To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-09-17
Ogłoszenie nr 500222481-N-2018 z dnia 17-09-2018 r.
Powiat Krapkowicki: Organizacja i przeprowadzenie 6-dniowej wycieczki dydaktyczno-rekreacyjnej (5 noclegów) dla max. 20-osobowej grupy dzieci i młodzieży z województwa opolskiego do miejscowości górskich w Polsce - Beskid Śląski" w ramach projektu pt. "Bliżej rodziny i dziecka - wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej - II edycja" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego 2014 - 2020 (RPO WO), Osi priorytetowej VIII Integracja społeczna dla Działania 8.1 Dostęp do wysokiej jakości usług zdrowotnych i społecznych w zakresie wspierania rodziny i pieczy zastępczej.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo- wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej II edycja, realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014 -2020, Oś priorytetowa VIII- Integracja Społeczna, współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 599273-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Krapkowicki, Krajowy numer identyfikacyjny 53141253300000,
ul. ul. Kilińskiego
1,
47303
Krapkowice, woj.
opolskie, państwo
Polska, tel.
774 074 300, e-mail
inwestycje@powiatkrapkowicki.pl, faks
774 074 332.
Adres strony internetowej (url): www.bip.powiatkrapkowicki.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Organizacja i przeprowadzenie 6-dniowej wycieczki dydaktyczno-rekreacyjnej (5 noclegów) dla max. 20-osobowej grupy dzieci i młodzieży z województwa opolskiego do miejscowości górskich w Polsce - Beskid Śląski" w ramach projektu pt. "Bliżej rodziny i dziecka - wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej - II edycja" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego 2014 - 2020 (RPO WO), Osi priorytetowej VIII Integracja społeczna dla Działania 8.1 Dostęp do wysokiej jakości usług zdrowotnych i społecznych w zakresie wspierania rodziny i pieczy zastępczej.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):IM.272.8.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest "Organizacja i przeprowadzenie 6-dniowej wycieczki dydaktyczno-rekreacyjnej (5 noclegów) dla max. 20-osobowej grupy dzieci i młodzieży z województwa opolskiego do miejscowości górskich w Polsce - Beskid Śląski" w ramach projektu pt. "Bliżej rodziny i dziecka - wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej - II edycja" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego 2014 - 2020 (RPO WO), Osi priorytetowej VIII Integracja społeczna dla Działania 8.1 Dostęp do wysokiej jakości usług zdrowotnych i społecznych w zakresie wspierania rodziny i pieczy zastępczej. Wycieczka powinna zostać zorganizowana w przedziale czasowym 26.08.2018 r. - 31.08.2018. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczestnikom wycieczki: 1) Zakwaterowanie: a) w ośrodku (obiekt/infrastruktura) wybudowanym i oddanym do użytkowania w roku _____________tj.: w okresie ostatnich 10 lat licząc od 2018 r. lub w ośrodku (obiekt/infrastruktura) wybudowanym przed 2008 r. (należy podać datę budowy ośrodka) w roku _________ r. i w którym w ______________ roku przeprowadzono generalny remont i zakup nowego wyposażenia - zgodnie z ofertą Wykonawcy. b) w ośrodku znajdującym się w________________________ (nazwa i adres ośrodka zgodnie z ofertą Wykonawcy), c) w ośrodku wraz z infrastrukturą, w którym będzie zorganizowana wycieczka dla wszystkich uczestników wycieczki oraz który musi spełniać wymogi dotyczące bezpiecznych i higienicznych warunków wypoczynku, ochrony przeciwpożarowej, ochrony środowiska oraz warunki higieniczno-sanitarne, określone w przepisach o ochronie przeciwpożarowej, ochronie środowiska i Państwowej Inspekcji Sanitarnej, d) w budynku o podwyższonym standardzie i/lub w domkach wypoczynkowych o podwyższonym standardzie należących do jednej infrastruktury ośrodka wypoczynkowego, e) w pokojach/domkach (oddzielnie dla chłopców i dziewcząt), wyposażonych w łóżka lub tapczany jednoosobowe (nie dopuszcza się rozkładanych wersalek), szafki nocne, szafy, stoliki, krzesła, czystą pościel (kołdra i poduszka) i bieliznę pościelową (poszwa na kołdrę i poduszkę), pełny węzeł sanitarny w pokojach/domkach - umywalka, wc, prysznic z bieżącą ciepłą i zimną wodą, f) stołówkę na terenie infrastruktury ośrodka, z możliwością dogrzania budynku/domków w chłodne dni i noce, g) bezpłatną bazę świetlicową (ze sprawnym sprzętem audio-wizualnym), przystosowanym do prowadzenia zajęć rekreacyjnych, wyposażoną w sprawne urządzenia rekreacyjno-sportowe (np.: stół do tenisa stołowego, stół bilardowy, gry planszowe i zręcznościowe itp.), h) dostęp do zewnętrznej infrastruktury (np.: boisko do piłki nożnej, siatkówki, koszykówki, placu zabaw, miejsc na ogniska itp.). 2) Wyżywienie: a) minimum cztery posiłki dziennie (śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja), przy czym w pierwszym dniu przyjazdu pierwszym posiłkiem będzie obiad (zorganizowany na trasie przejazdu na wycieczkę), ostatnim posiłkiem, w dniu wyjazdu będzie ciepły obiad (zorganizowany na trasie przejazdu do domu), b) suchy prowiant i napoje na drogę powrotną oraz na czas wyjazdów autokarem poza miejsce zakwaterowania, c) stały dostęp do napojów ciepłych lub zimnych w zależności od warunków pogodowych, d) wyżywienie zgodne z zasadami higieny żywienia określonymi w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2017 r. poz. 149 z późn. zm.), e) posiłki urozmaicone, odpowiadające normom żywienia opracowanym przez Instytut Żywności i Żywienia zarówno pod względem ilości, jak i jakości oraz wartości odżywczych, bogatych w witaminy, owoce i warzywa. 3) Transport: a) autokar z aktualnym przeglądem technicznym, ubezpieczony, z wymaganymi koncesjami, wyposażony w WC, klimatyzację oraz sprawne pasy bezpieczeństwa, wyposażony w dostateczną liczbę miejsc siedzących zgodnie z liczbą przewożonych uczestników wycieczki - Wykonawca zleci dokonanie kontroli autokaru w dniu wyjazdu z i na wycieczkę i przedłoży Zamawiającemu protokoły policji dopuszczające pojazd do przewozu dzieci, b) obsługę kierowców i wymaganej ilości wychowawców wycieczki oraz kierownika wycieczki podczas podróży, o których mowa w pkt. 5 lit. a) i lit. b) c) przejazd do miejscowości zakwaterowania oraz powrót w ciągu dnia - niedopuszczalny jest przejazd nocny - dokładna godzina wyjazdu i powrotu autokaru zostanie ustalona na etapie realizacji umowy, d) w przypadku awarii autokaru zapewni zastępczy autokar na własny koszt, e) podstawienie autokaru na miejsce zbiorki (wyjazd) na minimum 45 minut przed wyjazdem, f) miejsca odjazdu autokaru z terenu Powiatu Krapkowickiego zostaną ustalone między stronami. 4) Ubezpieczenie: a) od następstw nieszczęśliwych wypadków i kosztów leczenia każdego uczestnika wycieczki na kwotę co najmniej 10 000,00 zł na czas podroży i pobytu. Ubezpieczenie obejmuje okres od momentu przekazania uczestników wycieczki pod opiekę wychowawców wycieczki z miejsca zbiórki, do momentu odebrania uczestników wycieczki przez rodziców/opiekunów. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone przez uczestników wycieczki w trakcie podróży oraz podczas pobytu uczestników wycieczki. 5) Kadrę wycieczki (sprawującą opiekę całodobowo) która musi się składać: a) z kierownika wycieczki i wychowawcy wycieczki spełniający warunki, o których mowa w Ustawie b) z wychowawców wycieczki, gdzie ich liczba musi być odpowiednia do liczby uczestników wycieczki, zgodnie z Rozporządzeniem, tj. w przypadku grupy z dziećmi do 10 roku życia oraz grupy mieszanej, w której są dzieci do 10 roku życia, liczba uczestników wycieczki pozostających pod opieką jednego wychowawcy wycieczki nie może przekraczać 15 osób oraz nie mniejsza niż wymagana ilość w SIWZ. c) w zależności od programu wycieczki i realizowanych zajęć - trenerzy i instruktorzy sportu, rekreacji, animacji kulturalno-oświatowej, lektorzy języka i inne osoby prowadzące zajęcia podczas wycieczki, muszą spełniać warunki określone w art. 92 c ust. 2 pkt. 2 lit. b) ustawy, d) obowiązki i zadania kierownika wycieczki oraz wychowawców wycieczki określa Rozporządzenie. 6) Całodobowy dostęp do opieki medycznej: a) zgodnie z wymogami art. 92c ust. 2 pkt 3 ustawy: b) w ramach świadczeń opieki zdrowotnej udzielanych na zasadach określonych w ustawie z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych lub na podstawie umowy zawartej z lekarzem, pielęgniarką lub ratownikiem medycznym. 7) Bezpieczeństwo uczestników wycieczki i postepowanie w razie wypadków: a) Wykonawca zapewni możliwość korzystania z kąpieliska spełniającego wymogi bezpieczeństwa i czystości wody oraz opiekę ratowników podczas kąpieli, a w szczególności zapewni bezpieczne korzystanie z wyznaczonego obszaru wodnego zgodnie z ustawą z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 656 z późn. zm.), b) zgodnie z art. 92 I ust. 1 ustawy każda osoba wchodząca w skład kadry wycieczki, która powzięła wiadomość o wypadku z udziałem uczestnika wycieczki, niezwłocznie udziela mu pierwszej pomocy i zapewnia opiekę, a w razie potrzeby powiadamia podmioty ustawowo powołane do niesienia pomocy osobom w stanie nagłego zagrożenia zdrowotnego, c) kierownik wycieczki lub upoważniony przez niego wychowawca wycieczki o każdym wypadku podczas wycieczki zawiadamia niezwłocznie osoby i podmioty wymienione w art. 92I. ust. 2 ustawy- dalszy sposób procedowania określa art. 92I ust. od 3 do 10 ustawy. 8) Karty kwalifikacyjne, dziennik zajęć i obowiązek informacyjny: a) obowiązkiem Wykonawcy jest prowadzenie dla każdego uczestnika wycieczki kart kwalifikacyjnych wycieczki otrzymanej od Zamawiającego, a po zakończeniu wycieczki zdeponowanie (przechowywanie) ich w wyodrębnionej dokumentacji źródłowej, zamkniętej sporządzonym sprawozdaniem, b) obowiązkiem Wykonawcy jest nałożenie obowiązku prowadzenia przez kierownika wycieczki dziennika zajęć realizowanych podczas wycieczki, c) obowiązkiem Wykonawcy jest informowanie rodziców, opiekunów prawnych uczestnika wycieczki o warunkach organizacji wycieczki, w szczególności o terminie, miejscu lub trasie wycieczki, jego programie i regulaminie - ten obowiązek będzie realizowany przy współudziale Zamawiającego poprzez osoby do tego upoważnione. § 4 Pozostałe obowiązki Wykonawcy: 1) wykorzystywanie logo Zamawiającego i oznaczania dokumentów dotyczących organizowanej wycieczki znakiem Unii Europejskiej, znakiem Funduszy Europejskich oraz oficjalnym logo promocyjnym Województwa Opolskiego "Opolskie Kwitnące", "Opolskie dla rodziny" również na oficjalnej korespondencji związanej z realizacją wycieczki, 2) zgłoszenia organizacji wycieczki kuratorowi właściwemu ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania organizatora wycieczki. 3) przestrzeganie reguł informowania o projekcie oraz informowania uczestników wycieczki o współfinansowaniu Projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, 4) Wymienione w pkt. 1) i 3) zobowiązania nie wykluczają używania na dokumentach związanych z realizacją wycieczki logo i danych na temat Wykonawcy. 5) stały kontakt z Zamawiającym (w czasie przeprowadzania wycieczki), 6) informowanie Zamawiającego o pojawiających się problemach i innych zagadnieniach istotnych dla realizacji wycieczki, 7) przestrzeganie zasad przetwarzania danych osobowych niezbędnych dla celów realizacji przedmiotu zamówienia, tj. zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U z 2018 r., poz. 1000). Zakres przetwarzania danych osobowych określa odrębna umowa z Wykonawcą o powierzenie przetwarzania danych osobowych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 63510000-7
Dodatkowe kody CPV: 63515000-2, 55243000-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/08/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
21138.21
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Wojtak Sławomir Biuro Usługowo - Turystyczne "ATLANTIC"
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
18900.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KRAPKOWIC
więcej: przetargi w Krapkowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa usługa związana z realizacją wyjazdu studyjnego do Nadrenii-Palatynatu/Niemcy oraz Wielkiego Księstwa Luksemburg dla branży rolno-spożywczej i gastronomiczno-hotelarskiej
- Przygotowanie i realizacja 8-dniowego wyjazdu studyjnego na terenie Polski, Niemiec i Danii w ramach operacji pt. ,,Odnawialne Źródła Energii - perspektywą rozwoju podkarpackiego rolnictwa"
- Organizacja obozów terapeutyczno-rekreacyjnych dla dzieci i opiekunów z rodzin zastępczych
- "Organizacja warsztatów terenowych, obozów naukowych oraz wycieczek dla uczniów Szkoły w ramach projektu "Nowocześni Zawodowcy - wsparcie ZSGT w Łodzi".
- Wycieczka "Augustów i okolice"
- Organizacja wycieczki "Augustów i okolice"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.