eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OstrołękaDostawa i montaż mebli biurowych, sprzętu AGD oraz innego wyposażenia na potrzeby Muzeum Kultury Kurpiowskiej w Ostrołęce.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-09-13

Ogłoszenie nr 500220926-N-2018 z dnia 13-09-2018 r.

Muzeum Kultury Kurpiowskiej w Ostrołęce: Dostawa i montaż mebli biurowych, sprzętu AGD oraz innego wyposażenia na potrzeby Muzeum Kultury Kurpiowskiej w Ostrołęce.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie jest etapem realizacyjnym Projektu: Rewitalizacja. Per causam ad animi. Wydatek współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2014-2020 oraz ze środków budżetu województwa mazowieckiego

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 585470-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Muzeum Kultury Kurpiowskiej w Ostrołęce, Krajowy numer identyfikacyjny 104043800000, ul. pl. Gen. Józefa Bema 8, 07410 Ostrołęka, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 0-29 764 54 43, e-mail admin@muzeum-ostroleka.art.pl, faks 0-29 764 35 00.
Adres strony internetowej (url): www.muzeum.ostroleka.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samorządowa instytucja kultury

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa i montaż mebli biurowych, sprzętu AGD oraz innego wyposażenia na potrzeby Muzeum Kultury Kurpiowskiej w Ostrołęce.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

Ag.27.2.4.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Dostawa i montaż mebli biurowych, sprzętu AGD oraz innego wyposażenia na potrzeby Muzeum Kultury Kurpiowskiej w Ostrołęce. SPECYFIKACJA TECHNICZNA, zawarta jest w Załączniku nr 1A i 2A do SIWZ. Zamówienie zostało podzielone na dwie części: CZĘŚĆ 1: MEBLE I WYPOSAŻENIE BIUROWE CZĘŚĆ 2: ZABUDOWY MEBLOWE I WYPOSAŻENIE SOCJALNE CZĘŚĆ 1: MEBLE I WYPOSAŻENIE BIUROWE wykonanie maksymalnie 35 dni od dnia zawarcia umowy. CZĘŚĆ 2: ZABUDOWY MEBLOWE I WYPOSAŻENIE SOCJALNE wykonanie maksymalnie 45 dni od dnia zawarcia umowy Zamawiający wymaga gwarancji - min. 24 miesiące

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 39151000-5


Dodatkowe kody CPV: 39290000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: CZĘŚĆ 1: MEBLE I WYPOSAŻENIE BIUROWE

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 112618.15
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PB Tenders Jakub Pawulski
Email wykonawcy: firma@pbtenders
Adres pocztowy: ul. A. Grzymały-Siedleckiego 4/25 85-868 Bydgoszcz
Kod pocztowy: 85-868
Miejscowość: Bydgoszcz
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 106044.45
Oferta z najniższą ceną/kosztem 106044.45
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 200764.29
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: CZĘŚĆ 2: ZABUDOWY MEBLOWE I WYPOSAŻENIE SOCJALNE

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 69478.48
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PB Tenders Jakub Pawulski
Email wykonawcy: firma@pbtenders
Adres pocztowy: ul. A. Grzymały-Siedleckiego 4/25 85-868 Bydgoszcz
Kod pocztowy: 85-868
Miejscowość: Bydgoszcz
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 90403.77
Oferta z najniższą ceną/kosztem 90403.77
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 155820.09
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.