Ogłoszenie z dnia 2018-09-06
Ogłoszenie nr 500213799-N-2018 z dnia 06-09-2018 r.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Gdańsku: ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE SZKOLEŃ PRACOWNIKÓW ODDZIAŁU ZUS W GDAŃSKU
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Gdańsku, Krajowy numer identyfikacyjny 000017756-00514,
ul. ul. Chmielna
27/33,
80-748
Gdańsk, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
583 078 200, e-mail
Malgorzata.Rzepko@zus.pl, faks
583 018 459.
Adres strony internetowej (url): www.zus.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE SZKOLEŃ PRACOWNIKÓW ODDZIAŁU ZUS W GDAŃSKU
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):100000/271/1/2018-ZAP
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem niniejszego zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkoleń pracowników Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Gdańsku, finansowanych w całości ze środków publicznych, w ramach poszczególnych części zamówienia. CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA: MS 6293 Rozwiązywanie problemów i wsparcie techniczne dla Windows7 lub równoważne MS-10969 Active Directory services with Windows Server lub równoważne CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA: MS 55197 Szkolenie Microsoft SharePoint Server 2016 for the Site Owner/Power User lub równoważne MS 55200 Szkolenie SharePoint 2016 Power User Training lub równoważne MS 20339-1 Szkolenie Planning and Administering SharePoint 2016 lub równoważne MS 20339-2 Advanced Technologies of SharePoint 2016 lub równoważne MS 55048 - No-Code SharePoint 2013-2016 Workflows with SharePoint Designer 2013 lub równoważne CZĘŚĆ III ZAMÓWIENIA: Querying Data with Transact-SQL (MS 20761) lub równoważne CZĘŚĆ IV ZAMÓWIENIA: RH124 - RED HAT System Administration I lub równoważne RH134 - RED HAT System Administration II lub równoważne CZĘŚĆ V ZAMÓWIENIA: EDB01 - Foundations of PostgreSQL Administration lub równoważne EDB03 - Kompleksowa Administracja PostgreSQL lub równoważne CZĘŚĆ VI ZAMÓWIENIA: Konfiguracja i obsługa systemu monitorowania serwerów i środowiska IT-ZABBIX 3.0 - podstawy, administracja i analiza danych w ZABBIX CZĘŚĆ VII ZAMÓWIENIA: Enterprise Architect dla znających UML CZĘŚĆ VIII ZAMÓWIENIA: Profesjonalne testowanie oprogramowania zgodne ze standardem ISTQB CZĘŚĆ IX ZAMÓWIENIA: Udzielanie pierwszej pomocy przedlekarskiej poszkodowanym pracownikom i Interesantom. CZĘŚĆ X ZAMÓWIENIA: Zarządzanie czasem, zarządzanie sobą w czasie. CZĘŚĆ XI ZAMÓWIENIA: Manager w obliczu konfliktów i trudnych sytuacji. CZĘŚĆ XII ZAMÓWIENIA: Obsługa Klientów z niepełnosprawnością. CZĘŚĆ XIII ZAMÓWIENIA: Równowaga między życiem osobistym, a zawodowym. CZĘŚĆ XIV ZAMÓWIENIA: Prawo pracy i czas pracy. CZĘŚĆ XV ZAMÓWIENIA: Podatek dochodowy od osób fizycznych w odniesieniu do wynagrodzeń i innych świadczeń na rzecz osób zatrudnionych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 80510000-2
Dodatkowe kody CPV: 80511000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
1. Postępowanie prowadzone jest na podstawie art. 138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2017r., poz. 1579 z późn. zm.). 2. Wartość zamówienia nie przekracza wartości określonej w art. 138g ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp, tj. nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 750 000 euro. 3. Przedmiotem zamówienia są usługi wymienione w załączniku XIV do dyrektywy 2014/24/UE oraz załączniku XVII do dyrektywy 2014/25/UE.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: Część IX |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Gdańsku unieważnił postępowanie w części IX, ponieważ nie pozostała żadna wiążąca oferta w tej części postępowania. W postępowaniu, w części IX złożono następujące oferty: Oferta nr 7 - Przedsiębiorstwo Wielobranżowe TAMARI, Tamara Duśko ul. Jesionowa 13/5, 80-261 Gdańsk Oferta nr 8 - Pomorski Oddział Okręgowy Polskiego Czerwonego Krzyża ul. Kurkowa 8, 80-803 Gdańsk Zamawiający, zgodnie z treścią Ogłoszenia o zamówieniu wezwał do złożenia dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie pkt. 5, Rozdział V Ogłoszenia. W związku z brakiem odpowiedzi, Zamawiający ponownie wezwał Wykonawców do złożenia dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu (zgodnie z pkt. 5, Rozdział V, w związku z pkt. 3 ppkt 2) z jednoczesnym wezwaniem do przedłużenia terminu związania ofertą - pkt. 3 Rozdział VIII Ogłoszenia. Żaden z ww. Wykonawców, którzy złożyli oferty w części IX zamówienia nie złożył wymaganych dokumentów, ani nie przedłużył terminu związania ofertą. W związku z powyższym Zamawiający unieważnił postępowanie w tej części Zamówienia. |
|
CZĘŚĆ NR: 10 NAZWA: Część X |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08/08/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
38621.25
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Regionalny Ośrodek Edukacji Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
23175.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 11 NAZWA: Część XI |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08/08/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
98387.50
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Akme - szkolenia Jolanta Sierpińska
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
44200.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 12 NAZWA: Część XII |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08/08/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
20544.00
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Akme - szkolenia Jolanta Sierpińska
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
12060.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 13 NAZWA: Część XIII |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08/08/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
82671.00
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Akme - szkolenia Jolanta Sierpińska
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
39000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 14 NAZWA: Część XIV |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08/08/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
6990.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Regionalny Ośrodek Edukacji Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
8800.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 15 NAZWA: Część XV |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08/08/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
3346.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Regionalny Ośrodek Edukacji Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
4410.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Nabycie subskrypcji na kompleksową usługę w celu utrzymania ciągłości pracy urządzeń zainstalowanych w serwerowni Centrum Usług Informatycznych Politechniki Gdańskiej
- DOSTAWA SAMOCHODU TYPU FURGON NIEOZNAKOWANY DO PRZEWOZU OSÓB W ILOŚCI 7-8 W ILOŚCI 1 SZT.
- Zaprojektowanie oraz wykonanie przebudowy i remontu hali 014A wraz z wymianą pokrycia dachowego w budynku nr 40 w celu stworzenia Laboratorium Systemów Konwersji Energii i Napędów, Wydział IMiO PG
- Budowa ekostrady rowerowej na trasie Śródmieście-Chełm
- Naprawa konstrukcji bramowych
- wynajem urządzeń nagłośnieniowych i konstrukcji scenicznych wraz z ich montażem, obsługą i demontażem na potrzeby wydarzenia w dniu 8.06.2025 9. Edycji Karnawału Latawców
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń SEP
- "CYFRYZACJA NAJSTARSZEGO KINA NA GÓRNYM ŚLĄSKU - KINA ROMA" Realizacja w ramach Programu Operacyjnego IV - Rozwój kin, Priorytet II - Cyfryzacja kin Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej
- Szkolenia dla nauczycieli w ramach projektu Młodzi Profesjonaliści
- Dostawa urządzeń i oprogramowania zwiększających odporność na cyberataki wraz z wdrożeniem w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczna Gmina Suchedniów"_2
- Przygotowanie i realizacja szkoleń i warsztatów dla kadry dydaktycznej Uniwersytetu Medycznego Białymstoku, w podziale na 3 części.
- Szkolenia lekarzy i lekarzy dentystów w ramach staży podyplomowych w 2025 roku z podziałem na dwie części
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.