Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-09-10
Ogłoszenie nr 500216745-N-2018 z dnia 10-09-2018 r.
Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Poznaniu: Zakup odczynników, wzorców, materiałów filtracyjnych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 599003-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Poznaniu, Krajowy numer identyfikacyjny 16240600000,
ul. Czarna Rola
4,
61-625
Poznań, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
61 827 05 10, e-mail
sekretariat@poznan.wios.gov.pl, faks
618 270 522.
Adres strony internetowej (url): http://www.bip.poznan.wios.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup odczynników, wzorców, materiałów filtracyjnych
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):WAT.272.1.8.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zakup odczynników, wzorców, materiałów filtracyjnych. Przedmiot zamówienia składa się z pięciu pakietów (części). PAKIET NR 1 Przedmiotem zamówienia jest zakup odczynników, wzorców, materiałów filtracyjnych - ODCZYNNIKI I MATERIAŁY FILTRACYJNE DO CHROMATOGRAFII. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera załącznik nr 2.1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. PAKIET NR 2 Przedmiotem zamówienia jest zakup odczynników, wzorców, materiałów filtracyjnych - ODCZYNNIKI DO ANALIZ FIZYKOCHEMICZNYCH. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera załącznik nr 2.2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. PAKIET NR 3 Przedmiotem zamówienia jest zakup odczynników, wzorców, materiałów filtracyjnych - MATERIAŁY FILTRACYJNE DO ANALIZ FIZYKOCHEMICZNYCH. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera załącznik nr 2.3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. PAKIET NR 4 Przedmiotem zamówienia jest zakup odczynników, wzorców, materiałów filtracyjnych - WZORCE DO ANALIZ INSTRUMENTALNYCH. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera załącznik nr 2.4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. PAKIET NR 5 Przedmiotem zamówienia jest zakup odczynników, wzorców, materiałów filtracyjnych - WZORCE PODSTAWOWE. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera załącznik nr 2.5 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 33696300-8
Dodatkowe kody CPV: 33696500-0, 15994200-4, 39525200-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: ODCZYNNIKI I MATERIAŁY FILTRACYJNE DO CHROMATOGRAFII |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/08/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
124390.24
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Alfachem Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
91687.26
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: ODCZYNNIKI DO ANALIZ FIZYKOCHEMICZNYCH |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie prawne unieważnienia: art. 93 ust. 1 pkt. 7 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.) Uzasadnienie faktyczne unieważnienia: W załączniku nr 2.2 opisującym szczegółowo przedmiot zamówienia, Zamawiający wskazał na produkty, które zostały wycofane z produkcji. Z posiadanych przez Zamawiającego informacji wynika, że niektóre ze wskazanych w załączniku nr 2.2 opisującym szczegółowo przedmiot zamówienia, produkty zostały wycofane z produkcji. Tym samym, żadne z Wykonawców powodu wycofania produktów z produkcji, żadne z wykonawców nie mógł spełnić wymagań zamawiającego i produkt tożsamy ze specyfikacją. Ponadto, żaden z Wykonawców, nie mógł udokumentować, że oferowane produkty są równoważne, ponieważ nie miał możliwości dołączenia do oferty kart technicznych dla produktów referencyjnych wskazanych przez Zamawiającego w załączniku nr 2.2 i świadectw jakości produktu referencyjnego wskazanego przez Zamawiającego w załączniku nr 2.2 - pkt. 3.1 SIWZ. W związku z brakiem możliwości poprawy opisu przedmiotu zamówienia, na tym etapie postępowania Zamawiający unieważnił postępowanie, gdyż opis przedmiotu zamówienia uniemożliwia realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z umową i obiektywnymi potrzebami zamawiającego, co może skutkować naruszeniem art. 7 ust. 1, w związku z art. 146 ust 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, a czynność ta mogła mieć wpływ na wynik postępowania. |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: MATERIAŁY FILTRACYJNE DO ANALIZ FIZYKOCHEMICZNYCH |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/08/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
104878.04
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Alfachem Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
94171.86
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: WZORCE DO ANALIZ INSTRUMENTALNYCH |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10/09/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
10478.04
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: LGC Standars Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
111782.40
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: WZORCE PODSTAWOWE |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/08/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
32520.32
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Alfachem Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
55142.50
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Remont nawierzchni chodnika w ul. Podkomorskiej w Poznaniu (odc. od ul. Cześnikowskiej do ul. Marszałkowskiej; strona zachodnia)
- Zakup wiertarki ortopedycznej oraz haków chirurgicznych automatycznych w ramach realizacji zadania "Zakup niezbędnego sprzętu na potrzeby Bloku Operacyjnego Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu"
- Wykonacie prac konserwatorskich i restauratorskich oraz remontowo-budowlanych i częściowo rekonstrukcyjnych przy cokołach i kamiennych murkach z tralkami oraz przy dwóch wazach parkowych
- Wykonanie usługi w zakresie napraw, badań technicznych oraz przeglądów okresowych samochodów służbowych i przyczep GDDKiA Oddział w Poznaniu Rejon w Lesznie.
- Remont sanitariatów oraz pomieszczenia socjalnego w budynku Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu
- Dostawa analizatora elementarnego
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa produktów farmaceutycznych i płynów infuzyjnych
- dostawę produktów farmaceutycznych i płynów infuzyjnych
- Dostawa jednorazowego sprzętu do diagnostyki laboratoryjnej dla Centralnego Laboratorium podmiotu leczniczego " Zespół Opieki Zdrowotnej' w Kłodzku
- Dzierżawa analizatora hematologicznego wraz z dostawą odczynników
- Dostawa szybkich membranowych testów immunoenzymatycznych do wykrywania toksyn A i B oraz antygenu GDH Clostridium difficile dla UCK
- Dostawa odczynników dla Zakładu Patomorfologii
więcej: Bibuła filtracyjna »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.