To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-09-18
Ogłoszenie nr 500223603-N-2018 z dnia 18-09-2018 r.
Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga Północ m. st. Warszawy: Modernizacja lokali użytkowych realizowanych w ramach zadania inwestycyjnego - "Centrum Lokalne przy Pl. Hallera modernizacja lokali użytkowych" (Etap I). Oznaczenie sprawy: DNZP.261.79.2018
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 596403-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga Północ m. st. Warszawy, Krajowy numer identyfikacyjny 011513343,
ul. Jagiellońska
23,
03-719
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
+48228186741, e-mail
zamow@zgn-praga-pn.pl, faks
+48228186741.
Adres strony internetowej (url): www.zgn-praga-pn.waw.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja lokali użytkowych realizowanych w ramach zadania inwestycyjnego - "Centrum Lokalne przy Pl. Hallera modernizacja lokali użytkowych" (Etap I). Oznaczenie sprawy: DNZP.261.79.2018
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):DNZP.261.79.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia obejmuje remont lokali użytkowych realizowanych w ramach zadania inwestycyjnego - "Centrum Lokalne przy Pl. Hallera modernizacja lokali użytkowych" (Etap I) w podziale na: Część I - lokal przy Pl. Hallera 5 lokal 3a w Warszawie; Część II - lokal przy Pl. Hallera 5 lokal 6a w Warszawie; Część III - lokal przy Pl. Hallera 6 lokal 1a w Warszawie; Część IV - lokal przy Pl. Hallera 8 lokal 1a w Warszawie; Część V - lokal przy Pl. Hallera 9 lokal 140 w Warszawie; Część VI - lokal przy ul. Jagiellońskiej 56 lokal 1/1a w Warszawie. Szczegółowy zakres robót, zakres obowiązków Wykonawcy i sposób realizacji został określony w siwz oraz w załącznikach stanowiących integralną część siwz tj. Projekcie budowlanym remontu lokalu usługowego przy Pl. Hallera 5 lokal 3a w Warszawie, Projekcie budowlano wykonawczym remontu lokalu usługowego przy Pl. Hallera 5 lokal 3a w Warszawie oraz Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych remontu lokalu usługowego przy Pl. Hallera 5 lokal 3a w Warszawie - Załącznik Nr 5/I do siwz; Projekcie budowlanym remontu lokalu usługowego przy Pl. Hallera 5 lokal 6a w Warszawie, Projekcie budowlano wykonawczym remontu lokalu usługowego przy Pl. Hallera 5 lokal 6a w Warszawie oraz Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych dla remontu lokalu usługowego przy Pl. Hallera 5 lokal 6a w Warszawie - Załącznik Nr 5/II do siwz; Projekcie budowlanym remontu lokalu usługowego przy Pl. Hallera 6 lokal 1a w Warszawie, Projekcie budowlano wykonawczym remontu lokalu usługowego przy Pl. Hallera 6 lokal 1a w Warszawie oraz Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych dla remontu lokalu usługowego przy Pl. Hallera 6 lokal 1a w Warszawie - Załącznik Nr 5/III do siwz; Projekcie budowlanym remontu lokalu usługowego przy Pl. Hallera 8 lokal 1a w Warszawie, Projekcie budowlano wykonawczym remontu lokalu usługowego przy Pl. Hallera 8 lokal 1a w Warszawie oraz Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych dla remontu lokalu usługowego przy Pl. Hallera 8 lokal 1a w Warszawie - Załącznik Nr 5/IV do siwz; Projekcie budowlano wykonawczym remontu lokalu usługowego przy Pl. Hallera 9 lokal 140 w Warszawie oraz Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych dla remontu lokalu usługowego przy Pl. Hallera 9 lokal 140 w Warszawie - Załącznik Nr 5/V do siwz; Projekcie budowlanym remontu lokalu usługowego przy ul. Jagiellońskiej 56 lokal 1/1a w Warszawie, Projekcie budowlano wykonawczym remontu lokalu usługowego przy ul. Jagiellońskiej 56 lokal 1/1a w Warszawie oraz Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych dla remontu lokalu usługowego przy ul. Jagiellońskiej 56 lokal 1/1a w Warszawie - Załącznik Nr 5/VI do siwz; Projekcie budowlanym wymiany stolarki okiennej i drzwiowej w lokalach usługowych (Pl. Hallera 5 lokal 6a; Pl. Hallera 6 lokal 1a; Pl. Hallera 8 lokal 1a; Pl. Hallera 9 lokal 140); Projekcie budowlano-wykonawczym standaryzacji witryn lokali usługowych przy Pl. Hallera w Warszawie; Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych i instalacyjnych wymiany i standaryzacji witryn lokali usługowych na Pl. Hallera - Załącznik Nr 6 do siwz; Przedmiarach - załącznik Nr 4/I, Nr 4/II, Nr 4/III, Nr 4/IV, Nr 4/V, Nr 4/VI do siwz; Projekcie umowy - załącznik Nr 7/I - dot. części I i VI; załącznik Nr 7/II - dot. części II, III i IV oraz załącznik Nr 7/III - dot. części V i siwz.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45453000-7
Dodatkowe kody CPV: 45111300-1, 45421100-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Część I - lokal przy Pl. Hallera 5 lokal 3a w Warszawie |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/09/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
108704.94
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Sprawdź tą firmę:
dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe REMBUDAN Andrzej Brodziński
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
214294.13
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Część II - lokal przy Pl. Hallera 5 lokal 6a w Warszawie |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/09/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
403084.05
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe REMBUDAN Andrzej Brodziński
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
683374.86
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Część III - lokal przy Pl. Hallera 6 lokal 1a w Warszawie |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/09/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
877465.71
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe REMBUDAN Andrzej Brodziński
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1339581.27
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Część IV - lokal przy Pl. Hallera 8 lokal 1a w Warszawie |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/09/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
169468.74
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe REMBUDAN Andrzej Brodziński
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
326997.09
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Część V - lokal przy Pl. Hallera 9 lokal 140 w Warszawie |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy pzp ponieważ cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. U z a s a d n i e n i e: W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na: Modernizacja lokali użytkowych realizowanych w ramach zadania inwestycyjnego - "Centrum Lokalne przy Pl. Hallera modernizacja lokali użytkowych" (Etap I) - w Części V - lokal przy Pl. Hallera 9 lokal 140 w Warszawie cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. W niniejszym przypadku, Zamawiający nie może zwiększyć kwoty do ceny oferty najkorzystniejszej. |
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Część VI - lokal przy ul. Jagiellońskiej 56 lokal 1/1a w Warszawie |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/09/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
326721.56
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe REMBUDAN Andrzej Brodziński
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
504865.30
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa artykułów spożywczych, nabiału i przetworów mlecznych oraz warzyw i owoców do jednostek obsługiwanych przez Zespół do obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych Nr 3 w Warszawie na rok 2025.
- Roboty remontowo-budowlane, konserwacyjne w obiektach ZDM
- 964/2024 Świadczenie usług w zakresie opróżniania wskazanych koszy ulicznych i usuwania padliny z ulic i poboczy na terenie dzielnicy Wawer m.st. Warszawy.
- Wsparcie techniczne dla oprogramowania IBM SPSS - PS IMAGO PRO
- Dostawa i montaż verticali
- Świadczenie usług monitoringu wizyjnego wraz z serwisem w budynku internatowym w Pruszczu Gdańskim.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą zewnętrzną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Adama Asnyka w Strzelcach Krajeńskich
- Wykonanie remontu w 4 lokalach gminnych administrowanych przez ZGM w Pabianicach
- Rozbudowa Szkoły Podstawowej oraz budowa pełnowymiarowej sali gimnastycznej w msc. Skuły (dokończenie rozbudowy)
- Wymiana części stolarki okiennej w budynku nr 8 - I piętro (Centrum Zdrowia Psychicznego)
- Adaptacja II piętra budynku NU-MED na potrzeby Oddziału Onkologii Klinicznej funkcjonującego obecnie w Samodzielnym Publicznym Szpitalu Wojewódzkim im. Papieża Jana Pawła II w Zamościu.
- Wykonywanie konserwacji, napraw bieżących i głównych w branży dekarsko-blacharskiej w nieruchomościach zarządzanych przez Bytomskie Mieszkania w 2025
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.