To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-09-05
Ogłoszenie nr 500212932-N-2018 z dnia 05-09-2018 r.
Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji: Zakup i sukcesywna dostawa z montażem mebli biurowych.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 595629-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500184870-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji, Krajowy numer identyfikacyjny 1229324000000,
ul. ul. Stefana Batorego
5,
02-591
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
22 601 47 30, e-mail
bzp.wpp@mswia.gov.pl, faks
22 8456751, 6463708.
Adres strony internetowej (url): https://bip.mswia.gov.pl/zamowienia-publiczne
Adres profilu nabywcy: www.mswia.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa centralna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i sukcesywna dostawa z montażem mebli biurowych.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):BZP-WPP-2374-2-18-BAF-PN-MG/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Sukcesywna dostawa z montażem mebli biurowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) określony jest w Umowie, w tym w Załączniku nr 1 do Umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 39121000-6
Dodatkowe kody CPV: 39141300-5, 39143310-2, 39113000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
NAZWA: Zakup i sukcesywna dostawa z montażem mebli biurowych |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03/09/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
479886.18
Liczba otrzymanych ofert:
9
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ANWA Waldemar Cieślak
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
554421.27
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usługi autoryzowanego gwarancyjnego serwisu technicznego dla posiadanych przez Zamawiającego produktów składających się na rozwiązanie Hitachi Content Platform (HCP)
- Świadczenie usług weterynaryjnych z zakresu wykonywania zabiegów kastracji oraz elektronicznego znakowania psów i kotów, których właściciele zamieszkują na terenie m.st. Warszawy
- Przygotowanie i przeprowadzenie kontroli przedsięwzięć MŚP w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności w zakresie inwestycji A2.2.1
- Nadzór inwestorski nad remontem toalet parteru i pomieszczeń I piętra skrzydła północnego oraz klatek schodowych od wejścia D i G znajdujących się w budynku przy ul. Krakowskie Przedmieście 15
- Postępowanie na świadczenie usługi ochrony osób i mienia w obiektach filii Krajowej Szkoły Skarbowości w Kamionie
- Dostawa młynka mielącego
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli i wyposażenia w ramach projektu "Sukces w naszych rękach - kreatywna i innowacyjna edukacja"
- Dostawa odzieży operacyjnej na zasadach umowy najmu wraz z czynnościami pomocniczymi oraz dzierżawą i obsługą dystrybutorów w obrębie Bloku Operacyjnego
- Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu komputerowego, mebli w ramach projektu "Edukacja bez barier w Gminie Malczyce" - nr FEDS.08.01-IZ.00-0090/24
- Zakup wraz z dostawą mebli biurowych
- Zakup nowoczesnego wyposażenia pracowni w Zespole Szkół Ponadpodstawowych nr 6 Piotrkowie Trybunalskim.
- DOSTAWA I MONTAŻ MEBLI DLA JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH UNIWERSYTETU MEDYCZNEGO W ŁODZI
więcej: Różne siedziska i krzesła »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





