eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówDostawa odczynników, wzorców, testów kuwetowych, materiałów pomocniczych, próbników do badania powietrza atmosferycznego, taśm filtracyjnych oraz płuczki bełkotkowej dla laboratorium WIOŚ w Rzeszowie - VII części

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-09-18

Ogłoszenie nr 500224369-N-2018 z dnia 18-09-2018 r.

Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Rzeszowie: Dostawa odczynników, wzorców, testów kuwetowych, materiałów pomocniczych, próbników do badania powietrza atmosferycznego, taśm filtracyjnych oraz płuczki bełkotkowej dla laboratorium WIOŚ w Rzeszowie - VII części

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 602715-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500196493-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Rzeszowie, Krajowy numer identyfikacyjny 00016241200000, ul. ul. Gen. M. Langiewicza 26, 35101 Rzeszów, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 017 8505814, e-mail wios@wios.rzeszow.pl; at@wios.rzeszow.pl, faks 017 8505377.
Adres strony internetowej (url): https://bip.wios.rzeszow.pl/zamowienia-publiczne/zamowienia-powyzej-30-tys-euro/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa odczynników, wzorców, testów kuwetowych, materiałów pomocniczych, próbników do badania powietrza atmosferycznego, taśm filtracyjnych oraz płuczki bełkotkowej dla laboratorium WIOŚ w Rzeszowie - VII części

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

AT.272.9.2018.pk

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa : odczynników, wzorców, testów kuwetowych, materiałów pomocniczych, próbników do badania powietrza atmosferycznego, taśm filtracyjnych oraz płuczki bełkotkowej wyszczególnionych w VII częściach dla Laboratorium Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Rzeszowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SIWZ- formularz cenowy. 2.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, gdzie częścią jest każda kompletna część. Ofertę można składać do jednej lub wszystkich części zamówienia. W tym postępowaniu występuje VII części. Przedmiot zamówienia podzielono na następujące części: Część I - odczynniki, Część II - wzorce, Część III - testy kuwetowe, Część IV - materiały pomocnicze, Część V - próbniki do badania powietrza atmosferycznego, Część VI - taśmy filtracyjne, Część VII - płuczka bełkotkowa. 3.Zamawiający wymaga zaoferowania przedmiotów zamówienia które spełniają wymagania opisane w formularzach cenowych - załącznik nr 6 do SIWZ do części I-VII. 4. Przedmiot zamówienia obejmuje także transport do Zamawiającego, rozładunek przedmiotu zamówienia, pokrycie kosztów dostawy do siedziby WIOŚ, pokrycie kosztów usługi kurierskiej związanej ze zwrotem opakowań w przypadku odczynników (kaucjonowanych i niekaucjonowanych) oraz odbioru zużytych testów kuwetowych z Laboratorium WIOŚ w Rzeszowie. 5. W przypadku produktów stanowiących przedmiot zamówienia dostarczanych w opakowaniach kaucjonowanych, cena za dostawę tych produktów powinna zawierać kaucję za opakowanie. W cenie powinny być również uwzględnione wszelkie opłaty celne, podatki poza podatkiem VAT itp. 6.Szczegóły dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części zamówienia określa projekt umowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. 7.Okres przydatności do użytku odczynników oraz wzorców stanowi kryterium oceny ofert. Okres przydatności do użytku powyżej wymaganego przez Zamawiającego minimum, czyli 6 miesięcy będzie dodatkowo punktowany w ramach kryterium oceny ofert (waga tego kryterium - 30 %) (dotyczy części I i II ). 8.Produkty stanowiące przedmiot zamówienia wymienione w załączniku nr 6 do SIWZ dla każdej części przedmiotu zamówienia muszą być dopuszczone do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami. W szczególności muszą posiadać udokumentowaną np. certyfikatem jakości-zawartość składników i zanieczyszczeń np. w przypadku odczynników chemicznych czy wzorców. Certyfikat winien być przedłożony w języku polskim lub tłumaczony na język polski i określać m.in. nazwę producenta, nr katalogowy, skład, okres trwałości, datę produkcji, czystość, bezpieczne opakowanie, kartę charakterystyki. Dokumenty zawierające powyższe informacje, dołączyć należy do produktów wraz z dostawą (dotyczy części I i II). 9.Wszystkie zaoferowane w ofercie wzorce i certyfikowane materiały odniesienia muszą spełniać wymagania podane w dokumencie DA-06 Polityka dotycząca zapewnienia spójności pomiarowej wydanym przez Polskie Centrum Akredytacji DA-06, Wydanie 6 z dnia 27.01.2017r. pkt.4.5. - z wyjątkiem wzorców wyszczególnionych w poz. 3;6 i 7 Formularza cenowego - Załącznika nr 6 do SIWZ, które nie muszą być włączone w zakres akredytacji ISO Guide 34 producenta, ale powinny być wyprodukowane w akredytowanym laboratorium."(dotyczy części II). 10.Wykonawca udzieli gwarancji na produkty będące przedmiotem zamówienia zgodnie z gwarancją producenta. 11.Testy kuwetowe - Część III muszą być przystosowane do pracy na spektrofotometrze HACH DR 6000 firmy Hach Lange oraz muszą posiadać kod kreskowy, umożliwiający odczytanie danego testu przez ww. spektrofotometr. Wykonawca będzie bezpłatnie odbierał z Laboratorium zużyte testy kuwetowe. 12.Zamawiający wymaga by materiały pomocnicze - Część IV wyszczególnione w poz. 19, 20 formularza cenowego - załącznika nr 6, były zaoferowane zgodnie z opisem wskazanym w kol. 2 formularza cenowego z uwagi na kompatybilność z posiadanym przez Zamawiającego sprzętem analityczno-pomiarowym. 13.Laboratorium Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Rzeszowie posiada akredytację PCA na metody znormalizowane i własne procedury badawcze sprawdzone i zwalidowane zgodnie z PN-EN ISO/IEC 17025:2005. Wymagania w odniesieniu do metod badawczych w tym obszarze regulują odpowiednie przepisy prawne, które stawiają konkretne wymagania. Do sprawnego działania metod zwalidowanych wskazane jest stosowanie materiałów laboratoryjnych o sprawdzonych parametrach selektywności i czułości, dlatego Zamawiający w części nr od I do VII wskazał materiały laboratoryjne sprawdzonych producentów. W przypadku, w których użył nazw własnych, dopuszcza się złożenie oferty z materiałami równoważnymi. Oferty równoważne to takie, które spełniają wymagania pod względem funkcji i przeznaczenia pod warunkiem, że zaoferowane przedmioty będą posiadać parametry opisane w formularzu cenowym - załączniku nr 6 do SIWZ takie same lub lepsze od wymaganych. Zamawiający określając przedmiot zamówienia w część nr I - VII wskazał przykładowego referencyjnego producenta-dostawcę i/lub podał nr katalogowy danego produktu z katalogu wskazanego producenta-dostawcy, zrobił to w celu dokładnego sprecyzowania wymagań, jakie muszą spełniać oferowane przez Wykonawców przedmioty zamówienia. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie materiałów laboratoryjnych równoważnych jakościowo, fizykochemicznie, techniczne i eksploatacyjnie do materiałów wskazanych przez Zamawiającego z określeniem "referencyjnego producenta/dostawcy". Wykonawca w tych częściach może zaproponować produkty równoważne, które będą spełniać wszystkie wymagane parametry, normy i standardy jakościowe, co produkty określone w zał. nr 6 - formularzu cenowym do niniejszej SIWZ. Wykonawca składający ofertę z materiałami równoważnymi, musi spełnić warunki określone w niniejszej SIWZ pod rygorem odrzucenia oferty jako niezgodnej z treścią SIWZ. Jeżeli Wykonawca zaproponuje materiały laboratoryjne równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowany zamiennik spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. Jakość, czystość, skład chemiczny oferowanych odczynników i wzorców nie może pogorszyć osiągniętych wyników i nie może być niższa od jakości odczynników i wzorców referencyjnych producentów/dostawców wyszczególnionych w załączniku nr 6 - formularzu cenowym do niniejszej SIWZ. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody spowodowane użytkowaniem dostarczonych przez Wykonawcę materiałów, w szczególności za uszkodzenia sprzętu, na których wykonywane są analizy laboratoryjne. W części I - VII zał. nr 6 do SIWZ - formularz cenowy, Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia kolumny nr 8 i nr 9 (Oferowany producent/dostawca i nr katalogowy), również w przypadku zaoferowania produktu takiego samego co referencyjny producent/dostawca, poprzez podanie odpowiednio w kolumnie nr 8 i nr 9: nazwy producenta/dostawcy i numeru katalogowego. W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę w ofercie (zał. nr 6 - formularzu cenowym) produktu/produktów równoważnego/równoważnych, Wykonawca będzie zobowiązany złożyć wraz z ofertą oświadczenie, że zaproponowany produkt/produkty równoważny/równoważne spełnia/spełniają wszystkie wymagania i parametry opisujące przedmiot zamówienia określony w SIWZ zgodnie ze wzorem oświadczenia - Załącznik nr 4 do SIWZ. Wykonawca wypełniając przedmiotowe oświadczenie zagwarantuje Zamawiającemu, że otrzyma on produkt/produkty o parametrach nie gorszych niż parametry produktu wskazanego przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest złożyć w ofercie wraz z oświadczeniem: dokumenty potwierdzające równoważność, np.:certyfikaty jakości, świadectwa kontroli jakości oferowanego produktu/produktów, karty katalogowe, karty charakterystyki lub inne równoważne dokumenty, opisy które umożliwią porównanie materiałów oferowanych z wymaganymi określonymi przez Zamawiającego. Wskazane dokumenty muszą zawierać min. określenie producenta oraz numeru katalogowego "równoważnego" produktu. (dokumenty winny być przedłożone w języku polskim lub tłumaczone na język polski). Opis zaproponowanych rozwiązań równoważnych musi być na tyle szczegółowy, żeby Zamawiający mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących właściwości funkcjonalnych, jakościowych i parametrów oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane rozwiązania są równoważne. Uwaga: Zamawiający dopuszcza możliwość opisania produktu równoważnego w części IV i VII w kolumnie nr 10 pt. " charakterystyka" znajdujący się w formularzu cenowym - załączniku nr 6 do części IV i VII. Opis ten będzie traktowany na równi z opisem (dokumentem/dokumentami) złożonymi przez Wykonawcę wraz z ofertą. W sytuacji nie wpisania w ofercie (zał. nr 6 - formularzu cenowym) produktu/produktów równoważnego/równoważnych a tym samym niezłożenia oświadczenia i dokumentów potwierdzających równoważność, jak także nie opisanie w części IV i VII w kolumnie pt. " charakterystyka" produktu równoważnego Zamawiający uzna, że oferta Wykonawcy obejmuje wszystkie produkty wskazane (rekomendowane) w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 33696300-8


Dodatkowe kody CPV: 33696500-0, 24000000-4, 38000000-5, 33793000-5, 24300000-7, 38437000-7, 15994200-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Dostawa odczynników

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:Zamawiający unieważnia postępowanie w części I na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 z późn. zm.). Uzasadnienie faktyczne: Zgodnie z powyższym przepisem Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3. W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w części I wszystkie oferty Wykonawców zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp, dlatego zachodzi przesłanka do unieważnienia postępowania. Nie została złożona bowiem żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Dostawa wzorców

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/09/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 6957.20
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Th. Geyer Polska sp. z o.o.
Email wykonawcy: sales@thgeyer.pl
Adres pocztowy: ul. Czeska 22A
Kod pocztowy: 03-902
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 10733.56
Oferta z najniższą ceną/kosztem 9586.62
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 10733.56
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Cena brutto oferty w zł-60 % -60 pkt. Okres przydatności do użytku w miesiącach-30%-30 pkt, Termin wykonania zamówienia w tygodniach - 10% - 10 pkt.


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Dostawa testów kuwetowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/09/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 3538.41
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Th Geyer Polska Sp.zo.o.
Email wykonawcy: sales@thgeyer.pl
Adres pocztowy: ul. Czeska 22
Kod pocztowy: 03-902
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 4009.80
Oferta z najniższą ceną/kosztem 4009.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 4421.85
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Cena brutto oferty w zł-60 % -60 pkt. Termin wykonania zamówienia w tygodniach - 40% - 40 pkt.


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Dostawa materiałów pomocniczych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 46386.39
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ALCHEM Grupa Sp.z o.o. Oddział Rzeszów
Email wykonawcy: rzeszow@alchem.com.pl
Adres pocztowy: ul. Boya Żeleńskiego 25B
Kod pocztowy: 35-959
Miejscowość: Rzeszów
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 52790.25
Oferta z najniższą ceną/kosztem 52790.25
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 52790.25
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Cena brutto oferty w zł-60 % -60 pkt., Termin wykonania zamówienia w tygodniach - 40% - 40 pkt.


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Dostawa próbników do badania powietrza atmosferycznego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/09/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 6300.82
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ALCHEM Grupa sp.zo.o. Oddział Rzeszów
Email wykonawcy: rzeszow@alchem.com.pl
Adres pocztowy: ul. Boya Żeleńskiego 25B
Kod pocztowy: 35-959
Miejscowość: Rzeszów
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 8474.70
Oferta z najniższą ceną/kosztem 8070.39
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 8474.70
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Cena brutto oferty w zł-60 % -60 pkt, Termin wykonania zamówienia w tygodniach - 40% - 40 pkt.


CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Dostawa taśm filtracyjnych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/09/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 6190.00
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 7306.20
Oferta z najniższą ceną/kosztem 7306.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 8778.90
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Cena brutto oferty w zł-60 % -60 pkt., Termin wykonania zamówienia w tygodniach - 40% - 40 pkt.


CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: Dostawa płuczek bełkotkowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/09/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 800.00
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ALCHEM Grupa sp.z o.o. Oddział Rzeszów
Email wykonawcy: rzeszow@alchem.com.pl
Adres pocztowy: ul. Boya Żeleńskiego 25B
Kod pocztowy: 35-959
Miejscowość: Rzeszów
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1180.80
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1180.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3739.20
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Cena brutto oferty w zł-60 % -60 pkt., Termin wykonania zamówienia w tygodniach - 40% - 40 pkt.


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.