eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupsk › organizacja i przeprowadzenie zajęć warsztatowo-szkoleniowych dla uczestników projektu "Rodzina w Centrum - wsparcie systemu pieczy zastępczej w powiecie słupskim"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-09-05

Ogłoszenie nr 500213220-N-2018 z dnia 05-09-2018 r.

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie: organizacja i przeprowadzenie zajęć warsztatowo-szkoleniowych dla uczestników projektu "Rodzina w Centrum - wsparcie systemu pieczy zastępczej w powiecie słupskim"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Rodzina w Centrum - wsparcie systemu pieczy zastępczej w powiecie słupskim

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 594210-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, Krajowy numer identyfikacyjny 77098307000000, ul. Al. Sienkiewicza 20, 76200 Słupsk, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 598 414 311, e-mail sekretariat@pcpr.slupsk.pl, faks 598 410 196.
Adres strony internetowej (url): www.bip.pcpr.slupsk.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

organizacja i przeprowadzenie zajęć warsztatowo-szkoleniowych dla uczestników projektu "Rodzina w Centrum - wsparcie systemu pieczy zastępczej w powiecie słupskim"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

OR.02.222.2.18

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

3.4 Część IV - Indywidualne poradnictwo psychologiczne 3.4.1 Grupa docelowa: 16 dzieci z pieczy zastępczej w wieku od 7 do 15 roku życia zamieszkujące na terenie powiatu słupskiego. 3.4.2 Cel poradnictwa: systematyczne wsparcie, rozwiązywanie bieżących problemów. 3.4.3 Zamówienie realizowane będzie w formie indywidualnych konsultacji psychologicznych w łącznej liczbie 60 godzin dydaktycznych wg indywidualnych potrzeb dzieci, przy czym czas jednorazowego spotkania z jednym dzieckiem wynosi 45 minut. 3.4.4 Termin realizacji części IV - od 15 września 2018 r. do 31 maja 2019 r. w godzinach i terminach indywidualnie dostosowywanych do potrzeb uczestników projektu, przy czym zakłada się, że konsultacje odbywać się będą w godzinach popołudniowych, tj. najszybciej od 15.00 do maksymalnie 18.30 (terminy spotkań ustalane będą za pośrednictwem Zamawiającego) 3.4.5 Miejsce realizacji zamówienia: miejsce zamieszkania dzieci uczestniczących w indywidualnych poradach, tj. w miejscowościach na terenie powiatu słupskiego (koszty związane z dojazdem do miejsc zamieszkania dzieci leżą po stronie Wykonawcy). 3.4.6 Wykonawca zobowiązany jest do: a) przeprowadzenia indywidualnych porad psychologicznych w terminach uzgadnianych na bieżąco w trakcie trwania umowy z wyprzedzeniem co najmniej tygodniowym, b) prowadzenia dokumentacji przebiegu porad za pomocą indywidualnych kart konsultacji, c) oznakowania wszystkich dokumentów związanych z przygotowaniem i zorganizowaniem poradnictwa zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego an lata 2014 - 2020. 3.5 Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 80510000-2


Dodatkowe kody CPV: 80570000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Indywidualne konsultacje psychologiczne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 6000
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: BPR Consulting Paulina Zastróżna
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Radwańs 27/2U 90-540 Łódź
Kod pocztowy: 90-540
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 5520
Oferta z najniższą ceną/kosztem 100
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 11400
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.