eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GiżyckoTermomodernizacja wraz z poprawą stanu technicznego sali gimnastycznej Zespołu Szkół Elektronicznych i Informatycznych w Giżycku przy ulicy Mickiewicza 27

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-09-13

Ogłoszenie nr 500219961-N-2018 z dnia 13-09-2018 r.

Powiatowy Zespół Obsługi Szkół i Placówek Oświatowych: Termomodernizacja wraz z poprawą stanu technicznego sali gimnastycznej Zespołu Szkół Elektronicznych i Informatycznych w Giżycku przy ulicy Mickiewicza 27

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
"Zwiększenie efektywności energetycznej budynków edukacyjnych Powiatu Giżyckiego"

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 590311-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500179642-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiatowy Zespół Obsługi Szkół i Placówek Oświatowych, Krajowy numer identyfikacyjny 51095322500000, ul. ul. Smętka 7, 11500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 874 299 434, e-mail edukacja9@gizycko.starostwo.gov.pl, faks 874 284 565.
Adres strony internetowej (url): https://www.pzosipo.gizycko.edu.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Termomodernizacja wraz z poprawą stanu technicznego sali gimnastycznej Zespołu Szkół Elektronicznych i Informatycznych w Giżycku przy ulicy Mickiewicza 27

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PZOSiPO.241.20.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Ogólna charakterystyka robót do wykonania: 1) Docieplenie ścian zewnętrznych (za wyjątkiem ściany frontowej od strony ul. 1-go Maja) metodą ETICS z użyciem płyt styropianowych EPS 100-031 o grubości 14 cm. 2) Docieplenie od wewnątrz ściany od Alei 1-go Maja od wewnątrz z płyt izolacyjnych o parametrach: Gęstość objętościowa, [kg/m3] <= 115 Współczynnik przewodzenia ciepła w stanie suchym, [W/(mK)] <0,042 Współczynnik przewodzenia ciepła wartość obliczeniowa [W/(mK)] <0,043 Przenikanie pary wodnej współczynnik oporu dyfuzyjnego, >=3 Przepuszczalność pary wodnej, [kg/(msPa)] >=0,67*10-10 Reakcja na ogień klasa A1 Współczynnik pochłaniania dźwięku aw (klasa absorpcji dźwięku D wg EN ISO 11654) >35% 3) Docieplenie stropów wewnętrznych z wełny gr. 22cm; 0,034 [W/mK]. 4) Wymiana istniejących drzwi zewnętrznych na nowe o współczynniku U= 1,3 [W/m2K], 0,5 < a <1 5) Docieplenie podłóg - izolacja termiczna ze styropianu EPS 200-036 gr. 12cm, w tym demontaż starej podłogi, ułożenie izolacji, ponowny montaż. 6) Wymiana nieszczelnego pokrycia z dachówki na dachówkę ceramiczną holenderkę w kolorze ceglastym zapewniającą szczelność dachu i chroniącą ułożoną warstwę izolacyjną dachu. 7) Wymiana instalacji grzewczej w całym budynku szkoły na nową dostosowaną do nowych parametrów cieplnych budynku z grzejnikami o małej pojemności cieplnej z zaworami termostatycznymi z siłownikiem sterowanym przy pomocy regulatora programowalnego. W budynku zostanie wydzielone min 4 strefy grzewcze (sala, szatnia dziewcząt, szatnia chłopców, pokój nauczycieli), w których może być inny cykl temperatury i inna wartość temperatury w funkcji czasu. 8) Wymiana istniejącego oświetlenia wewnątrz budynku na nowe o źródłach światła o najwyższej sprawności świetlnej (lampy LED) wraz z wymianą instalacji elektrycznej o niższych stratach energiielektrycznej. 9) Wymiana konstrukcji rusztu podłogi 10) Wykonanie nowego parkietu dębowego wraz z malowaniem. 11) Remont słupków ceglanych pod konstrukcję podłogi. 12) Przebudowa szatni, zaplecza socjalnego i węzła sanitarnego, w tym wykonanie szatni dla dziewcząt, szatni dla chłopców, toalety dla niepełnosprawnych. 13) Remont konstrukcji dachu i wymiana obróbek blacharskich. 14) Wykonanie nowych instalacji sanitarnych związanych z toaletami, w tym modernizacja wytwarzania c.w.u. 15) Wykonanie instalacji elektrycznej przyzywowej do WC dla niepełnosprawnych. 16) Wykonanie nowej Instalacji odgromowej budynku. Zamawiający informuje, że wspierane urządzenia do ogrzewania powinny od początku okresu programowania charakteryzować się obowiązującym od końca 2020 r. minimalnym poziomem efektywności energetycznej i normami emisji zanieczyszczeń, które zostały określone w środkach wykonawczych do dyrektywy 2009/125/WE z dnia 21 października 2009 r. ustanawiającej ogólne zasady ustalania wymogów dotyczących ekoprojektu dla produktów związanych z energią. Szczegółowy opis znajduje się w dokumentacjach projektowych załączonych do SIWZ, dokumentacji technicznej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiarach robót (załącznik pomocniczy). 1. Ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia: 1) zorganizować, utrzymać w należytym porządku oraz zlikwidować po wykonaniu robót budowlanych zaplecze techniczne 2) wszystkie roboty wykonywane na obiektach muszą być uzgodnione z użytkownikami, wymaga się szczególnej ostrożności w prowadzeniu prac, w szczególności zapewnienia odpowiednich zabezpieczeń i osłon, utrzymywanie placu budowy w należytym porządku, roboty głośne i uciążliwe dla otoczenia będą mogły być wykonywane w terminach uzgodnionych z Zamawiającym. 3) zabezpieczyć teren budowy w tym roboty i materiały tam zgromadzone przed dewastacją i dostępem osób postronnych 4) po zakończeniu robót uporządkować teren i odtworzyć uszkodzone lub zniszczone nawierzchnie, urządzenia itp. 2. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 2) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody wyrządzone w mieniu oraz na rzecz osób trzecich, wyrządzone w trakcie realizacji obowiązków wynikających z treści zawartej umowy. Wykonawca wyznaczy i wygrodzi na terenie budowy bezpieczne ciągi komunikacyjne umożliwiające komunikację do obiektów przyległych do terenu budowy i znajdujących się na terenie budowy w tym w szczególności obiektów wykorzystywanych w celach oświatowych. 3) Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia; 4) wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia; 5) spełnienie wymagań określonych we wzorze umowy, dokumentacji technicznej oraz wynikających z obowiązujących przepisów prawa. 6) Wykonawca dla wypełnienia swoich zobowiązań powinien zapewnić doświadczone i wykwalifikowane osoby zdolne do prowadzenia wszelkich powierzonych zadań, uprawnione do kierowania robotami budowlanymi, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i w zgodzie z postanowieniami odpowiednich decyzji, uzgodnieniami i opiniami, warunkującymi prawidłową realizację zamówienia. 6.1) W celu prawidłowej realizacji przedmiotowego zamówienia, Wykonawca przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego musi wskazać osoby, które będą pełnić funkcje: kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej; kierownika robót posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych; kierownika robót posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi przy wykonywaniu instalacji elektrycznych; lub w zakresie zgodnym z przepisami obowiązującymi w chwili nadania uprawnień. Zamawiający, określając wymogi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych wymaga uprawnień w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. 2014 r. poz. 1278 ze zm.). W przypadku Wykonawców zagranicznych, Zamawiający dopuszcza uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą Prawo budowlane, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12 ustawy Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 roku o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r. Nr 65, poz. 394 ze zm.). 7) Wykonawca udzieli Zamawiającemu 5-letniej rękojmi i gwarancji na wykonane roboty budowlane, liczonej od dnia odbioru robót. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji i rękojmi na zamontowane urządzenia na okres 24 miesięcy. 8) Wykonawca przez cały okres realizacji umowy, zobowiązany jest do posiadania polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż całkowita wartość umowy (brutto). Wykonawca zapewni ciągłość umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na pełen zakres przedmiotu umowy przez cały czas trwania robót na w/w kwotę. 9) Wszystkie materiały użyte do realizacji przedmiotu zamówienia muszą posiadać dokumenty potwierdzające ich dopuszczalność do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie. 10) Wykonawca przed przystąpieniem do opracowania oferty ma obowiązek zapoznać się z dokumentacją techniczną stanowiącą opis przedmiotu zamówienia. 11) Przedmiary robót są przykładowe. Załączone przedmiary robót określają orientacyjny zakres robót przewidzianych do wykonania zamówienia, ułatwiając tym samym skalkulowanie ceny. Wykonawca powinien przeanalizować załączony projekt budowlany i przygotować ofertę cenową w oparciu o własną analizę. Załączony przedmiar nie stanowi podstawy do późniejszego rozliczenia umowy - umowa jest ryczałtowa, tj. jej cena nie podlega zmianie w trakcie realizacji. 12) Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia w załączonym przedmiarze robót elementów niezbędnych do wykonania umowy, a wynikających z załączonej dokumentacji projektowej. 13) Wykonawcy ponoszą wyłączną odpowiedzialność za zbadanie z należytą starannością SIWZ i każdego uzupełnienia (zmiana SIWZ, wyjaśnienie treści SIWZ) do SIWZ wydanego podczas postępowania o udzielenie zamówienia. 14) Wykonawca zobowiązany jest znać wszelkie przepisy z zakresu prawa pracy i bezpieczeństwa i higieny pracy wydane przez organy administracji państwowej, które są związane z wykonywaniem przedmiotowych robót i będzie w pełni odpowiedzialny za przestrzeganie tych przepisów i wynikających z nich praw podczas prowadzenia robót. 15) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę prac związanych z wykonanie kluczowych części zamówienia. 16) Wykonawca przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego zobowiązany będzie przedłożyć Zamawiającemu harmonogram rzeczowo -finansowy wraz z podaniem: zakresu etapu, terminu wykonania etapu oraz jego ceny. Zamawiający może wnieść uwagi do złożonego harmonogramu. Uwagi te będą wiążące dla Wykonawcy i muszą być uwzględnione w treści harmonogramu. Harmonogram rzeczowo - finansowy po uzgodnieniach z Zamawiającym będzie elementem umowy zawieranej z wybranym Wykonawcą. Zamawiający zastrzega, że wartość ostatniej części wynagrodzenia płatnej po dokonaniu końcowego odbioru robót nie może wynosić mniej niż 20% wynagrodzenia należnego Wykonawcy. 17) Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a Pzp wymaga: Zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawców na podstawie umowy o pracę osób zatrudnionych na stanowiskach robotniczych wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) Wykonywanie prac przy termomodernizacji sali, instalacji elektrycznej, remoncie dachu oraz instalacji grzewczej. Powyższy obowiązek nie dotyczy kierownika budowy i kierowników robót. Zamawiający wymaga, aby zatrudnienie na podstawie umowy o pracę przy realizacji zamówienia, trwało w całym okresie wykonywania niniejszego zamówienia tj. w okresie, o którym w § 2 projektu umowy (załącznik nr 3 do SIWZ). 17.1 W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 17 a) czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 17.2 W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 17 a) czynności w trakcie realizacji zamówienia: * oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; * poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Natomiast informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu, powinny być możliwe do zidentyfikowania; * zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; * poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 18) Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 17 a) czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 17 a) czynności. 19) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 20) Klauzula społeczna: Zamawiający określa następujące wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia stosownie do art. 29 ust. 4 pkt 2 Pzp, dotyczące tzw. "klauzuli społecznej": a) Do realizacji zamówienia Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 4 pkt 2 Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawców na umowę o pracę minimum jednej osoby młodocianej, o której mowa w przepisach prawa pracy, w celu przygotowania zawodowego. b) Młodocianym w rozumieniu przepisów prawa pracy, jest osoba, która ukończyła 16 lat, a nie przekroczyła 18 lat; c) Osoby, o których mowa wyżej muszą zostać zatrudnione, na podstawie umowy o pracę w celu przygotowania zawodowego, na cały okres realizacji niniejszego zamówienia, tj. na okres o którym w § 2 umowy (załącznik nr 3 do SIWZ). W przypadku rozwiązania stosunku pracy przez daną osobę lub przez pracodawcę przed zakończeniem tego okresu, wykonawca jest obowiązany do zatrudnienia na to miejsce innej osoby, tak aby wymagania określone w klauzuli społecznej były spełnione przez cały okres realizacji zamówienia. d) Szczegółowe warunki realizacji klauzuli społecznej, w szczególności sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa powyżej, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań o których mowa powyżej oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ. 21. Rozwiązania równoważne. Ilekroć w specyfikacji, umowie, (dokumentacji projektowej) i innych załącznikach, jest mowa o "produkcie, materiale czy systemie typu lub np..." należy przez to rozumieć produkt, materiał czy system taki jak zaproponowany lub inny o standardzie i parametrach technicznych nie gorszych niż zaproponowany. Wszystkie użyte w specyfikacji, umowie, (dokumentacji projektowej) i innych załącznikach, znaki handlowe, towarowe, przywołania patentów, nazwy modeli, numery katalogowe służą jedynie do określenia cech technicznych i jakościowych materiałów, a nie są wskazaniem na producenta. Użyte wszelkie nazwy handlowe w opisie przedmiotu zamówienia Zamawiający traktuje jako informację uściślającą, która została użyta wyłącznie w celu przybliżenia potrzeb Zamawiającego. Dopuszcza się użycie do realizacji robót budowlanych produktów równoważnych, w stosunku do ich jakości, docelowego przeznaczenia i spełnianych funkcji i walorów użytkowych. Przez jakość należy rozumieć zapewnienie minimalnych parametrów produktu wskazanego w SIWZ, umowie, (dokumentacji projektowej) i innych załącznikach. Wykonawca, który do wyceny przyjmie rozwiązania równoważne jest zobowiązany udowodnić równoważność przyjętych urządzeń, sprzętu i materiałów. Zgodnie z art. 30 ust. 4 Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywane w SIWZ oraz załącznikach do SIWZ, za pomocą norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp, w tym dokumenty równoważne. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Pzp "Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego". Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ lub w załącznikach do SIWZ. W ogłoszeniu powinno być: Ogólna charakterystyka robót do wykonania: 1) Docieplenie ścian zewnętrznych (za wyjątkiem ściany frontowej od strony ul. 1-go Maja) metodą ETICS z użyciem płyt styropianowych EPS 100-031 o grubości 14 cm. 2) Docieplenie od wewnątrz ściany od Alei 1-go Maja od wewnątrz z płyt izolacyjnych o parametrach: Gęstość objętościowa, [kg/m3] <= 115 Współczynnik przewodzenia ciepła w stanie suchym, [W/(mK)] <0,042 Współczynnik przewodzenia ciepła wartość obliczeniowa [W/(mK)] <0,043 Przenikanie pary wodnej współczynnik oporu dyfuzyjnego, >=3 Przepuszczalność pary wodnej, [kg/(msPa)] >=0,67*10-10 Reakcja na ogień klasa A1 Współczynnik pochłaniania dźwięku aw (klasa absorpcji dźwięku D wg EN ISO 11654) >35% 3) Docieplenie stropów wewnętrznych z wełny gr. 22cm; 0,034 [W/mK]. 4) Wymiana istniejących drzwi zewnętrznych na nowe o współczynniku U= 1,3 [W/m2K], 0,5 < a <1 5) Docieplenie podłóg - izolacja termiczna ze styropianu EPS 200-036 gr. 12cm, w tym demontaż starej podłogi, ułożenie izolacji, ponowny montaż. 6) Wymiana nieszczelnego pokrycia z dachówki na dachówkę ceramiczną holenderkę w kolorze ceglastym zapewniającą szczelność dachu i chroniącą ułożoną warstwę izolacyjną dachu. 7) Wymiana instalacji grzewczej w całym budynku szkoły na nową dostosowaną do nowych parametrów cieplnych budynku z grzejnikami o małej pojemności cieplnej z zaworami termostatycznymi z siłownikiem sterowanym przy pomocy regulatora programowalnego. W budynku zostanie wydzielone min 4 strefy grzewcze (sala, szatnia dziewcząt, szatnia chłopców, pokój nauczycieli), w których może być inny cykl temperatury i inna wartość temperatury w funkcji czasu. 8) Wymiana istniejącego oświetlenia wewnątrz budynku na nowe o źródłach światła o najwyższej sprawności świetlnej (lampy LED) wraz z wymianą instalacji elektrycznej o niższych stratach energiielektrycznej. 9) Wymiana konstrukcji rusztu podłogi 10) Wykonanie nowego parkietu dębowego wraz z malowaniem. 11) Remont słupków ceglanych pod konstrukcję podłogi. 12) Przebudowa szatni, zaplecza socjalnego i węzła sanitarnego, w tym wykonanie szatni dla dziewcząt, szatni dla chłopców, toalety dla niepełnosprawnych. 13) Remont konstrukcji dachu i wymiana obróbek blacharskich. 14) Wykonanie nowych instalacji sanitarnych związanych z toaletami, w tym modernizacja wytwarzania c.w.u. 15) Wykonanie instalacji elektrycznej przyzywowej do WC dla niepełnosprawnych. 16) Wykonanie nowej Instalacji odgromowej budynku. Zamawiający informuje, że wspierane urządzenia do ogrzewania powinny od początku okresu programowania charakteryzować się obowiązującym od końca 2020 r. minimalnym poziomem efektywności energetycznej i normami emisji zanieczyszczeń, które zostały określone w środkach wykonawczych do dyrektywy 2009/125/WE z dnia 21 października 2009 r. ustanawiającej ogólne zasady ustalania wymogów dotyczących ekoprojektu dla produktów związanych z energią. Szczegółowy opis znajduje się w dokumentacjach projektowych załączonych do SIWZ, dokumentacji technicznej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiarach robót (załącznik pomocniczy). 1. Ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia: 1) zorganizować, utrzymać w należytym porządku oraz zlikwidować po wykonaniu robót budowlanych zaplecze techniczne 2) wszystkie roboty wykonywane na obiektach muszą być uzgodnione z użytkownikami, wymaga się szczególnej ostrożności w prowadzeniu prac, w szczególności zapewnienia odpowiednich zabezpieczeń i osłon, utrzymywanie placu budowy w należytym porządku, roboty głośne i uciążliwe dla otoczenia będą mogły być wykonywane w terminach uzgodnionych z Zamawiającym. 3) zabezpieczyć teren budowy w tym roboty i materiały tam zgromadzone przed dewastacją i dostępem osób postronnych 4) po zakończeniu robót uporządkować teren i odtworzyć uszkodzone lub zniszczone nawierzchnie, urządzenia itp. 2. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 2) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody wyrządzone w mieniu oraz na rzecz osób trzecich, wyrządzone w trakcie realizacji obowiązków wynikających z treści zawartej umowy. Wykonawca wyznaczy i wygrodzi na terenie budowy bezpieczne ciągi komunikacyjne umożliwiające komunikację do obiektów przyległych do terenu budowy i znajdujących się na terenie budowy w tym w szczególności obiektów wykorzystywanych w celach oświatowych. 3) Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia; 4) wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia; 5) spełnienie wymagań określonych we wzorze umowy, dokumentacji technicznej oraz wynikających z obowiązujących przepisów prawa. 6) Wykonawca dla wypełnienia swoich zobowiązań powinien zapewnić doświadczone i wykwalifikowane osoby zdolne do prowadzenia wszelkich powierzonych zadań, uprawnione do kierowania robotami budowlanymi, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i w zgodzie z postanowieniami odpowiednich decyzji, uzgodnieniami i opiniami, warunkującymi prawidłową realizację zamówienia. 6.1) W celu prawidłowej realizacji przedmiotowego zamówienia, Wykonawca przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego musi wskazać osoby, które będą pełnić funkcje: kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej; kierownika robót posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych; kierownika robót posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi przy wykonywaniu instalacji elektrycznych; lub w zakresie zgodnym z przepisami obowiązującymi w chwili nadania uprawnień. Zamawiający, określając wymogi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych wymaga uprawnień w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. 2014 r. poz. 1278 ze zm.). W przypadku Wykonawców zagranicznych, Zamawiający dopuszcza uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą Prawo budowlane, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12 ustawy Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 roku o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r. Nr 65, poz. 394 ze zm.). 7) Wykonawca udzieli Zamawiającemu 5-letniej rękojmi i gwarancji na wykonane roboty budowlane, liczonej od dnia odbioru robót. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji i rękojmi na zamontowane urządzenia na okres 24 miesięcy. 8) Wykonawca przez cały okres realizacji umowy, zobowiązany jest do posiadania polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż całkowita wartość umowy (brutto). Wykonawca zapewni ciągłość umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na pełen zakres przedmiotu umowy przez cały czas trwania robót na w/w kwotę. 9) Wszystkie materiały użyte do realizacji przedmiotu zamówienia muszą posiadać dokumenty potwierdzające ich dopuszczalność do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie. 10) Wykonawca przed przystąpieniem do opracowania oferty ma obowiązek zapoznać się z dokumentacją techniczną stanowiącą opis przedmiotu zamówienia. 11) Przedmiary robót są przykładowe. Załączone przedmiary robót określają orientacyjny zakres robót przewidzianych do wykonania zamówienia, ułatwiając tym samym skalkulowanie ceny. Wykonawca powinien przeanalizować załączony projekt budowlany i przygotować ofertę cenową w oparciu o własną analizę. Załączony przedmiar nie stanowi podstawy do późniejszego rozliczenia umowy - umowa jest ryczałtowa, tj. jej cena nie podlega zmianie w trakcie realizacji. 12) Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia w załączonym przedmiarze robót elementów niezbędnych do wykonania umowy, a wynikających z załączonej dokumentacji projektowej. 13) Wykonawcy ponoszą wyłączną odpowiedzialność za zbadanie z należytą starannością SIWZ i każdego uzupełnienia (zmiana SIWZ, wyjaśnienie treści SIWZ) do SIWZ wydanego podczas postępowania o udzielenie zamówienia. 14) Wykonawca zobowiązany jest znać wszelkie przepisy z zakresu prawa pracy i bezpieczeństwa i higieny pracy wydane przez organy administracji państwowej, które są związane z wykonywaniem przedmiotowych robót i będzie w pełni odpowiedzialny za przestrzeganie tych przepisów i wynikających z nich praw podczas prowadzenia robót. 15) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę prac związanych z wykonanie kluczowych części zamówienia. 16) Wykonawca przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego zobowiązany będzie przedłożyć Zamawiającemu harmonogram rzeczowo -finansowy wraz z podaniem: zakresu etapu, terminu wykonania etapu oraz jego ceny. Zamawiający może wnieść uwagi do złożonego harmonogramu. Uwagi te będą wiążące dla Wykonawcy i muszą być uwzględnione w treści harmonogramu. Harmonogram rzeczowo - finansowy po uzgodnieniach z Zamawiającym będzie elementem umowy zawieranej z wybranym Wykonawcą. 17) Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a Pzp wymaga: Zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawców na podstawie umowy o pracę osób zatrudnionych na stanowiskach robotniczych wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) Wykonywanie prac przy termomodernizacji sali, instalacji elektrycznej, remoncie dachu oraz instalacji grzewczej. Powyższy obowiązek nie dotyczy kierownika budowy i kierowników robót. Zamawiający wymaga, aby zatrudnienie na podstawie umowy o pracę przy realizacji zamówienia, trwało w całym okresie wykonywania niniejszego zamówienia tj. w okresie, o którym w § 2 projektu umowy (załącznik nr 3 do SIWZ). 17.1 W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 17 a) czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 17.2 W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 17 a) czynności w trakcie realizacji zamówienia: * oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; * poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Natomiast informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu, powinny być możliwe do zidentyfikowania; * zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; * poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 18) Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 17 a) czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 17 a) czynności. 19) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 20) Klauzula społeczna: Zamawiający określa następujące wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia stosownie do art. 29 ust. 4 pkt 2 Pzp, dotyczące tzw. "klauzuli społecznej": a) Do realizacji zamówienia Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 4 pkt 2 Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawców na umowę o pracę minimum jednej osoby młodocianej, o której mowa w przepisach prawa pracy, w celu przygotowania zawodowego. b) Młodocianym w rozumieniu przepisów prawa pracy, jest osoba, która ukończyła 16 lat, a nie przekroczyła 18 lat; c) Osoby, o których mowa wyżej muszą zostać zatrudnione, na podstawie umowy o pracę w celu przygotowania zawodowego, na cały okres realizacji niniejszego zamówienia, tj. na okres o którym w § 2 umowy (załącznik nr 3 do SIWZ). W przypadku rozwiązania stosunku pracy przez daną osobę lub przez pracodawcę przed zakończeniem tego okresu, wykonawca jest obowiązany do zatrudnienia na to miejsce innej osoby, tak aby wymagania określone w klauzuli społecznej były spełnione przez cały okres realizacji zamówienia. d) Szczegółowe warunki realizacji klauzuli społecznej, w szczególności sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa powyżej, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań o których mowa powyżej oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ. 21. Rozwiązania równoważne. Ilekroć w specyfikacji, umowie, (dokumentacji projektowej) i innych załącznikach, jest mowa o "produkcie, materiale czy systemie typu lub np..." należy przez to rozumieć produkt, materiał czy system taki jak zaproponowany lub inny o standardzie i parametrach technicznych nie gorszych niż zaproponowany. Wszystkie użyte w specyfikacji, umowie, (dokumentacji projektowej) i innych załącznikach, znaki handlowe, towarowe, przywołania patentów, nazwy modeli, numery katalogowe służą jedynie do określenia cech technicznych i jakościowych materiałów, a nie są wskazaniem na producenta. Użyte wszelkie nazwy handlowe w opisie przedmiotu zamówienia Zamawiający traktuje jako informację uściślającą, która została użyta wyłącznie w celu przybliżenia potrzeb Zamawiającego. Dopuszcza się użycie do realizacji robót budowlanych produktów równoważnych, w stosunku do ich jakości, docelowego przeznaczenia i spełnianych funkcji i walorów użytkowych. Przez jakość należy rozumieć zapewnienie minimalnych parametrów produktu wskazanego w SIWZ, umowie, (dokumentacji projektowej) i innych załącznikach. Wykonawca, który do wyceny przyjmie rozwiązania równoważne jest zobowiązany udowodnić równoważność przyjętych urządzeń, sprzętu i materiałów. Zgodnie z art. 30 ust. 4 Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywane w SIWZ oraz załącznikach do SIWZ, za pomocą norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp, w tym dokumenty równoważne. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Pzp "Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego". Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ lub w załącznikach do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45453000-7, 45331100-7, 45332000-3, 45311200-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 942450.24
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: REMBUD RYSZARD CHODNICKI
Email wykonawcy: rembud@mazury.info
Adres pocztowy: ul. Mickiewicza 11
Kod pocztowy: 11-500
Miejscowość: GIŻYCKO
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1180000.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1095000
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1600000
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.