eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaModernizacja lokali użytkowych realizowanych w ramach zadania inwestycyjnego - "Centrum Lokalne przy Pl. Hallera modernizacja lokali użytkowych" (Etap I). Oznaczenie sprawyDNZP.261.79.2018

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-09-18

Ogłoszenie nr 500223603-N-2018 z dnia 18-09-2018 r.

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga Północ m. st. Warszawy: Modernizacja lokali użytkowych realizowanych w ramach zadania inwestycyjnego - "Centrum Lokalne przy Pl. Hallera modernizacja lokali użytkowych" (Etap I). Oznaczenie sprawy: DNZP.261.79.2018

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 596403-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga Północ m. st. Warszawy, Krajowy numer identyfikacyjny 011513343, ul. Jagiellońska 23, 03-719 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. +48228186741, e-mail zamow@zgn-praga-pn.pl, faks +48228186741.
Adres strony internetowej (url): www.zgn-praga-pn.waw.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Modernizacja lokali użytkowych realizowanych w ramach zadania inwestycyjnego - "Centrum Lokalne przy Pl. Hallera modernizacja lokali użytkowych" (Etap I). Oznaczenie sprawy: DNZP.261.79.2018

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DNZP.261.79.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia obejmuje remont lokali użytkowych realizowanych w ramach zadania inwestycyjnego - "Centrum Lokalne przy Pl. Hallera modernizacja lokali użytkowych" (Etap I) w podziale na: Część I - lokal przy Pl. Hallera 5 lokal 3a w Warszawie; Część II - lokal przy Pl. Hallera 5 lokal 6a w Warszawie; Część III - lokal przy Pl. Hallera 6 lokal 1a w Warszawie; Część IV - lokal przy Pl. Hallera 8 lokal 1a w Warszawie; Część V - lokal przy Pl. Hallera 9 lokal 140 w Warszawie; Część VI - lokal przy ul. Jagiellońskiej 56 lokal 1/1a w Warszawie. Szczegółowy zakres robót, zakres obowiązków Wykonawcy i sposób realizacji został określony w siwz oraz w załącznikach stanowiących integralną część siwz tj. Projekcie budowlanym remontu lokalu usługowego przy Pl. Hallera 5 lokal 3a w Warszawie, Projekcie budowlano wykonawczym remontu lokalu usługowego przy Pl. Hallera 5 lokal 3a w Warszawie oraz Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych remontu lokalu usługowego przy Pl. Hallera 5 lokal 3a w Warszawie - Załącznik Nr 5/I do siwz; Projekcie budowlanym remontu lokalu usługowego przy Pl. Hallera 5 lokal 6a w Warszawie, Projekcie budowlano wykonawczym remontu lokalu usługowego przy Pl. Hallera 5 lokal 6a w Warszawie oraz Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych dla remontu lokalu usługowego przy Pl. Hallera 5 lokal 6a w Warszawie - Załącznik Nr 5/II do siwz; Projekcie budowlanym remontu lokalu usługowego przy Pl. Hallera 6 lokal 1a w Warszawie, Projekcie budowlano wykonawczym remontu lokalu usługowego przy Pl. Hallera 6 lokal 1a w Warszawie oraz Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych dla remontu lokalu usługowego przy Pl. Hallera 6 lokal 1a w Warszawie - Załącznik Nr 5/III do siwz; Projekcie budowlanym remontu lokalu usługowego przy Pl. Hallera 8 lokal 1a w Warszawie, Projekcie budowlano wykonawczym remontu lokalu usługowego przy Pl. Hallera 8 lokal 1a w Warszawie oraz Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych dla remontu lokalu usługowego przy Pl. Hallera 8 lokal 1a w Warszawie - Załącznik Nr 5/IV do siwz; Projekcie budowlano wykonawczym remontu lokalu usługowego przy Pl. Hallera 9 lokal 140 w Warszawie oraz Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych dla remontu lokalu usługowego przy Pl. Hallera 9 lokal 140 w Warszawie - Załącznik Nr 5/V do siwz; Projekcie budowlanym remontu lokalu usługowego przy ul. Jagiellońskiej 56 lokal 1/1a w Warszawie, Projekcie budowlano wykonawczym remontu lokalu usługowego przy ul. Jagiellońskiej 56 lokal 1/1a w Warszawie oraz Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych dla remontu lokalu usługowego przy ul. Jagiellońskiej 56 lokal 1/1a w Warszawie - Załącznik Nr 5/VI do siwz; Projekcie budowlanym wymiany stolarki okiennej i drzwiowej w lokalach usługowych (Pl. Hallera 5 lokal 6a; Pl. Hallera 6 lokal 1a; Pl. Hallera 8 lokal 1a; Pl. Hallera 9 lokal 140); Projekcie budowlano-wykonawczym standaryzacji witryn lokali usługowych przy Pl. Hallera w Warszawie; Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych i instalacyjnych wymiany i standaryzacji witryn lokali usługowych na Pl. Hallera - Załącznik Nr 6 do siwz; Przedmiarach - załącznik Nr 4/I, Nr 4/II, Nr 4/III, Nr 4/IV, Nr 4/V, Nr 4/VI do siwz; Projekcie umowy - załącznik Nr 7/I - dot. części I i VI; załącznik Nr 7/II - dot. części II, III i IV oraz załącznik Nr 7/III - dot. części V i siwz.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45453000-7


Dodatkowe kody CPV: 45111300-1, 45421100-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Część I - lokal przy Pl. Hallera 5 lokal 3a w Warszawie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/09/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 108704.94
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe REMBUDAN Andrzej Brodziński
Email wykonawcy: rembudan@o2.pl
Adres pocztowy: ul. Warszawska 22, Stasi Las
Kod pocztowy: 05-140
Miejscowość: Serock
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 214294.13
Oferta z najniższą ceną/kosztem 214294.13
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 214294.13
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Część II - lokal przy Pl. Hallera 5 lokal 6a w Warszawie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/09/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 403084.05
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe REMBUDAN Andrzej Brodziński
Email wykonawcy: rembudan@o2.pl
Adres pocztowy: ul. Warszawska 22, Stasi Las
Kod pocztowy: 05-140
Miejscowość: Serock
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 683374.86
Oferta z najniższą ceną/kosztem 683374.86
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 683374.86
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Część III - lokal przy Pl. Hallera 6 lokal 1a w Warszawie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/09/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 877465.71
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe REMBUDAN Andrzej Brodziński
Email wykonawcy: rembudan@o2.pl
Adres pocztowy: ul. Warszawska 22, Stasi Las
Kod pocztowy: 05-140
Miejscowość: Serock
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1339581.27
Oferta z najniższą ceną/kosztem 339581.27
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 339581.27
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Część IV - lokal przy Pl. Hallera 8 lokal 1a w Warszawie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/09/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 169468.74
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe REMBUDAN Andrzej Brodziński
Email wykonawcy: rembudan@o2.pl
Adres pocztowy: ul. Warszawska 22, Stasi Las
Kod pocztowy: 05-140
Miejscowość: Serock
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 326997.09
Oferta z najniższą ceną/kosztem 326997.09
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 326997.09
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Część V - lokal przy Pl. Hallera 9 lokal 140 w Warszawie

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy pzp ponieważ cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. U z a s a d n i e n i e: W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na: Modernizacja lokali użytkowych realizowanych w ramach zadania inwestycyjnego - "Centrum Lokalne przy Pl. Hallera modernizacja lokali użytkowych" (Etap I) - w Części V - lokal przy Pl. Hallera 9 lokal 140 w Warszawie cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. W niniejszym przypadku, Zamawiający nie może zwiększyć kwoty do ceny oferty najkorzystniejszej.

CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Część VI - lokal przy ul. Jagiellońskiej 56 lokal 1/1a w Warszawie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/09/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 326721.56
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe REMBUDAN Andrzej Brodziński
Email wykonawcy: rembudan@o2.pl
Adres pocztowy: ul. Warszawska 22, Stasi Las
Kod pocztowy: 05-140
Miejscowość: Serock
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 504865.30
Oferta z najniższą ceną/kosztem 504865.30
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 504865.30
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.