To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-09-12
Ogłoszenie nr 500218915-N-2018 z dnia 12-09-2018 r.
SZKOŁA PODSTAWOWA IM. KOMISJI EDUKACJI NARODOWEJ W ZABORZU: Przewóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Oświęcim do placówek oświatowych.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 586253-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
SZKOŁA PODSTAWOWA IM. KOMISJI EDUKACJI NARODOWEJ W ZABORZU, Krajowy numer identyfikacyjny 368051280,
ul. JEZIORO
2,
32-600
OŚWIĘCIM, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
338440219, 338440219, e-mail
zaborzesp@gmail.com, spzaborze@spzaborze.gminaoswiecim.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url): spwzaborzu.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Jednostka Budżetowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przewóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Oświęcim do placówek oświatowych.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):SP Zaborze PN/2/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie transportu drogowego. 2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie na rzecz Zamawiającego usługi polegającej na przewozie dzieci niepełnosprawnych, zamieszkałych na terenie Gminy Oświęcim, na trasie dom - placówka oświatowa - dom, wraz z opieka podczas przewozu do następujących placówek oświatowych: a) Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Oświęcimiu, ul. Obozowa 40 w zakresie: - 1 dziecko z miejscowości Babice, - 1 dziecko z miejscowości Stawy Monowskie, - 3 dzieci z miejscowości Włosienica, - 2 dzieci z miejscowości Grojec, - 3 dzieci z miejscowości Poręba Wielka, b) Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Oświęcimiu, ul. Kościelna 6 w zakresie: - 1 dziecko z miejscowości Zaborze, - 1 dziecko z miejscowości Grojec. 3. Usługa przewozu ma być świadczona środkami transportu sprawnymi technicznie, przystosowanymi do przewozu dzieci niepełnosprawnych spełniających wymogi bezpieczeństwa i Kodeksu drogowego. W szczególności Wykonawca powinien posiadać pojazdy samochodowe do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym pojazd/y wyposażony/e w windę z podnośnikiem elektrycznym umożliwiającym przewóz dzieci w tym dzieci na wózku inwalidzkim wraz z opiekunem (zgodnie z ilością miejsc wpisaną do dowodu rejestracyjnego pojazdu). 4. dzieci maja być dowiezione do palcówek oświatowych zgodnie z ustalonym planem zajęć i odwiezione po zajęciach. 5. Samochody przewożące dzieci musza być ubezpieczone oraz dostosowane technicznie do potrzeb przewożonych niepełnosprawnych dzieci z możliwością posadzenia dziecka w foteliku samochodowym dostosowanym do wagi i wzrostu dziecka zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. - prawo o ruchu drogowym (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1260 z późn. zm.) 6. Przewóz dzieci do szkół odbywać się będzie od poniedziałku każdego tygodnia lub od pierwszego dnia rozpoczynającego tydzień szkolny do piątku każdego tygodnia lub do ostatniego dnia kończącego tydzień szkolny, w dni nauki szkolnej z wyjątkiem świąt i innych ustawowo wolnych dni od pracy, a także przerw z realizacji zajęć dydaktyczno - wychowawczych (ferie zimowe, letnie) zgodnie z organizacją pracy w danej placówce oświatowej z zastrzeżeniem ust. 7. 7. w indywidualnych przypadkach w ciągu roku szkolnego Wykonawca może świadczyć usługę przewozu w inny dzień (tj. odpracowanie w sobotę dnia szkolnego). 8. W przypadku odpracowania dnia wolnego przez szkoły, szczegóły należy ustalić z rodzicem/prawnym opiekunem dziecka. 9. Harmonogram przewozu (dowozu i odwozu) dzieci zostanie dostosowany do podziałów godzin obowiązujących w danej placówce oświatowej. 10. Zamawiający informuje, że ilość dni przewozu do placówek oświatowych w okresie realizacji zamówienia wynosi dla 12 dzieci dojeżdżających do szkół ok. 192 dni przewozu. 11. Zamawiający zastrzega, iż podane ilości dni przewozu, o których mowa w ust. 10 są wielkościami orientacyjnymi i mogą ulec zmniejszeniu. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwać żadne roszczenia, w tym roszczenia finansowe. 12. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie wyłącznie z dowozy zrealizowane. 13. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany liczby , godzin dowozu i odwozu. 14. Wykonawca ponosi odpowiedzialność i wszelkie koszty z tytułu strat materialnych oraz następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z realizacją przedmiotu zamówienia. 16. Wykonawca winien posiadać opłaconą polisę ubezpieczeń OC i NW (odpowiedzialności cywilnej i następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów), a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na cały okres realizacji zamówienia. 17. W ramach przedmiotowego zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do kompleksowej organizacji w/w przewozów, w ty, także do skontaktowania się z rodzicami lub opiekunami prawnymi dziecka przed rozpoczęciem przewozów w celu uzyskania od nich informacji niezbędnych dla prawidłowej realizacji przewozów (tj. godziny odbioru dziecka z domu i z placówki) oraz przekazania im numerów telefonów umożliwiających bezproblemowy kontakt z Wykonawcą. 18. Wszystkie czynności organizacyjne Wykonawcy w zakresie przygotowania do świadczenia usługi przewozu winny zakończyć się najpóźniej na 5 dni przed wyznaczonym terminem rozpoczęcia przewozów. 19. Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usług objętych zamówieniem z należytą starannością, w szczególności do: 1) terminowego wykonania wszystkich czynności organizacyjnych w zakresie przygotowania realizacji przewozów, 2) zapewnienia prawidłowej opieki przewożonym dzieciom uwzględniającej stopień i rodzaj ich niepełnosprawności, w tym wykonywania przewozów przez osoby posiadającej uprawnienia do przewozu osób niepełnosprawnych, nie karane i przeszkolone do udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej, 3) zapewnienia pomocy przy wsiadaniu dziecka do samochodu i wysiadania dziecka z samochodu, 4) zapewnienia odpowiedniego standardu przewozu osób, przez który należy rozumieć: brak oparów paliwa we wnętrzu samochodu, czyste wnętrze, ilość osób przewożonych zgodną z określonymi normami technicznymi dla danego rodzaju pojazdu, 5) zapewnienia możliwości przejazdu razem z dzieckiem jego rodzica/ opiekuna prawnego w celu sprawowania przez niego osobiście opieki nad dzieckiem podczas dowozu, 6) zapewnienia bezproblemowego kontaktu telefonicznego za sobą rodziców i opiekunów prawnych dziecka, 7) ponoszenia wszystkich kosztów związanych z eksploatacja pojazdu i uiszczania opłat oraz kar nałożonych na niego przez właściwe organy, 20. Podczas realizacji usługi Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania poniższych zasad: 1) czas oczekiwania dziecka na odebranie go z placówki po skończeniu zajęć max 30 minut, 2) kierowca zobowiązany jest do powiadomienia rodziców o opóźnianiach (kontakt telefoniczny kierowcy z rodzicem lub opiekunem niezwłocznie w czasie wystąpienia opóźnienia lub innego zdarzenia), 3) w razie wystąpienia przejściowych okoliczności niezależnych od wykonawcy, a uniemożliwiających mu świadczenie usług objętych umową, wykonawca we własnym zakresie, na własny koszt zapewni pojazd zastępczy o parametrach nie gorszych niż jego pojazd oraz osoby , które w jego imieniu i za pisemna zgodą zamawiającego będą świadczyć usługi. Zapewnienie zastępczego pojazdu nastąpi w czasie maksymalnie do 45 minut, w taki sposób by nie powodować opóźnień czasowych kursu o nie powodować nadmiernego (ponad limit miejsc siedzących) zwiększenia liczby przewożonych dzieci. W przypadku gdy Wykonawca nie zapewni pojazdu zastępczego, kierowcy, opiekuna Zamawiający zleci osobie trzeciej wykonanie zastępcze usługi na koszt Wykonawcy i naliczy wykonawcy karę za nienależyte wykonanie obowiązków umownych. Wykonawca w składanej ofercie może zaproponować krótszy czas podstawienia pojazdu zastępczego w przypadku wystąpienia awarii, zatrzymania pojazdu w trakcie świadczenia usług objętych umową. UWAGA: czas podstawienia pojazdu zastępczego stanowi drugie kryterium oceny ofert (czas reakcji) patrz część XIX SIWZ. 21. Zamawiający na podstawie art 29 ust 3A ustawy PZP wymaga aby wszystkie osoby, które będą wykonywać czynności z zakresie realizacji przedmiotu umowy były przez wykonawcę lub podwykonawcę przez cały czas realizacji przedmiotu zamówienia zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 par. 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. (Dz. U. z 2018 r. poz 917 z późn. zm.) 22. Wykonawca zobowiązany jest do udokumentowania na każde wezwanie zamawiającego w terminie do 10 roboczych, spełnienia wymagania o którym mowa w pkt. 21 poprzez przedstawienie oświadczeń o zatrudnieniu lub zbiorczego zestawienia zatrudnionych osób.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/08/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
117333.34
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej VANMED Sp. j. W. Modzelewski W. Sieprawsk
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
126720.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI OŚWIĘCIM
- DOSTAWĘ MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH NA 2025 ROK
- Dostawa sprzętu i innych urządzeń sportowych w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Budowa obiektu lekkoatletycznego i boiska do piłki nożnej przy PZ nr 2 w Oświęcimiu".
- DOSTAWĘ SPRZĘTU ENDOSKOPOWEGO CZ. I
- Roboty bud. na odc. BI byłego KL Auschwitz II Birkenau na terenie PMA-B w Oświęcimiu, poleg. na wyk. zadania związanego z budową przyłącza kanalizacji deszczowej dla baraku murowanego o nr inw. B-144
- ADAPTACJA CZĘŚCI PAWILONU GŁÓWNEGO SZPITALA NA LABORATORIUM W SYSTEMIE ZAPROJEKTUJ, WYBUDUJ
więcej: przetargi OŚWIĘCIM »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zagospodarowanie i odbiór komponentu budowlanego powstałego z popiołu"
- Świadczenie usług transportu sanitarnego dla Specjalistycznego Szpitala Miejskiego im. M. Kopernika w Toruniu
- Usługa transportu sanitarnego dla WSS nr 4 w Bytomiu w zakresie transportu preparatów do żywienia pozajelitowego, płynów infuzyjnych oraz sprzętu medycznego
- Przewóz uczniów szkół podstawowych wraz z opiekunami na zajęcia nauki pływania do Parku Wodnego w Tarnowskich Górach wraz z odwiezieniem po zajęciach do szkoły w roku 2025
- Zakup i sukcesywne dostawy nowych płyt drogowych wielootworowych typu Jumbo o wymiarach 100x75x12,5 cm w ilości 6.500 sztuk.
- Dostawa kamienia wapiennego z przeznaczeniem na remont nawierzchni dróg gminnych na terenie Gminy Kowalewo Pomorskie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.