To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-09-14
Ogłoszenie nr 500221172-N-2018 z dnia 14-09-2018 r.
Teatr Powszechny im. Jana Kochanowskiego w Radomiu: Modernizacja dużej sceny Teatru Powszechnego w Radomiu; CZĘŚĆ nr 1 - Dostawa reflektorów i dimerów; CZĘŚĆ nr 2 - Dostawa i montaż sztankietu, torowiska kurtyny oraz zapadni osobowej wraz ze sterownikiem
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 591755-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Teatr Powszechny im. Jana Kochanowskiego w Radomiu, Krajowy numer identyfikacyjny 000741720,
ul. Plac Jagielloński
15,
26-600
Radom, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
48 3845306, e-mail
katarzynabernat@teatr.radom.pl; teatr@teatr.radom.pl, faks
48 3845307.
Adres strony internetowej (url): http://www.teatr.radom.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samorządowa Instytucja Kultur
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja dużej sceny Teatru Powszechnego w Radomiu; CZĘŚĆ nr 1 - Dostawa reflektorów i dimerów; CZĘŚĆ nr 2 - Dostawa i montaż sztankietu, torowiska kurtyny oraz zapadni osobowej wraz ze sterownikiem
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest modernizacja dużej sceny Teatru Powszechnego im. Jana Kochanowskiego w Radomiu. W ramach zadania planowane są następujące działania: zakup reflektorów wraz z osprzętem, zakup dimerów, montaż zapadni osobowej z napędem elektrycznym (wraz ze sterownikiem), wymiana sztankietów i torowiska kurtyny. Zamówienie składa się z 2 części. CZĘŚĆ nr 1 - Dostawa reflektorów i dimmerów dotyczy dostawy: a) 17 reflektorów profilowych wraz z osprzętem; b) 11 reflektorów PC 650 W wraz z osprzętem; c) 5 zestawów regulatorów światła (dimmerów) CZĘŚĆ nr 2 - Dostawa i montaż sztankietu, torowiska kurtyny oraz zapadni osobowej wraz ze sterownikiem dotyczy: a) dostawy i montażu sztankietu - 1 zestaw b) dostawy i montażu torowiska do kurtyny wraz z wózkami - 1 zestaw c) dostawy i montażu zapadni osobowej z napędem elektrycznym - 1 zestaw d) dostawy i montażu sterowników do zapadni- 1 zestaw Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45350000-5
Dodatkowe kody CPV: 51100000-3, 51120000-9, 45212322-9, 45223100-7, 31000000-6, 31500000-1, 31527260-6, 31700000-3, 31720000-9, 42400000-0, 42410000-3, 34991000-0, 71300000-1, 71330000-0, 71333000-1, 71334000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
Postępowanie przeprowadzono w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia nie przekraczającej kwotę określonej w przepisach wydanych na podstawie art 11 ust 8 ustawy. W postępowaniu zastosowano procedurę uregulowaną w art 24aa ustawy Pzp, tzw. "procedura odwrócona".
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dostawa reflektorów i dimmerów |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16/08/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
99813
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Elwolight Technologie sceniczne Piotr Wojtas
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
122769.99
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Dostawa i montaż sztankietu, torowiska kurtyny oraz zapadni osobowej wraz ze sterownikiem |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16/08/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
188310
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: BSC SYSTEM Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
231621.30
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Świadczenie usługi cateringowej dla 30 uczestników Dziennego Domu Pomocy, przy ul. Wyścigowej 16 26 - 600 Radom w 2025 roku.
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Uniwersytetu Radomskiego im. Kazimierza Pułaskiego.
- "Sukcesywna dostawa owoców i warzyw wraz z transportem dla domów pomocy społecznej w Radomiu w okresie od dnia 01.01.2025 roku do dnia 30.06.2025 roku".
- Zakup wraz z dostarczeniem sprzętu do CCTV dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego
- Zakup i dostawa urządzeń /narzędzi warsztatowych na potrzeby Stacji Obsługi KWP z siedzibą w Radomiu
- Dostawę wyrobów medycznych dla pacjenta z pęcherzowym oddzielaniem się naskórka, Epidermolysis Bullosa (EB) dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- "Przebudowa wraz z rozbudową i wyposażeniem w bazę dydaktyczną budynku Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Lesznie"
- Zadaszenia boksów magazynowych KOMPLEKS B na terenie działki nr 66/10, obręb geodezyjny Słajsino, gmina Nowogard
- INSTALACJA PANELI FOTOWOLTAICZNYCH I POMP CIEPŁA - II ETAP
- "Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni i warsztatów"
- AN/ZP/129/24 Aranżacja kawiarni wraz z zapleczem na terenie Politechniki Poznańskiej Budynek A3 Parter, ul. Piotrowo 3a, 61-138 Poznań
więcej: Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.