eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrószkówZaprojektowanie i wykonanie nadbudowy wieży betonowej do celów p.poż. oraz wymiana istniejącej kabiny obserwacyjnej w Leśnictwie Chrzelice

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-09-06

Ogłoszenie nr 500214342-N-2018 z dnia 06-09-2018 r.

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Prószków: Zaprojektowanie i wykonanie nadbudowy wieży betonowej do celów p.poż. oraz wymiana istniejącej kabiny obserwacyjnej w Leśnictwie Chrzelice

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500205327-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Prószków, Krajowy numer identyfikacyjny 53056253228001, ul. ul. Opolska 11, 46-060 Prószków, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 77 4648022, 4648036, e-mail proszkow@katowice.lasy.gov.pl, faks 77 4648022.
Adres strony internetowej (url): https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_katowice/nadl_proszkow

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zaprojektowanie i wykonanie nadbudowy wieży betonowej do celów p.poż. oraz wymiana istniejącej kabiny obserwacyjnej w Leśnictwie Chrzelice

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZG.270.4.8.2018.PG

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pod nazwą: "Zaprojektowanie i wykonanie nadbudowy wieży betonowej do celów p.poż. oraz wymiana istniejącej kabiny obserwacyjnej w Leśnictwie Chrzelice". 2. Lokalizacja inwestycji: ? województwo opolskie, ? powiat prudnicki, ? gmina Biała, ? nr ewidencyjny działki 1628 - Leśnictwo Chrzelice, oddz. 384 3. W zakres niniejszego zamówienia wchodzi: I. ETAP I /ZAPROJEKTUJ/ a) sporządzenie koncepcji obiektu wraz ze zbiorczym zestawieniem kosztów realizacji, która po pisemnej akceptacji Zamawiającego, będzie podstawą do opracowania projektu budowlano-wykonawczego, STWiOR oraz kosztorysu inwestorskiego; b) wykonanie projektu budowlano-wykonawczego w 5 egz.; c) opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót w 3 egz.; d) opracowanie kosztorysu inwestorskiego w 2 egz.; e) wykonanie ww. dokumentacji na nośniku CD/DVD lub pendrive 1 szt.; f) uzyskanie wszelkich pozwoleń, opinii, uzgodnień i innych dokumentów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę, wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenia na budowę; g) Projekt budowlany nadbudowy istniejącej wieży żelbetowej przeciwpożarowej należy opracować uwzględniając ustalenia zawarte w decyzji nr GKZP.6733.1.2016 o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego wydanej przez Burmistrza Białej, 48-210 Biała, ul. Rynek 10 z dnia 22.06.2016 roku. h) Przed przystąpieniem do wykonania prac projektowych związanych z podnoszeniem wysokości wieży należy przeprowadzić odpowiednie obliczenia statyczne konstrukcji trzonu wieży i w zależności od obliczeń zaprojektować poszerzenie fundamentu wieży. i) Dokumentacja projektowa wieży powinna zawierać: - część opisową, - część rysunkową, - obliczenia statyczne, - informację o bezpieczeństwie i ochronie zdrowia, - instrukcję BHP, - instrukcję dla robót budowlano-montażowych, - instrukcję eksploatacji obiektu, - informację dot. ochrony p.poż., - instrukcję bezpiecznego korzystania z zewnętrznego podestu obserwatora, - instrukcję ewakuacji; - kosztorys inwestorski, - specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót (STWiOR), - kompletny projekt wykonawczy (szczegóły dotyczące podwyższenia wieży, kabiny obserwacyjnej, powierzchnia, kształt, wysokość i sposób jej montażu na szczycie wieży, rodzaju izolacji, ochrony antykorozyjnej, ilości oraz typu okien, sposób otwierania okien, rozwiązanie wejścia do kabiny i ciągu komunikacyjnego, pomosty, rzut i przekrój ogrodzenia, opis i zestawienie stali tarasu obserwatora, rozwiązanie instalacji odgromowej wieży i instalacji elektrycznej, ewentualne połączenie zbrojenia nowobudowanej części fundamentu z istniejącym fundamentem, zestawienie ilości i rodzaju zbrojenia, deskowanie fundamentu, rodzaj i marka betonu. Rysunki konstrukcyjne muszą zawierać wszystkie niezbędne wymiary konieczne do sprawdzenia wymagań podczas realizacji na warsztacie i budowie. - nadbudowa wieży winna być zaprojektowana i wykonana zgodnie z Instrukcją Ochrony Przeciwpożarowej Lasu (załącznik nr 6 - Wymagania dotyczące punktów obserwacyjnych) z 2012 roku, wprowadzonej do stosowania Zarządzeniem nr 54/11 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 21.11.2011 r.) j) Dokumentacja projektowa zostanie wykonana zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. (Dz.U. z 2013 r poz.1129) w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego. k) W trakcie realizacji inwestycji, projektant zobowiązany jest do sprawowania nadzoru autorskiego w całym okresie realizacji umowy. l) Rozwiązania wprowadzone w trakcie realizacji inwestycji w ramach nadzoru autorskiego, Projektant ma obowiązek nanieść na dokumentację budowy znajdującą się u kierownika budowy oraz na jednym egzemplarzu Zamawiającego lub w razie potrzeby wykonać dokumentację projektową zamienną. m) Zamawiający przewiduje weryfikację projektu budowlano-wykonawczego, STWIOR oraz kosztorysu inwestorskiego poprzez sporządzenie koreferatu przez osobę posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane. Koreferat będzie zawierał wykaz stwierdzonych wad, uchybień lub wskaże obszary, które wymagają wyjaśnienia zastosowanych rozwiązań projektowych, w zakresie zgodności z koncepcją Zamawiającego, umową i przepisami obowiązującego prawa. Koreferat zostanie przekazany projektantowi, który we wskazanym i uzgodnionym terminie (nie dłużej niż 7 dni roboczych) przygotuje odpowiedź do uwag zawartych w koreferacie. Po wyznaczonym terminie koreferent potwierdzi usunięcie wskazanych nieprawidłowości i tym samym Zamawiający potwierdzi w protokole odbioru, iż dokumentacja poddana sprawdzeniu została wykonana prawidłowo i została odebrana, co będzie podstawą do złożenia dokumentacji w Starostwie w Prudniku celem uzyskania decyzji pozwolenia na budowę. W przypadku konieczności uzupełnienia projektu budowlanego stwierdzonego przez Starostę Prudnickiego, Wykonawca niezwłocznie dokona niezbędnych poprawek. n) Po otrzymaniu przez Zamawiającego decyzji pozwolenia na budowę Zamawiający dokona końcowego odbioru dokumentacji projektowej. W trakcie odbioru sporządzony zostanie końcowy protokół odbioru dokumentacji projektowej. o) Z chwilą przekazania dokumentacji za końcowym protokołem zdawczo-odbiorczym prawa autorskie przechodzą na rzecz Zamawiającego. II. ETAP - WYBUDUJ a) wykonanie pełnego zakresu robót ujętych w projekcie budowlano-wykonawczym oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót; b) wykonanie niezbędnych robót towarzyszących (zorganizowanie placu budowy, zaplecza budowy, itp.); c) prowadzenie na bieżąco dziennika budowy, d) prowadzenie pełnej obsługi geodezyjnej w czasie robót; e) demontaż oraz ponowny montaż urządzeń i mebli znajdujących się w istniejącej kabinie obserwacyjnej, w tym służących do łączności radiowej z punktem alarmowo-dyspozycyjnym oraz baterii słonecznej, f) wykonanie instrukcji i oznakowań obiektu zgodnie z obowiązującymi przepisami. Tablice informacyjne i ostrzegawcze będą utrzymywane przez Wykonawcę przez cały okres realizacji budowy; g) zorganizowanie i przeprowadzenie prób, badań i odbiorów, h) uporządkowanie i odtworzenie terenu po zakończeniu budowy, i) odpady inne niż niebezpieczne, powstałe w trakcie realizacji inwestycji - gromadzić w sposób selektywny i bezpieczny dla środowiska oraz wykorzystać gospodarczo lub odprowadzić na składowisko komunalne. j) odpady niebezpieczne powstałe w trakcie realizacji inwestycji - gromadzić w sposób bezpieczny dla środowiska oraz przekazać specjalistycznej firmie zajmującej się utylizacją tego typu odpadów. k) przeprowadzenie szkolenia w zakresie ewakuacji z kabiny obserwacyjnej dla wyznaczonych przez Zamawiającego osób. l) wykonanie dokumentacji powykonawczej. m) zapewnienie w okresie gwarancji nieodpłatnych przeglądów gwarancyjnych;

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45200000-9


Dodatkowe kody CPV: 71220000-6, 71320000-7, 45213332-9, 45111291-4, 45111300-1, 45111200-0, 45223500-1, 45223000-6, 45320000-6, 45261210-9, 45450000-6, 45421100-5, 45442100-8, 45442000-7, 45443000-4, 45340000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/09/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 250000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Budowlane KOMIN-PIEC-BUD Roman Majcherczyk i wspólnicy s.j.
Email wykonawcy: komin@komin-piec-bud.com.pl
Adres pocztowy: ul. Grajewska 24
Kod pocztowy: 85-382
Miejscowość: Bydgoszcz
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 307500.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 307500.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 307500.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67, ust.1, pkt. 4 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie prawne: art.67, ust.1, pkt. 4 ustawy PZP - w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego, nie zostały złożone żadne oferty, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. Uzasadnienie faktyczne: W prowadzonym uprzednio przetargu nieograniczonym, w określonym przez Zamawiającego terminie składania ofert nie wpłynęła żadna oferta. Natomiast po terminie składania ofert z kilkugodzinnym opóźnieniem została złożona jedna oferta. W związku z faktem iż był to jedyny podmiot zainteresowany przedmiotem zamówienia który złożył ofertę, Zamawiający zdecydował udzielić zamówienia właśnie temu Wykonawcy. Na decyzję Zamawiającego o wyborze trybu udzielenia zamówienia wpłynął również fakt, iż jest to zamówienie znacznie rozciągnięte w czasie, którego terminowa realizacja uzależniona jest od szeregu decyzji administracyjnych stosownych organów.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.