - Biegacz - 1 szt. - Koła Thai-chi - 1 szt. - Wyciskanie siedząc podwójne - 1 szt. - Jeździec - 1 szt. - Narciarz pojedynczy - 1 szt. - Wioślarz - 1 szt. Urządzenia muszą posiadać certyfikat, spełniający wymagania bezpieczeństwa zawarte w polskich normach: PN-EN 16630:2015, PN-EN 1176-1:2009, PN-EN 1176-7:2009 oraz oznaczone znakiem bezpieczeństwa "B". - tablica z regulaminem - 1 szt. - stojak rowerowy trzy stanowiskowy - 1 szt. - kosz na śmieci z kulą i daszkiem, stalowo - drewniany- 2 szt. - żeliwna ławka parkowa - 2 szt. - nasadzenia - 1 kpl. - alejka żwirowa - 220 mb b. "Strefy relaksu" składającej się z następujących elementów: - betonowy stół z drewnianymi krzesełkami do gry w szachy i warcaby - 2 szt. - ławka parkowa wiedeńska montowana do na stałe - 6 szt. - drewniana pergolia - 1 szt. - nasadzenia (drzewa liściaste, krzewy, trawy, byliny, pnącza ) - 1 kpl. - kosz na śmieci z kulą i daszkiem, stalowo - drewniany- 6 szt. c. placu zabaw o charakterze sprawnościowym składającym się z następujących elementów: - piaskownica - 1 szt. - huśtawka typu bocianie gniazdo - 1 szt. - karuzela tarczowa z siedziskiem A - 1 szt. - domek ze ścianką wspinaczkową - 1 szt. - stożek linowy mały - 1 szt. - pajęczyna - 1 szt. - tablica z regulaminem placu zabaw - 1 szt. - stojak rowerowy trzy stanowiskowy - 1 szt. - ławka parkowa wiedeńska montowana do na stałe - 2 szt. - kosz na śmieci z kulą i daszkiem stalowo - drewniany- 2 szt. - mata przerostowa - 130 m2 - metalowa furtka - 1 szt. - ogrodzenie metalowe placu zabaw - 83 mb Pod urządzeniami zabawowymi, zostanie rozłożona mata przerostowa, która stworzy strefę bezpieczeństwa uwzględniająca krytyczną wysokość upadku. Nawierzchnia bezpieczna będzie wykonana z gumowych mat przerostowych, montowanych na nawierzchni trawiastej. 2. dla lokalizacji przy ul. Fabrycznej w Rejowcu a. siłowni plenerowej zainstalowanej na stałe, składającej się z następujących elementów: - wahadło+ biegacz+ twister - 1 szt. - odwodziciel+ steper - 1 szt. - ławka + prostownik - 1 szt. - koła Thai-chi - 1 szt. - narciarz pojedynczy - 1 szt. - wioślarz - 1 szt. - stojak rowerowy trzystanowiskowy - 1 szt. - regulamin siłowni plenerowej - 1 szt. - kosz na śmieci z kulą i daszkiem stalowo - drewniany- 2 szt. - ławka parkowa wiedeńska montowana do na stałe - 2 szt. Urządzenia muszą posiadać certyfikat, spełniający wymagania bezpieczeństwa zawarty w polskich normach: PN-EN 16630:2015, PN-EN 1176-1:2009, PN-EN 1176-7:2009 oraz oznaczene znakiem bezpieczeństwa "B". b. "Strefy relaksu", składającej się z następujących elementów: - betonowy stół z drewnianymi krzesełkami do gry w szachy i warcaby - 2 szt. - ławka parkowa wiedeńska montowana do na stałe - 5 szt. - nasadzenia - 1 kpl. - kosz na śmieci z kulą i daszkiem stalowo - drewniany- 5 szt. - alejki żwirowe - 520 m2 - łąka kwietna (niska) - 125 m2 - łąka kwietna (wysoka) - 100 m2 - trawnik z siewu z zastosowaniem mieszanki traw - 220 m2 c. placu zabaw o charakterze sprawnościowym, składającym się z następujących elementów: - zestaw ze zjeżdżalnią - 1 zestaw - zjazd linowy - 1 szt. - sześciokąt linowy - 1 szt. - huśtawka podwójna - 1 szt. - tablica do malowania - 1 szt. - bujak osiołki - 1 szt. - tablica z regulaminem placu zabaw - 1 szt. - stojak rowerowy trzystanowiskowy - 1 szt. - ławka parkowa wiedeńska montowana do na stałe - 2 szt. - kosz na śmieci z kulą i daszkiem stalowo - drewniany- 2 szt. - mata przerostowa - 221 m2 - furtka metalowa - 1 szt. - ogrodzenie metalowe placu zabaw - 84 mb. Pod urządzeniami zabawowymi, zostanie rozłożona mata przerostowa, która stworzy strefę bezpieczeństwa uwzględniająca krytyczną wysokość upadku. Nawierzchnia bezpieczna będzie wykonana z gumowych mat przerostowych, montowana na nawierzchni trawiastej. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z załączoną dokumentacją projektową W przypadku gdy Zamawiający użył w dokumentacji przetargowej nazw znaków towarowych, patentów lub innych wskazujących na konkretny produkt, należy te nazwy rozumieć jako zobrazowanie niezbędnych do wykonania robót materiałów i określenie przykładowych parametrów minimalnych robót oczekiwanych przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza użycie produktów lub przedmiotów równoważnych, o ile ich zastosowanie jest zgodne z prawem polskim oraz jeżeli ich zastosowanie wraz pozostałymi materiałami i urządzeniami pozwoli uzyskać parametry elementów zastosowanych w dokumentacji projektowej; W przypadku gdy Zamawiający użył w opisie przedmiotu zamówienia oznaczeń norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust., 1-3 Ustawy Pzp należy je rozumieć jako przykładowe. Zamawiający zgodnie z art. 30 ust. 4 Ustawy Pzp dopuszcza w każdym przypadku zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w treści SIWZ. Każdorazowo gdy wskazana jest w niniejszej SIWZ lub załącznikach do SIWZ norma, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania "lub równoważna".

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 37410000-5


Dodatkowe kody CPV: 45112723-9, 45212140-9, 45112720-8, 45340000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

Klauzula informacyjna z art. 13 RODO Zgodnie z art. 13 ust 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE L.2016.119.1)dalej "RODO" informuję, iż: 1) Administratorem Pana/Pani danych osobowych przetwarzanych przez Urząd Miejski w Rejowcu, ul. Wiktoryna Zaleskiego 1, 22-360 Rejowiec 2) Kontakt z Panią Katarzyną Żółkiewską - Malicką, Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest pod adresem email: IODO@zeto.lublin.pl. Pani/ Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art 6 ust. 1 lit. C RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. "Wzrost jakości życia mieszkańców Rejowca poprzez rozbudowę małej infrastruktury sportowo - rekreacyjnej o charakterze wielopokoleniowym przy ul. Dąbrowskiego i ul. Fabrycznej " prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego ; 3) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej "ustawa Pzp"; 4) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 5) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 6) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 7) posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych** ; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 348395.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Usługi Inżynierskie mgr inż. Henryk Wierzbicki
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Bełżycka 3
Kod pocztowy: 24-160
Miejscowość: Wąwolnica
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 419000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 419000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 419000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.