eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LegionowoWykonanie prac związanych z utrzymaniem oznakowania pionowego w ciągach dróg powiatowych Powiatu Legionowskiego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-09-07

Ogłoszenie nr 500214863-N-2018 z dnia 07-09-2018 r.

Powiat Legionowski: Wykonanie prac związanych z utrzymaniem oznakowania pionowego w ciągach dróg powiatowych Powiatu Legionowskiego

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500199634-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiat Legionowski, Krajowy numer identyfikacyjny 1326985800000, ul. ul. gen. Władysława Sikorskiego 11, 05119 Legionowo, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 227 840 872, e-mail przetargi@powiat-legionowski.pl, faks 227 742 551.
Adres strony internetowej (url): bip.powiat-legionowski.pl zakładka Zamówienia Publiczne

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie prac związanych z utrzymaniem oznakowania pionowego w ciągach dróg powiatowych Powiatu Legionowskiego

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZPU.272.55.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót na rzecz Zamawiającego z zakresu bieżącego utrzymania oznakowania pionowego na drogach powiatowych Powiatu Legionowskiego zgodnie z załączoną specyfikacja techniczną wykonania i odbioru robót wg wykazu stanowiącego załącznik nr 1 do wzoru umowy. Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego na drogach powiatowych obejmuje wszystkie czynności przy montażu, demontażu, wymianie i konserwacji oznakowania pionowego. Wykonawca prace, o których mowa rozpoczynał będzie w określonych poniżej terminach: a) uszkodzone znaki wymienić należy w przeciągu maksimum 240 minut (4 godzin) od momentu zgłoszenia - powyżej tego czasu oferta będzie odrzucona, b) w sytuacjach awaryjnych wymogi określone wyżej obowiązują również w dni wolne od pracy, c) w przypadku zlecenia pisemnego Wykonawca zobowiązany będzie do wymiany uszkodzonych lub ustawienia brakujących znaków w ciągu do 5 dni roboczych od momentu przyjęcia zlecenia określającego zakres poszczególnych robót - powyżej tego terminu oferta zostanie odrzucona. 2. Materiały, stanowiące własność Zamawiającego niezbędne do wymiany lub ustawienia nowego oznakowania Wykonawca będzie każdorazowo pobierał z siedziby Zamawiającego. 3. Zamawiający działając na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę dwóch osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, a realizacja tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dn. 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r., poz. 108) na stanowiska: - kierowca samochodu dostawczego; - pracownika do montażu znaków pionowych. 4. Przewidywane ilości prac do wykonania: 1) Montaż kompletnego znaku (tarcza znaku na jednym słupku) 90 2) Demontaż kompletnego znaku (tarcza na jednym słupku) 75 3) Montaż tarczy znaku (na istniejącym słupku) 75 4) Demontaż tarczy znaku 75 5) Montaż kompletnego znaku (tarcza na dwóch słupkach) 60 6) Demontaż kompletnego znaku (tarcza na dwóch słupkach) 35 7) Wymiana lub naprawa pochylonego słupka 750 8) Odwrócenie tarczy znaku 1000 9) Umycie tarczy znaku 50 5. Okres gwarancji i rękojmi wynosi 12 miesięcy od daty bezusterkowego odbioru końcowego robót lub daty usunięcia wad stwierdzonych w czasie odbioru robót.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 34992200-9


Dodatkowe kody CPV: 34922100-7, 45316213-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/09/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 30210.20
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: STAMEL Stanisław Stachnik
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Niepodległości 73
Kod pocztowy: 05-135
Miejscowość: Wieliszew
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 37158.55
Oferta z najniższą ceną/kosztem 37158.55
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 37158.55
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Udzielenie zamówienia z wolnej ręki zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych - udzielenie zamówienia w okresie 3-ch lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu wykonawcy robót polegającego na powtórzeniu podobnych prac. Zamówienie było przewidziane przy udzielaniu zamówienia podstawowego w trybie przetargu nieograniczonego (ZPU.272.8.2018)nr ogłoszenia 516572-N-2018 z dnia 2018-02-12 r.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.