To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-03-02
Kamińsk: Sukcesywne dostawy do magazynu żywnościowego Zamawiającego artykułów ogólnospożywczych
Numer ogłoszenia: 50021 - 2012; data zamieszczenia: 02.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 28235 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny w Kamińsku, ul. XXX - lecia 1, 11-227 Kamińsk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7617400, faks 089 7617444.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Porządek i bezpieczeństwo publiczne. Więziennictwo.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy do magazynu żywnościowego Zamawiającego artykułów ogólnospożywczych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy do magazynu żywnościowego Zamawiającego artykułów spożywczych, wg następujących części: Część 1 zamówienia: Puree ziemniaczane w ilości 3250 kg, Wymagania jakościowe: - minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy minimum 12 miesięcy; - opakowania netto 25 kg. ; - wygląd i konsystencja jednolita pod względem wyglądu, barwa biała, lekko kremowa; - smak i zapach: charakterystyczny, typowy dla w/w artykułu, o dobrej jakości i dobrych walorach smakowych, bez obcych posmaków i zapachów; - struktura konsystencji: sypka, nie klejąca się lub zbrylona; - dostawa partii przedmiotu zamówienia: musi być zachowana jednolitość dostawy tj.: tego samego pochodzenia, tej samej jakości w ramach jednej dostawy; Część 2 zamówienia: Kawa zbożowa w ilości 1000 kg, (opakowanie do 20 kg) Majeranek w ilości 20 kg, (opakowania do 1 kg ) Przyprawa do zup w płynie w ilości 1100 l, ( opakowania 1 l ) Przyprawa do mięs w ilości 60 kg, (opakowania do 1 kg ) Czosnek granulowany w ilości 35 kg, (opakowania do 1 kg ) Cynamon w ilości 35 kg, (opakowania do 1 kg ) Pieprz ziołowy w ilości 80 kg, (opakowania do 1 kg ) Pieprz naturalny w ilości 80 kg, (opakowanie do 1 kg ) Papryka mielona ostra w ilości 45 kg, ( opakowania do 1 kg ) Liść laurowy w ilości 40 kg, (opakowania 1 kg ) Ziele angielskie w ilości 40 kg, (opakowania do 1 kg ) Kwasek cytrynowy w ilości 40 kg (opakowania do 1 kg ) Herbata granulowana w ilości 30 kg, (opakowania do 1 kg ) Sól w ilości 1800 kg, (opakowanie do 4 kg) Woda mineralna niegazowana - w ilości 3000 l, ( 2000 butelek x 1,5 l) Ocet spirytusowy 10 %, w ilości 900 l (opakowanie 1 l ) Wymagania jakościowe - minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy minimum 6 miesięcy; - dostawa partii przedmiotu zamówienia: musi być zachowana jednolitość dostawy tj.: tego samego pochodzenia, tej samej jakości w ramach jednej dostawy, jednakowe opakowania; - smak i zapach charakterystyczny dla w/w artykułów, o dobrej jakości bez obcych posmaków i zapachów; - konsystencja sypka, nie zlepiająca się lub zbrylona - wilgotna; Część 3 zamówienia: Kasza jęczmienna w ilości 3700 kg , Kasza manna w ilości 5000 kg , Ryż biały w ilości 6000 kg , Mąka pszenna w ilości 3250 kg, Mąka ziemniaczana w ilości 150 kg , Bułka tarta w ilości 300 kg , Makaron w ilości 8000 kg (świderki 4.000 kg, nitki 4.000 kg), Wymagania jakościowe: - minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy na w/w artykuły musi wynosić minimum 6 miesięcy; - smak i zapach - charakterystyczny dla artykułów mącznych, bez posmaków i zapachów obcych; - dostawa partii przedmiotu zamówienia: musi być zachowana jednolitość dostawy tj.: tego samego pochodzenia, tej samej jakości w ramach jednej dostawy, jednakowe opakowania; - konsystencja - sypka, nie zlepiająca się przy nacisku; - zawartość szkodników - niedopuszczalna; - opakowania jednostkowe - wszystkie muszą być dopuszczone do kontaktu z żywnością, jednorazowe, bezzwrotne, waga netto: kasza jęczmienna, kasza manna, ryż, mąka pszenna - 25 kg, makaronu różne formy 5 kg ; - właściwa wydajność makaronu to: 100 gramów gotowego produktu, z 33 gramów masy suchej; Część 4 zamówienia: Koncentrat sosów w ilości kg 1200 (biały 400 kg, pieczeniowy 400 kg, pieczarkowy 400 kg), Koncertant zup instant w ilości 1200 kg (żurek 300 kg, grzybowa 300 kg, kalafiorowa 300 kg, bieszczadzka 300 kg, ) Rosół koncentrat w ilości 1500 kg (jarzynowy 500 kg, drobiowy 500 kg, wołowy 500 kg) Musztarda - w ilości 1400 kg, Ketchup w ilości 1400 kg, Majonez w ilości 800 kg, Wymagania jakościowe: - minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy minimum 3 miesiące; - dostawa partii przedmiotu zamówienia: musi być zachowana jednolitość dostawy tj.: tego samego pochodzenia, tej samej jakości i wielkości w ramach jednej dostawy; - smak i zapach charakterystyczny dla w/w artykułów, o dobrej jakości i dobrych walorach smakowych, bez obcych posmaków i zapachów; - opakowania 10 kg. dla koncentratów sosów, zup i bulionów oraz 5 kg dla musztardy, keczupu i majonezu; - bez objawów psucia się, wilgotności, zapachu stęchlizny; Część 5 zamówienia: Granulat sojowy w ilości 350 kg, Kostka sojowa w ilości 700 kg, Kotlet sojowy w ilości 600 kg, Wymagania jakościowe: - minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy minimum 10 miesięcy; - waga: 1 szt. kotleta sojowego ok. 15 - 20 g. - waga: 1 szt. kostki sojowej ok. 0,5 - 0,10 g. - opakowania - jednorazowe bezzwrotne 15 kg; - dostawa partii przedmiotu zamówienia: musi być zachowana jednolitość dostawy tj.: tego samego pochodzenia, tej samej jakości i wielkości w ramach jednej dostawy; Część 6 zamówienia: Groch suszony łuskany połówki w ilości 1600 kg , Fasola suszona typu Jaś w ilości 1500 kg, Wymagania jakościowe - minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy minimum 3 miesiące; - opakowania 25 kg; - dostawa partii przedmiotu zamówienia: musi być zachowana jednolitość dostawy tj.: tego samego pochodzenia, tej samej jakości w ramach jednej dostawy; - smak i zapach charakterystyczny dla w/w artykułów, o dobrej jakości bez obcych posmaków i zapachów, objawów psucia się, wilgotności, stęchlizny; Część 7 zamówienia Miód sztuczny płynny w ilości 3000 kg, wymagania jakościowe: - opakowania - słoiki jednorazowe bezzwrotne o gramaturze 400 g, wszystkie muszą być dopuszczone do kontaktu z żywnością oraz posiadać atest PZH; - minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy minimum 10 miesięcy; - konsystencja lejąca, słodka, charakterystyczna dla miodu sztucznego; Część 8 zamówienia: Cukier kryształ w ilości 4000 kg , Wymagania jakościowe: - opakowania netto 25 kg. ; - konsystencja jednolita pod względem wyglądu, barwa biała, lekko kremowa; - smak i zapach charakterystyczny dla w/w artykułu, o dobrej jakości i dobrych walorach smakowych, bez obcych posmaków i zapachów; - struktura konsystencji sypka - dostawa partii przedmiotu zamówienia: musi być zachowana jednolitość dostawy tj.: tego samego pochodzenia, tej samej jakości w ramach jednej dostawy; - minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy na w/w artykuł - 12 miesięcy; Część 9 zamówienia: Dżem wieloowocowy nisko słodzony - w ilości 2000 kg, Wymagania jakościowe: - minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy na w/w artykuł minimum 6 miesięcy; - opakowania netto - jednorazowe wiaderka plastikowe o wadze powyżej 10 kg. ; - wygląd i konsystencja jednolita, lepka, galaretowata; - smak i zapach: charakterystyczny, typowy dla w/w artykułu, o dobrej jakości i dobrych walorach smakowych, bez obcych posmaków i zapachów..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.31.20.00 - Produkty ziemniaczane 15.86.00.00 - Kawa, herbata i podobne produkty 15.87.20.00 - Zioła i przyprawy korzenne 15.60.00.00 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych 15.85.11.00 - Makaron niegotowany 15.89.10.00 - Zupy i buliony 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze 15.83.16.00 - Miód 15.33.22.90 - Dżemy .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.02.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PHU - CYTRUS Hurtowa Sprzedaż Warzyw, Owoców i Art. Spożywczych, Kamionka 14, 82-200 Malbork, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15762,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 15196,75
Oferta z najniższą ceną: 15196,75 / Oferta z najwyższą ceną: 20247,50
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.02.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
'KUFEL ANDRZEJ FIRMA HANDLOWA "EKKA" '
jakie przetargi wygrała firma
'KUFEL ANDRZEJ FIRMA HANDLOWA "EKKA" '
- EKKA Firma Handlowa ANDRZEJ KUFEL, Ul.Czerniejewska 2b, 62-300 Września, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13076,15 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 14421,97
Oferta z najniższą ceną: 14421,97 / Oferta z najwyższą ceną: 17328,78
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.02.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PPH ALEX WYTWÓRNIA MAKARONU, Grzegorz Jaster, Komorowo, 89-333 Osiek n/not., kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 53704,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 51807,00
Oferta z najniższą ceną: 51807,00 / Oferta z najwyższą ceną: 57773,50
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.02.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Import- Export Produkcyjno- Handlowe LIPRO Roman Lipowicz, ul. Aliantów 4, 88-400 Żnin, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 27287,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 25125,00
Oferta z najniższą ceną: 25125,00 / Oferta z najwyższą ceną: 35492,11
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.02.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
'KUFEL ANDRZEJ FIRMA HANDLOWA "EKKA" '
jakie przetargi wygrała firma
'KUFEL ANDRZEJ FIRMA HANDLOWA "EKKA" '
- EKKA Firma Handlowa ANDRZEJ KUFEL, Ul.Czerniejewska 2b, 62-300 Września, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8822,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8700,46
Oferta z najniższą ceną: 8700,46 / Oferta z najwyższą ceną: 9712,96
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.02.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPÓŁDZIELNIA OGRODNICZO-PSZCZELARSKA W KWIDZYNIE
jakie przetargi wygrała firma
SPÓŁDZIELNIA OGRODNICZO-PSZCZELARSKA W KWIDZYNIE
- Spółdzielnia Ogrodniczo- Pszczelarska, ul. Słowiańska 1/3, 82-500 Kwidzyn, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9075,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8229,52
Oferta z najniższą ceną: 8229,52 / Oferta z najwyższą ceną: 10843,81
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.02.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- HATES spółka jawna P. Polakowski, T. Polakowski, D. Studziński, ul. Grunwaldzka 60-66, 82- 30 Elbląg, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17970,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 15833,33
Oferta z najniższą ceną: 15833,33 / Oferta z najwyższą ceną: 25000,00
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.03.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ABER Sp. z o. o. ul. Emilii Plater 53 00-113 Warszawa ODDZIAŁ W OLSZTYNIE, ul. Sprzętowa 3, 10-467 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14960,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 14400,00
Oferta z najniższą ceną: 14400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 17240,00
Waluta: PLN.
Część NR: 9
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.02.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- HATES spółka jawna P. Polakowski, T. Polakowski, D. Studziński, ul. Grunwaldzka 60-66, 82-300 Elbląg, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6600,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6407,41
Oferta z najniższą ceną: 6407,41 / Oferta z najwyższą ceną: 10400,00
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa poczęstunku dla uczestników projektu: "ROZWIJAMY POTENCJAŁY - Powiatowy Program Transformacji Pokoleniowej.", numer wniosku o dofinansowanie: FESL.10.24-IZ.01-06BE/23.
- Zakup i sukcesywna dostawa artykułów w spożywczych - żywnościowych do Dziennego Domu Pomocy pn. "Przystań Pluskowęsy" w Pluskowęsach w Gminie Chełmża
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 57 WE WROCŁAWIU
- Sukcesywna dostawa żywności do Domu Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II w Brańsku w okresie do 31.12.2025 r od daty udzielenia zamówienia.
- Dostawa pieczywa, drobiu i artykułów spożywczych
- Dostawa warzyw, owoców, mrożonek, jajek, artykułów spożywczych, mleka, mięsa i pieczywa
więcej: Produkty ziemniaczane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.